Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoelang op MDMA

hoelang op MDMA

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
je serotine is gewoon op na een tijd
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er maar voorlopig mee gestopt.. Liep met zo'n smoel rond, ganze dag down.. Nu ik al een paar weken niets meer neem, voel ik me steeds fijner,,, (vorige week was geen echte mdma bleek later) vind het wel goed zo, even op de herbals over (weed en paddo's).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nope, je kan blijven slikken maar op een gegeven moment chrash je toch. Ik gebruik enkel thuis of bij vrienden en na een uur of 10/12 is de koek op en dan heeft het in mijn geval geen zin om bij te pakken.
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#4
stel: je begint rond 14u met een eerste dosis en je neemt telkens wat bij om op een gezellig niveau te blijven.
hoelang kan je lichaam dat volhouden?
kan je 12 uur aan een stuk blijven bijnemen, of langer?
als ik MDMA neem (max 1 maal in 3 maand) is het erg moeilijk om der af te blijven als je er nog liggen hebt.
en ik vraag me af hoelang je eigenlijk kan doorgaan met nemen voor je uiteindelijk crashed.
ik weet wel dat dit erg individueel is maar ik zou graag van jullie weten hoelang jullie het vol houden, zodat ik er een beetje een globaal beeld van krijg.

iemand ervaring met 'MDMA-marathon' ? :smoke:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
Klik om te vergroten...

voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
Qocaïne zei:
Ben laatst weer naar een testcentrum geweest om mijn pillen te laten testen. En vroeg ik ook een soort gelijke vraag.

Ze antwoorde dat na twee pillen je serotonine wel op is.
Er vanuit gaande dat je er eerst één neemt, en na een uur of drie de twééde neemt.

De volgende pillen erna zullen je geen love gevoel meer geven... echter vaagheid als misschien hallucinaties of een opeppend gevoel!
Klik om te vergroten...

voor iedereen anders. Mijn 4e en soms zelfs mijn 5e geeft meer euforie en meer love-gevoel dan na de 3e/4e.
Klik om te vergroten...

Dát heeft dan weer te maken met tolerantie. Jij hebt duidelijk véél meer nodig voor hetzelfde effect.

correct me if i'm wrong
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja het lijkt me idd wel logisch dat wanneer je serotonine op is het een stuk gedaan is met fun.

mijn ervaring (die is nog jong op vlak van MDMA) is dat ik wel een tijdje door kan gaan, zo'n uur of 8 schat ik.
maar komend weekend wil ik het verlengen :grin:

ik vraag me ook af of je dan best wat eet tijdens het spacen, want ik ga er van uit dat je lichaam uitgeput raakt na een tijd.
is het wijs om nu en dan wat te eten?
zodat m'n lichaam terug wa op krachten komt.

ik wil best wel eens hallucineren door MDMA.
en hoe komt het eigenlijk dat je kan hallucineren door MDMA?
voor zover ik weet speelt serotonine geen rol bij visuele hallucinaties.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.

Have Fun. :wave:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen zomer ben ik een week naar vlieland geweest, maandag begonnen met mn eerste klinker, maar na mijn 5e begon het al een stuk minder te werken. Toen 4 dagen niks gehad alleen speed toen weer 2 tegelijk gedropt en dat ging nog redelijk leuk maarja als je serotine op is duurt het meestal wel weer ff voordat het weer leuk kan worden :wink:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Eten is zowieso verstandig maar ik vraag me af of je wat naar binnen krijgt. Mijn ervaring met bijnemen is dat je dat niet moet doen op het moment dat je eigk al uitgeblust bent. Ik werd chagrijnig en nog moeier. Het schijnt, hoorde ik later, dat je bij moet nemen precies op het moment dat je voelt dat je hoogtepunt langzaam begint af te nemen. Hierdoor verleng je het hoogtepunt en niet de moeheid, chagrijnigheid, irritaties (bij mij dan) die erna komen.

Have Fun. :wave:
Klik om te vergroten...

thx minn :)

ik heb eigenlijk geen probleem met eten als ik aan het spacen ben.
zoetigheid smaakt dan altijd uitermate lekker!
normaal neem ik veel dextro-tabletten en die smaken heerlijk als ik space. nuchter vind ik die tabletten maar niets.
al let ik wel op dat ik nooit te veel eet, want de maag kan dan niet al te veel aan he.

timming is idd wel belangrijk. ik heb ergens op DF gelezen dat je niet te lang mag wachten met bijnemen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yeah idd, niet te lang wachten.

Ik zelf kan helemaal niks eten op speed of xtc. Speed gaat laatste tijd wel wat beter met eten. Appels en een boterhammetje gaan er tegenwoordig nog wel in.
Maar op xtc kan ik alleen maar drinken. Soms drink ik dan wel eens drinkyoghurt ofzo, maar nog niet veel. Dan ga ik over m'n nek. Ook verandert mijn smaak helemaal met xtc. Dit duurt dan ong vanaf de avond van inname tot de 2e ochtend na het feest.

Dextro-tabletten, van dat suikerspul?
Wat ik wel prettig vind zijn die raketijsjes. Overheerlijk tijdens het feesten :hearteyes:
Of een lolly, da's ook fijn :)

Maar niet te lang wachten met bijnemen inderdaad want dan heeft het dus geen zin meer.
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vergeet nooit de smaak van die eerste appelflap op MDMA :hearteyes:

deze keer gaan we home made milkshake met banaan en ahorn-siroop proberen.
en wat kauwgum met fruitsmaak. veel verwacht ik daar niet van (ben geen kaugum-fan) maar die kauwgum is vooral om de kaken wat te ontspannen.
lollies lijken me ook wel leuk.

die dextro-tabletten zitten vol dextrose (duh) en magnesium kwestie om niet te flauw te worden.

on topic again: hoe lang space jij voor je sero op is?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
beter kunnen eten op speed dan op xtc :confused:
das raar hoor.. de meesten die ik ken kunnen totaal niet eten op speed en de volgende dag ook nie, maar op xtc lukt da soms de dag zelf nog (bij mij toch)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee dat doet speed niet.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
beter kunnen eten op speed dan op xtc :confused:
das raar hoor.. de meesten die ik ken kunnen totaal niet eten op speed en de volgende dag ook nie, maar op xtc lukt da soms de dag zelf nog (bij mij toch)
Klik om te vergroten...

Ik kan ook veel makkelijker eten op speed, weet ook niet waarom. Misschien omdat je een te droge mond hebt ofso? :confused:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
beter kunnen eten op speed dan op xtc :confused:
das raar hoor.. de meesten die ik ken kunnen totaal niet eten op speed en de volgende dag ook nie, maar op xtc lukt da soms de dag zelf nog (bij mij toch)
Klik om te vergroten...

Ik heb voor speed een enorme tollerantie. Ik heb van pure speed (pasta) 3 lijnen achter de kiezen en ik heb een paar rushes en dan ist klaar en kan ik zo weer in slaap vallen. Hetzelfde dus met eten, vroeger kreeg ik niks door mn keel, nu wel.
XTC doe ik amper, geen tollerantie dus dan kan k veel moeilijker eten..

Even een klein vraagje, nu we het toch over serotonine hebben, wordt van Speed je serotonine ook verschikkelijk aangetast? Of valt dit nog wel mee ivh met XTC?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Nee dat doet speed niet.
Klik om te vergroten...

Is dat nou serieus of sarcastisch?
Ik weet het nou dus echt nooit met jou. :confused: :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is serieus, speed tast je serotonine helemaal niet aan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oke. Da's fijn. Ik had namelijk zo'n gevoel dat als je speed en xtc combineert (ja, het is vét slecht) dat je dan véél sneller door je serotonine gaat.
Of valt dat wel mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."