#1
Hoi Tom,
bedankt voor het invullen! En bedankt voor je opmerkingen. Bij die muziekvoorkeurvraag heb ik toch moeten kiezen voor een aantal genres. Op internet vond ik een soort indeling waar ze bijv. drum 'n base onder dance indelen en punk onder rock. Dus het is nogal erg algemeen ingedeeld zo. En over het uitgaan, dit is een open vraag omdat in eerste instantie de bedoeling was om het onderzoek vooral in Enschede en omstreken te doen. En de instelling die mij helpt bij het onderzoek wil graag weten hoe de mensen verdeeld zijn over het uitgaansleven hier. Maar het klopt idd dat de verwerking zo lastiger zal zijn..
groetjes,
Maria!
bedankt voor het invullen! En bedankt voor je opmerkingen. Bij die muziekvoorkeurvraag heb ik toch moeten kiezen voor een aantal genres. Op internet vond ik een soort indeling waar ze bijv. drum 'n base onder dance indelen en punk onder rock. Dus het is nogal erg algemeen ingedeeld zo. En over het uitgaan, dit is een open vraag omdat in eerste instantie de bedoeling was om het onderzoek vooral in Enschede en omstreken te doen. En de instelling die mij helpt bij het onderzoek wil graag weten hoe de mensen verdeeld zijn over het uitgaansleven hier. Maar het klopt idd dat de verwerking zo lastiger zal zijn..
groetjes,
Maria!

