Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoelang op MDMA

hoelang op MDMA

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
je serotine is gewoon op na een tijd
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er maar voorlopig mee gestopt.. Liep met zo'n smoel rond, ganze dag down.. Nu ik al een paar weken niets meer neem, voel ik me steeds fijner,,, (vorige week was geen echte mdma bleek later) vind het wel goed zo, even op de herbals over (weed en paddo's).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nope, je kan blijven slikken maar op een gegeven moment chrash je toch. Ik gebruik enkel thuis of bij vrienden en na een uur of 10/12 is de koek op en dan heeft het in mijn geval geen zin om bij te pakken.
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#4
stel: je begint rond 14u met een eerste dosis en je neemt telkens wat bij om op een gezellig niveau te blijven.
hoelang kan je lichaam dat volhouden?
kan je 12 uur aan een stuk blijven bijnemen, of langer?
als ik MDMA neem (max 1 maal in 3 maand) is het erg moeilijk om der af te blijven als je er nog liggen hebt.
en ik vraag me af hoelang je eigenlijk kan doorgaan met nemen voor je uiteindelijk crashed.
ik weet wel dat dit erg individueel is maar ik zou graag van jullie weten hoelang jullie het vol houden, zodat ik er een beetje een globaal beeld van krijg.

iemand ervaring met 'MDMA-marathon' ? :smoke:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik neem geen pillen.
enkel MDMA poeder (met hier en daar kristallen in).
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke. Da's fijn. Ik had namelijk zo'n gevoel dat als je speed en xtc combineert (ja, het is vét slecht) dat je dan véél sneller door je serotonine gaat.
Of valt dat wel mee?
Klik om te vergroten...

Dat lijkt zo inderdaad. Maar weet je wat het is? Altans, bij mij dan, speed overheerst gewoon enorm.
Om die reden zal ik Xtc gewoon niet snel combineren. Het gevoel van X is te vet. Wat je eventueel wel kunt doen is aan het einde van je X-trip wat speed punten om je weer wat fitter te voelen. Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
floyd zei:
Qocaïne zei:
floyd zei:
ik wil best wel eens hallucineren door MDMA.
en hoe komt het eigenlijk dat je kan hallucineren door MDMA?
voor zover ik weet speelt serotonine geen rol bij visuele hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Om toch nog even antwoord te geven op je vraag:


Ik heb geleerd.. : (:P) Dát, wanneer je 'grote' hoeveelheden MDMA binnenkrijgt, je lichaam deze uiteindelijk zal omzetten in MDA. Deze stof heeft een hallucinerende werking.

Maar ik ben er toch wel van overtuigd dat het 'slaap tekort' (lees: moe van de avond) er toch ook wel mee te maken heeft. Iig later op de avond!
Klik om te vergroten...

hey Qocaïne, merci voor je antwoord!

het is dus de MDA die een grote rol speelt.
we zijn van plan om rond de middag te beginnen.
zodat we wat buiten kunnen genieten van het daglicht en de natuur.
erg veel slaap te kort gaan we waarschijnlijk niet hebben.
maar we gaan door tot we der bij neervallen :smoke:
en wie weet heb ik dan wel wat hallucinaties :mrgreen:
Klik om te vergroten...

You're Welcome!

Ik wens je in ieder geval erg veel plezier! Het is tóch altijd leuk op de X! :grin: De kans is groot dat je zal gaan hallucineren! Maar het hoeft uiteraard niet!

:wave:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Qocaïne:
dit is het tripreport van het feestje (m'n vriendin heeft het geschreven):
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6479

hallucineren heb ik niet gedaan, ofwel herinner ik er me niets meer van.
want we hadden samen genoeg (lees: te veel) binnen...
ik heb er nu nog een kater van :openmouth:

ik denk dat we ff gaan stoppen met die MDMA.
we denken er over na om eens paddo's te proberen.
hallucinaties gegarandeerd en geen kater nadien.

:wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
floyd zei:
@ Qocaïne:
dit is het tripreport van het feestje (m'n vriendin heeft het geschreven):
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6479

hallucineren heb ik niet gedaan, ofwel herinner ik er me niets meer van.
want we hadden samen genoeg (lees: te veel) binnen...
ik heb er nu nog een kater van :openmouth:

ik denk dat we ff gaan stoppen met die MDMA.
we denken er over na om eens paddo's te proberen.
hallucinaties gegarandeerd en geen kater nadien.

:wave:
Klik om te vergroten...


Oh kijk! Jah dat report heb ik al gelezen inderdaad.
Had de connectie tussen jouw en snoeppietje niet gemaakt :grin:

Je hebt het dus allang gedaan joh!
Heftig hoor!

En jah, als je wilt hallucineren kan je beter trip middelen als paddo's gebruiken ^.^
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om alsnog even een antwoord te geven op de mdmarathon ik heb een aantal weken geleden met een vriend van me ongeveer 30 uur door gegaan nou moet ik wel zeggen dat het echte love gevoel voor andere wel weg ebt dat raakt op maar ik heb die uren daarna gewoon heerlijk doorgenoten van de ietwat fellere kleiren en als ik muziek luisterde waren het nog steeds engelen aan het zingen.

dus voor mij wanneer ik dr kans heb koop ik weer genoeg van die meuk om weer door tegaan

maar voorlopig heb ik wel even genoeg gehad ik heb vorige week getript die week daarvoor en die week daarvoor dus nu maar gewoon een lange tijd niet.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Om toch nog even antwoord te geven op je vraag:

Ik heb geleerd.. : (:P) Dát, wanneer je 'grote' hoeveelheden MDMA binnenkrijgt, je lichaam deze uiteindelijk zal omzetten in MDA. Deze stof heeft een hallucinerende werking.
Klik om te vergroten...

Klopt. Daar hield ik vroeger zo van. Compleet doorslaan op XTC. Toen ik 15 jaar was (kon toen enkel nog maar aan wiet en pillen geraken) slikte ik elk weekend massas XTC. Ik had toen nog nooit gehoord van serotine die op kan geraken enzo. Ik dacht niet na over de gevolgen. Ik hield ervan om helemaal weg te zijn van de wereld. 'k Was er echt geestelijk verslaafd aan. 'k Begon toen ook met andere drugs te experimenteren. En na een jaar heb ik voor het eerst een hele zware depressie gehad. Moest ik weten wat ik nu weet, ik zou er nooit zoveel meer nemen. Maar ik stond er toen echt niet bij stil. Die pillen hebben serieus m'n kop verfuckt. Je mag nooit telang en teveel XTC pillen slikken!

Wat ik wil zeggen,
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn record wakker blijven op mdma is 37 uur. Ik nam het ongeveer rond 05:00 's nachts en ben om 11 uur gewoon naar school gegaan. Daar viel ik echter bijna in slaap omdat ik geen zin had om die shit te lezen. Na naar huis gegaan te zijn voelde ik me echter prima en ben tot 23:00 opgebleven, maar ik had nog steeds moeite om in slaap te komen.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
Klik om te vergroten...

voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Qocaïne zei:
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
Klik om te vergroten...

voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.
Klik om te vergroten...

Dát heeft dan weer te maken met tolerantie. Jij hebt duidelijk véél meer nodig voor hetzelfde effect.

correct me if i'm wrong
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#16
mja het lijkt me idd wel logisch dat wanneer je serotonine op is het een stuk gedaan is met fun.

mijn ervaring (die is nog jong op vlak van MDMA) is dat ik wel een tijdje door kan gaan, zo'n uur of 8 schat ik.
maar komend weekend wil ik het verlengen :grin:

ik vraag me ook af of je dan best wat eet tijdens het spacen, want ik ga er van uit dat je lichaam uitgeput raakt na een tijd.
is het wijs om nu en dan wat te eten?
zodat m'n lichaam terug wa op krachten komt.

ik wil best wel eens hallucineren door MDMA.
en hoe komt het eigenlijk dat je kan hallucineren door MDMA?
voor zover ik weet speelt serotonine geen rol bij visuele hallucinaties.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.

Have Fun. :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen zomer ben ik een week naar vlieland geweest, maandag begonnen met mn eerste klinker, maar na mijn 5e begon het al een stuk minder te werken. Toen 4 dagen niks gehad alleen speed toen weer 2 tegelijk gedropt en dat ging nog redelijk leuk maarja als je serotine op is duurt het meestal wel weer ff voordat het weer leuk kan worden :wink:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#19
minn zei:
Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.

Have Fun. :wave:
Klik om te vergroten...

thx minn :)

ik heb eigenlijk geen probleem met eten als ik aan het spacen ben.
zoetigheid smaakt dan altijd uitermate lekker!
normaal neem ik veel dextro-tabletten en die smaken heerlijk als ik space. nuchter vind ik die tabletten maar niets.
al let ik wel op dat ik nooit te veel eet, want de maag kan dan niet al te veel aan he.

timming is idd wel belangrijk. ik heb ergens op DF gelezen dat je niet te lang mag wachten met bijnemen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yeah idd, niet te lang wachten.

Ik zelf kan helemaal niks eten op speed of xtc. Speed gaat laatste tijd wel wat beter met eten. Appels en een boterhammetje gaan er tegenwoordig nog wel in.
Maar op xtc kan ik alleen maar drinken. Soms drink ik dan wel eens drinkyoghurt ofzo, maar nog niet veel. Dan ga ik over m'n nek. Ook verandert mijn smaak helemaal met xtc. Dit duurt dan ong vanaf de avond van inname tot de 2e ochtend na het feest.

Dextro-tabletten, van dat suikerspul?
Wat ik wel prettig vind zijn die raketijsjes. Overheerlijk tijdens het feesten :hearteyes:
Of een lolly, da's ook fijn :)

Maar niet te lang wachten met bijnemen inderdaad want dan heeft het dus geen zin meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."