#1
kan makkelyk uitgaan zonder drugs, enige wat standaard is geworden is alcohol.


gewoon doen joh! zei:Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar![]()
Psycho_Chrono zei:gewoon doen joh! zei:Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar![]()
Als je mij tegenkomt is dat slechts een façade om mijn diepgewortelde intelligentie te verbergen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."