#1
ingevult.

Maria zei:Ik doe psychologie, ik zit nu in mijn derde jaar. Literatuur die ik gebruik gaat over onderzoeken naar verwachtingen die mensen hebben over drug , over interventies die zijn ontwikkeld aan de hand van verwachtingen en over allerlei onderzoeken naar cognitieve variabelen die een rol spelen bij druggebruik/alcohol gebruik etc.
En dat met die vraag over 1 dag per maand kan ik misschien nog wel veranderen inderdaad.
Maar dat zou erg lastig en tijdrovend zijn om te verwerken
Maria zei:Ik wil het liefst een zo'n groot mogelijke respons hebben, ik zou erg blij zijn met 150/200. Maar hoe meer hoe beter![]()
Ik ga inderdaad SPSS gebruiken. Heb je hier zelf ook mee gewerkt? Handig programma, ik moet wel weer even opfrissen, we hebben het tot nu toe nog niet zo vaak moeten gebruiken![]()

ditch1989 zei:Yóhhhhh.
WTF, k denk is zo ingevuld, maar nee...:P
zaten wel wat vreemde vragen bij, vraag me niet welke ben k al weer vergeten...:P Maar ik heb niet de goede gegevends ingevuld, moest me gehele adres invullen, als er iets word verzonden met de post ben ik dik de lul...
maar graag gedaan...
Grz Ditch«![]()
[/b][/quote]Wil je de volgende maanden gaan gebruiken? absoluut niet
Verwacht je dat je de volgende maanden gaat gebruiken? zeker wel

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."