#1
je serotine is gewoon op na een tijd

Qocaïne zei:Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.
Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.
De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
DarkScope zei:Qocaïne zei:Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.
Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.
De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.

minn zei:Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.
Have Fun.![]()
Jeller zei:beter kunnen eten op speed dan op xtc![]()
das raar hoor.. de meesten die ik ken kunnen totaal niet eten op speed en de volgende dag ook nie, maar op xtc lukt da soms de dag zelf nog (bij mij toch)
Jeller zei:beter kunnen eten op speed dan op xtc![]()
das raar hoor.. de meesten die ik ken kunnen totaal niet eten op speed en de volgende dag ook nie, maar op xtc lukt da soms de dag zelf nog (bij mij toch)
Deranged zei:Nee dat doet speed niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."