Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltieme vaagheid bij maat

Ultieme vaagheid bij maat

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
gebeurt ook wel meestal bij de eerste keren eh als je lichaam er nog niet aan gewend is :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk een overgevoeligheid. Ik heb dat zelf ook. Van een halve xtc-pil loop ik gewoon te trippen. Heb al de meest bizarre dingen onder invloed gezien. Ik ga meestal gewoon thuis liggen als ik er 茅茅n neem, want ik weet dat ik binnen een half uur geen activiteit meer kan ondernemen,
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
NexxtGen zei:
- We waren een gesprek aan het voeren en opeens zei hij "Hey Tommy, paas ff wat shag man!" "Dude, ik ben Tommy niet!" "Jonge, paas gewoon!" Ik ben dus idd Tommy niet.
- Toen we ergens aan het lopen waren, stapte hij over een meterhoog object wat er niet was.
Klik om te vergroten...

ook een keer meegemaakt :grin:.. vooral die laatste was erg grappig :grin:

- Hij probeerde serieus van een 5 euro biljet een shag te draaien. Toen ik zei dat hij daar geen shag mee moest draaien, gooide hij het 5 euro biljet weg. Toen ik daarop zei van "wtf doe je?" en ik liet hem het biljet zien zei hij "Jonge, daar kan je toch niet mee draaien?!" en gooide hij het w茅茅r weg. Op de grond dus.
Klik om te vergroten...
haha dat zou ik ook wel eens willen hebben gezien
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
gebeurt ook wel meestal bij de eerste keren eh als je lichaam er nog niet aan gewend is :)
Klik om te vergroten...

Dat is juist het rare, we hebben het een tijd lang bijna elk weekend gedaan en dit was eerst nooit het geval.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miss J zei:
lucifer in the sky zei:
gebeurt ook wel meestal bij de eerste keren eh als je lichaam er nog niet aan gewend is :)
Klik om te vergroten...

Dat is juist het rare, we hebben het een tijd lang bijna elk weekend gedaan en dit was eerst nooit het geval.
Klik om te vergroten...

Het was zijn 3e keer pillen ooit schrijf je?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
Het was zijn 3e keer pillen ooit schrijf je?
Klik om te vergroten...

Nee, dat schrijft NexxGen....
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miss J zei:
DarkScope zei:
Het was zijn 3e keer pillen ooit schrijf je?
Klik om te vergroten...

Nee, dat schrijft NexxGen....
Klik om te vergroten...

oke sorry, dacht dat jij de topicstarter was.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
De volgende keer gewoon minder pillen nemen, als je goede pillen hebt is 4 in principe veel teveel, zeker als je lichaam nog geen resistentie heeft opgebouwd. Veel mensen vinden dat ultieme vage juist het allerleukste, maar als dit een probleem is, lijkt het me logisch: minder slikken, en geen alcohol erbij gebruiken. Dan krijg je het effect waarvoor xtc gemaakt is... Love! :hearteyes:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ken ik ja,best leuk om te zien,is altijd lachen :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je bij je derde keer xtc gelijk 4 stuks neemt, is dat veeeeels te veel...!!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Als je bij je derde keer xtc gelijk 4 stuks neemt, is dat veeeeels te veel...!!!
Klik om te vergroten...

dat zoiezo..maarja normaal is dat vanzelfsprekend
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
NexxtGen zei:
- Hij probeerde serieus van een 5 euro biljet een shag te draaien. Toen ik zei dat hij daar geen shag mee moest draaien, gooide hij het 5 euro biljet weg. Toen ik daarop zei van "wtf doe je?" en ik liet hem het biljet zien zei hij "Jonge, daar kan je toch niet mee draaien?!" en gooide hij het w茅茅r weg. Op de grond dus.
Klik om te vergroten...

Haha, geweldig! :mrgreen:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt me bekend in de oren. Ik had een keer (met te veel op) eindeloze gesprekken met mensen die alleen ik zag :)), constant flessen wijn om me heen die er (potverdikke) niet waren, op m'n blote voeten per ongeluk op een bbq gestapt, daarna op dezelfde poten naar het bos gerend en de volgende morgen pas doorgehad, kon niet ophouden met raaskallen... maar had wel een topavond :mrgreen:
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Als je bij je derde keer xtc gelijk 4 stuks neemt, is dat veeeeels te veel...!!!
Klik om te vergroten...

Jah maar als je er eenmaal inzit, wil je ook steeds meer :P Als ik met een groepje thuis zit doe ik ook zo 3/4, met uitgaan niet meer dan 2.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het aflgelopen weekend naar een aantal maanden weer een een paar pillen geslikt met een maat van me en met mij ging het op zich prima; een niet al te harde, relaxste, gebalanceerde 'trip', maar waar ik het in dit topic over ga hebben is die maat van mij waarbij het meer leek alsof hij LSD ophad dan MDMA en het zal ook moeilijk zijn om jullie te laten begrijpen hoe ver hij heen was. Ik zal niet in de details treden, maar dingen noemen die 茅cht gebeurd zijn (al zou je het misschien niet geloven) waaruit jullie zelf je conclusies kan trekken.

Hij heeft in de loop van de hele avond 4 pillen op. Het was zijn derde keer pillen ooit. Het waren goede pillen, want ik was ook wel vaag op zich. Ik had echter nogal wat tolerantie opgebouwd van 3 maanden geleden.

Maar goed iig, hier een paar van de gebeurtenissen (ik zal me maat maar M noemen):

- Toen we aan het fietsen waren op een uitgestrekte, lange weg, stopte hij uit het nix keek om zich heen, en wilde oversteken. Uit het nix.
- We waren een gesprek aan het voeren en opeens zei hij "Hey Tommy, paas ff wat shag man!" "Dude, ik ben Tommy niet!" "Jonge, paas gewoon!" Ik ben dus idd Tommy niet.
- We zaten ergens op een bankje en hij was totaal het gevoel van diepte kwijt; hij kon geen shag draaien, hem neit aansteken, hij kon helemaal nix meer.
- Hij kon bijna niet meer op zijn fiets stappen, omdat hij zijn voet heletijd naast het pedaal zette. Keer op keer.
- Toen we ergens aan het lopen waren, stapte hij over een meterhoog object wat er niet was.
- We fietsen, toen stond hij opeens stil en maakte allemaal gebaren in de lucht. Uit zijn gebaren kon ik aflezen dat hij dacht een object voor zich te zien wat hij weg moest duwen om verder te kunnen. Minutenlang bleef hij zo staan, ongeacht hoe vaak ik schreeuwde dat het niet meer grappig was en dat hij hier moest komen en gewoon door moest fietsen.
- Hij probeerde serieus van een 5 euro biljet een shag te draaien. Toen ik zei dat hij daar geen shag mee moest draaien, gooide hij het 5 euro biljet weg. Toen ik daarop zei van "wtf doe je?" en ik liet hem het biljet zien zei hij "Jonge, daar kan je toch niet mee draaien?!" en gooide hij het w茅茅r weg. Op de grond dus.

Veel van de dingen, zeker de dingen op de fiets eindigden met "wtf?" van me maat en dingen zoals "ouwe, wat gebeurde er net? " Waarop hij een beetje raar naar me keek. Hij was 茅cht de kluts kwijt.
Als me nog een paar dingen te beginnen schieten, waarmee ik kan verduidelijken hoe hij eraan toen was, zal ik ze zeker erbij zetten.

Het waren roze pentagrammen, voor het geval iemand het interesseert. Hij heeft natuurlijk wel erg veel op voor zijn eerste keer, maar dat er zoiets zou kunnen gebeuren had ik nooit kunnen weten. Ik heb nog n贸贸贸it zoiets bij iemand meegemaakt.

Dus zat er MDA in de pillen (of iets anders?) of is er gewoon veel MDA in zijn lichaam ontstaan uit de hoeveelheid MDMA die hij op had? Ik schat de pillen op 100 mg MDMA.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon door de MDMA man, van mdma kan je echt wel vaag worden. 3e keer en 4 pillen, vlak na elkaar neem ik aan?

Heb jij nooit veeeeel mdma geslikt dan, die dingen die je opnoemt zijn zeker vaag, maar kan het me heel goed voorstelle van VEEL! mdma.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
precies dit zijn allemaal dingen die door mdma veroorzaakt worden... heeft ie ook alcohol gedronken? daar word je namelijk nog sneller z贸 leip van.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een vriend van mij heeft dit ook heel erg, hij dacht serieus dat er kaarten door de kamer vlogen en dat hij door de muur kon kijken.
Lijkt inderdaad erg vaag en bijna eng soms...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
precies dit zijn allemaal dingen die door mdma veroorzaakt worden... heeft ie ook alcohol gedronken? daar word je namelijk nog sneller z贸 leip van.
Klik om te vergroten...

idd combi van mdma vaagheid + dronken zijn is erg
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss J zei:
Een vriend van mij heeft dit ook heel erg, hij dacht serieus dat er kaarten door de kamer vlogen en dat hij door de muur kon kijken.
Lijkt inderdaad erg vaag en bijna eng soms...
Klik om te vergroten...

mja erg? ik wil ook wel eens zo door de muren kunnen zien :grin:. wat had hij genomen ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."