Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitgaan zonder drugs

Uitgaan zonder drugs

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
vermaak me prima met en zonder drugs...
alcohol drink ik niet tot nauwelijk :)
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit een weekend zonder alcohol, dus ik zie het zegmaar als de "basis" die ik zowieso heb, meestal komt daar ook wel sos bij, pillen wil ik nu alleen met "speciale gelegenheden" doen.
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik uitga, dan neem ik vaak ook helemaal niets behalve fris dus ook geen alcohol soms wel alcohol soms niet maar ik ga drinken totdat ik aangeschoten raak en ga dan niet verder.... ik kan me dan wel redelijk vermaken (ben nou 22) maar ik zou best eens XTC willen uitproberen als ik de verhalen zo hoor van andere mensen. :hearteyes:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt er vooral aan met wie ik ga. Aangezien mijn vriendenkring niet zo drugsgerelateerd is neem ik in hun bijzijn meestal nix. Behalve op de wat grotere zomerfeestjes zoals extrema.. Dan gezellig een pilletje allemaal.

Verder ga ik 1 keer per maand stappen waarbij ik van mezelf drugs mag gebruiken. Ik ga dan ook zonder mijn drugsvrije vrienden. Meestal gewoon alleen, heb daar toch wel mensen leren kennen in die uitgaansgelegenheden.

I like Electro, House & Techno! TuuuTuuTuTu pieuw! :hearteyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga hier in de stad altijd uit zonder drugs. Meestal drink ik dan wel alcohol (niet heel veel), en ik vermaak me prima! Ik moet wel toegeven dat ik me op een feestje in Amsterdam ofzo waar ik op de pillen zit, nóg meer vermaak, maar dat was ook al zo toen ik de meeste drugs nog niet ontdekt had. Ik woon in zo'n klote uithoek van Nederland en ik ga gewoon niet zo heel vaak naar spetterende party's, mede door de reiskosten en door m'n vriendin die meestal niet mee mag.

Wel ben ik teleurgesteld als ik op zo'n feestje dan van plan ben iets te gaan gebruiken, en het gaat niet door of het werkt niet goed.. dan vind ik het jammer dat ik nuchter blijf, want ik had zo graag gewild.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon doen joh! zei:
Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar :beer:
Klik om te vergroten...

Als je mij tegenkomt is dat slechts een façade om mijn diepgewortelde intelligentie te verbergen
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
gewoon doen joh! zei:
Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar :beer:
Klik om te vergroten...

Als je mij tegenkomt is dat slechts een façade om mijn diepgewortelde intelligentie te verbergen
Klik om te vergroten...

Hmm en ben jij dan een uitzondering of is iedereen eigenlijk toch stiekem helemaal nuchter? :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is een dekmantel voor een grootschalig complot, maar ik ben wel in mijn eentje
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
nuchter uitgaan is wel leuk, maar met drugs of alcohol is het leuker.. ma dansen doe ik ook als ik nog nuchter ben hoor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruik bijna nooit drugs tijdens uitgaan maar om te zeggen dat ik het net zo leuk vind als met drugs vind ik een beetje raar...
Waarom doe je die drugs dan :confused:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#12
uitgaan is hetzelfde als out gaan, en dat kan niet zonder drugs
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind uitgaan met drugs leuk maar wel met de juiste mensen.
En uitgaan zonder drugs kan ook leuk zijn.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
uitgaan zonder drugs is alleen leuk met de juiste mensen.. Maarjah zodra ik ook maar 1 iemand maar een ietsiepietsie klein beetje padje zie dan wil ik ook, en kan mn gedachten er dan ook niet meer afhouden.. dan MOET ik ook

zwak opzich, maar aan de andere kant kan ik prima inschatten wanneer het wel of niet kan.. Ben 1x in de fout gegaan en heb ervan geleerd, het doet je 2x nadenken voordat je iets gaat ondernemen :rolleyes:

owjah en vandaag kon t :sunglasses:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind uitgaan zonder alcohol toch niet zoals het hoort. Zonder andere drugs kan wel, maar een biertje mag echt niet missen! :beer:
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik amuseer me best zonder.
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#17
zonder xtc vind ik uitgaan minder leuk.. ik ben het nu gewoon van bijna elk weekend XTC te gebruiken en ik vind het gewoon leuker met.. ik had mezelf voorig weekend voor genomen om niks van pillen te steken en aleen speed te doen.. kheb me niet zo goed geamuseerd als anders.. XTC geeft mij gwn een te leuk gevoel.. :tongueout:


grtz
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#18
snitsneus zei:
XTC geeft mij gwn een te leuk gevoel.. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Serotonine mijn vriend. :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ga zaterdag voor de allereerste keer in heel mijn leven helemaal niks pakken op een goafuif.
ik ben echt eens benieuwd hoe me dat gaat bevallen, zal wel goedkomen zeker
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mh... ik vermaak me zeker wel aan maar ik denk er wel af en toe aan op zo een avond... ben voorzichtig met drinken omdat ik dus doordat ik de laatste tijd meer x gebruikte geen alcohol dronk en nu dus snel teut ben haha.. nou ja als ik aangeschoten ben voel ik me eigenlijk super mega lekker en heb ik energie voor tien en is alles helemaal goed.. helaas slaat dat bij mij na 1 glas meer gelijk om in een nachtje misselijk zijn... dus vermaak me wel maar de verleiding is groot om toch een pilletje mee te nemen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."