#1
Laats naar een feest geweest en was helemaal van de kaart (3 goeie schijfjes op), een maat van mij(nuchter) had het in de gaten en begon een beetje te kloten!
hij dej net of hij een bril afzetten , (hij heeft dus ook helemaal geen bril vast ofzo en draagt er ook geen)en deed alsof hij hem aan het poetsen was maar ik zweer het je dat ik die bril gewoon echt zag hij was er gewoon!
Daarna heeft hij nog iets met een bal gedaan maar das moeilijk uit te leggen
volgens mij ken je iemand die echt waus is van de xtc gewoon van alles opnaaien Wel lachen opzich, maar ik voelde me toch raar op dat momen alsof ik steeds maar voor de gek werd gehouden, dat was natuurlijk ook wel maar ondanks dat ik helemaal van de wereld was had ik het toch op 1 of andere manier door en vond het dan heel gemeen!
hij dej net of hij een bril afzetten , (hij heeft dus ook helemaal geen bril vast ofzo en draagt er ook geen)en deed alsof hij hem aan het poetsen was maar ik zweer het je dat ik die bril gewoon echt zag hij was er gewoon!
Daarna heeft hij nog iets met een bal gedaan maar das moeilijk uit te leggen
volgens mij ken je iemand die echt waus is van de xtc gewoon van alles opnaaien Wel lachen opzich, maar ik voelde me toch raar op dat momen alsof ik steeds maar voor de gek werd gehouden, dat was natuurlijk ook wel maar ondanks dat ik helemaal van de wereld was had ik het toch op 1 of andere manier door en vond het dan heel gemeen!


ik heb het overigens 1 keertje gehad (met die bril dus, mischien eigelijk 2 keer want keertje toen ik hard ging aan de lachgas gezeten, ging meteen out, stond vrij vlug weer op en zag overal nooduitgangen....