#1
vermaak me prima met en zonder drugs...
alcohol drink ik niet tot nauwelijk![:)]()
alcohol drink ik niet tot nauwelijk

gewoon doen joh! zei:Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar![]()
Psycho_Chrono zei:gewoon doen joh! zei:Het verbaasd me nog best dat zoveel mensen nuchter uitgaan. Ik heb het idee dat als ik uitga echt iedereen MINSTENS bezopen is daar![]()
Als je mij tegenkomt is dat slechts een façade om mijn diepgewortelde intelligentie te verbergen

snitsneus zei:XTC geeft mij gwn een te leuk gevoel..![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."