Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDingen die mensen met je kunnen doen als je vaag bent!

Dingen die mensen met je kunnen doen als je vaag bent!

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Laats naar een feest geweest en was helemaal van de kaart (3 goeie schijfjes op), een maat van mij(nuchter) had het in de gaten en begon een beetje te kloten!

hij dej net of hij een bril afzetten , (hij heeft dus ook helemaal geen bril vast ofzo en draagt er ook geen)en deed alsof hij hem aan het poetsen was maar ik zweer het je dat ik die bril gewoon echt zag hij was er gewoon!

Daarna heeft hij nog iets met een bal gedaan maar das moeilijk uit te leggen

volgens mij ken je iemand die echt waus is van de xtc gewoon van alles opnaaien Wel lachen opzich, maar ik voelde me toch raar op dat momen alsof ik steeds maar voor de gek werd gehouden, dat was natuurlijk ook wel maar ondanks dat ik helemaal van de wereld was had ik het toch op 1 of andere manier door en vond het dan heel gemeen!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mja das inderdaad maar klotig maar wel grappig zolang het nie overdreven is
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
kheb vaker t gevoel bij hallucinaties ( die k trouwes nie van x gehad heb ng, alleen van paddos ), dat je eigenlijk ziet wat je verwacht te gaan zien. Zoals bij jou, als hij doet alsof ie zn bril afzet, verwacht je eigenlijk dat ie een bril op heeft en dan maken je hersenen dat ervan tijdens de trip.

Ik had bijv. een hallucinatie same met ng iemand, precies hetzelfde. Hij gooide op een ruit met een steen, en we zagen allebei ( en hoorde ) het ruit eruit vallen. Maar toen we ng us keken zat het r ng in??? Keken we op de grond geen glas, alleen een hoopje sneeuw. We zagen de vallende sneeuw van het ruit dus aan voor glas omdat we verw8te dat het raam eruit zou gaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is wat er gebeurd als je met je zatte ballen om een uur of 7 s'ochtends na het uitgaan aankomt bij een stel speedfreaks en vervolgens in hun gezelschap op de bank in slaap valt.




W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Dit is wat er gebeurd als je met je zatte ballen om een uur of 7 s'ochtends na het uitgaan aankomt bij een stel speedfreaks en vervolgens in hun gezelschap op de bank in slaap valt.




Klik om te vergroten...
Nu heb ik ook zin om een project te bouwen :grin: (Zo noemen ze dat bij ons altijd :P)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha. Evil Plans :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het grappige is dat deze persoon ooit is hetzelfde bij mij flikte toen ik van de alcohol in slaap was gevallen. We zaten die bewuste avond/nacht/ochtend te freaken bij iemand thuis en s'ochtends kwam hij ineens bezopen aanzetten, hij vroeg nog ''je vind het toch niet niet erg als ik miscchien op de bank in slaap val he?''. Dat was uiteraard geen probleem. :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Wat noemen ze zo dan? :P
Klik om te vergroten...
Een Project bouwen is: Allerlei gekke foto`s maken als iemand slaapt of nok ligt van de g ofzo :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lachuh :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet nog dat we op vakantie op iemands hoofd een toren van plastic bekertjes hebben gebouwd en hij werd niet wakker :P
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
kheb vaker t gevoel bij hallucinaties ( die k trouwes nie van x gehad heb ng, alleen van paddos )
Klik om te vergroten...

Heb jij dan echt nog nooit hallucinaties gehad van XTC, poe poe, als ik al die verhalen moet geloven, baby's die van 't dak af vallen hekken midden in de zaal van MOH :rolleyes: ik heb het overigens 1 keertje gehad (met die bril dus, mischien eigelijk 2 keer want keertje toen ik hard ging aan de lachgas gezeten, ging meteen out, stond vrij vlug weer op en zag overal nooduitgangen....
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#12
LoL!!!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja dat er plotseling een muur in het midden van de zaal stond heb ik ook eens gehad, het verschil tussen de hallucinaties van mdma en paddestoelen vind ik enorm, paddestoelen hall. zijn veeeel vager, bij mdma/xtc is het er echt! :openmouth:
op een gegeven moment dacht ik dat er achterin de feestzuimte een poppenshow werd gegeven, waren natuurlijk gewoon mensen maar dacht echt dat het grote poppen ware die bestuurd werden door mensen :tongueout:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat ben jij?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahahaha deranged leuke pic...
ga zo ook ff een pic uploaden van toen we naar club 060311 waren geweest in frankfurt,november vorig jaar!!

ff zien...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16



alstu


dit krijg je dus als je een ganse nacht aan de speed/xtc hebt gezeten,en in de bus naar huis nog een halve fles jeagermeister leegdrinkt,en in slaap valt!!!

ter info :
dit ben ik dus NIET!!! :stoned: :stoned: :stoned:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
giller hahahaha
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
dallandra zei:
dat ben jij?
Klik om te vergroten...
Bedoel je of ik die gast op die plaatjes ben? Hehe nee gelukkig niet, ik was op dat moment een van de mensen die klaarwakker was. :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
giller hahahaha
Klik om te vergroten...
haha,jah,had echt ze gezcith willen zien als ie dit zag hé,spijtig dat wij er in limburg uit moesten en hij nog door moest naar antwerpen!!
maar verschrokken heeft ie zich vast wel denks :stoned: :stoned: :stoned:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind haren afknippen beetje te ver gaan maja..

Gewoon tekenen en dingen bouwen is wel lachen als je er maar nix aan over houd.. :grin:

Zou er om kunnen lachen als k wakker wordt en ondergetekend ben maar als ze plukken haar af gaan knippen gaan er zeker wel klappen vallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."