#1
Klinkt me bekend in de oren. Ik had een keer (met te veel op) eindeloze gesprekken met mensen die alleen ik zag
), constant flessen wijn om me heen die er (potverdikke) niet waren, op m'n blote voeten per ongeluk op een bbq gestapt, daarna op dezelfde poten naar het bos gerend en de volgende morgen pas doorgehad, kon niet ophouden met raaskallen... maar had wel een topavond 
