#1
je serotine is gewoon op na een tijd

Oke. Da's fijn. Ik had namelijk zo'n gevoel dat als je speed en xtc combineert (ja, het is vét slecht) dat je dan véél sneller door je serotonine gaat.
Of valt dat wel mee?
floyd zei:Qocaïne zei:floyd zei:ik wil best wel eens hallucineren door MDMA.
en hoe komt het eigenlijk dat je kan hallucineren door MDMA?
voor zover ik weet speelt serotonine geen rol bij visuele hallucinaties.
Om toch nog even antwoord te geven op je vraag:
Ik heb geleerd.. : (:P) Dát, wanneer je 'grote' hoeveelheden MDMA binnenkrijgt, je lichaam deze uiteindelijk zal omzetten in MDA. Deze stof heeft een hallucinerende werking.
Maar ik ben er toch wel van overtuigd dat het 'slaap tekort' (lees: moe van de avond) er toch ook wel mee te maken heeft. Iig later op de avond!
hey Qocaïne, merci voor je antwoord!
het is dus de MDA die een grote rol speelt.
we zijn van plan om rond de middag te beginnen.
zodat we wat buiten kunnen genieten van het daglicht en de natuur.
erg veel slaap te kort gaan we waarschijnlijk niet hebben.
maar we gaan door tot we der bij neervallen![]()
en wie weet heb ik dan wel wat hallucinaties![]()


floyd zei:@ Qocaïne:
dit is het tripreport van het feestje (m'n vriendin heeft het geschreven):
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6479
hallucineren heb ik niet gedaan, ofwel herinner ik er me niets meer van.
want we hadden samen genoeg (lees: te veel) binnen...
ik heb er nu nog een kater van![]()
ik denk dat we ff gaan stoppen met die MDMA.
we denken er over na om eens paddo's te proberen.
hallucinaties gegarandeerd en geen kater nadien.
![]()
Qocaïne zei:Om toch nog even antwoord te geven op je vraag:
Ik heb geleerd.. : (:P) Dát, wanneer je 'grote' hoeveelheden MDMA binnenkrijgt, je lichaam deze uiteindelijk zal omzetten in MDA. Deze stof heeft een hallucinerende werking.
Qocaïne zei:Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.
Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.
De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
DarkScope zei:Qocaïne zei:Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.
Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.
De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.

minn zei:Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.
Have Fun.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."