#1
Ik heb het aflgelopen weekend naar een aantal maanden weer een een paar pillen geslikt met een maat van me en met mij ging het op zich prima; een niet al te harde, relaxste, gebalanceerde 'trip', maar waar ik het in dit topic over ga hebben is die maat van mij waarbij het meer leek alsof hij LSD ophad dan MDMA en het zal ook moeilijk zijn om jullie te laten begrijpen hoe ver hij heen was. Ik zal niet in de details treden, maar dingen noemen die écht gebeurd zijn (al zou je het misschien niet geloven) waaruit jullie zelf je conclusies kan trekken.
Hij heeft in de loop van de hele avond 4 pillen op. Het was zijn derde keer pillen ooit. Het waren goede pillen, want ik was ook wel vaag op zich. Ik had echter nogal wat tolerantie opgebouwd van 3 maanden geleden.
Maar goed iig, hier een paar van de gebeurtenissen (ik zal me maat maar M noemen):
- Toen we aan het fietsen waren op een uitgestrekte, lange weg, stopte hij uit het nix keek om zich heen, en wilde oversteken. Uit het nix.
- We waren een gesprek aan het voeren en opeens zei hij "Hey Tommy, paas ff wat shag man!" "Dude, ik ben Tommy niet!" "Jonge, paas gewoon!" Ik ben dus idd Tommy niet.
- We zaten ergens op een bankje en hij was totaal het gevoel van diepte kwijt; hij kon geen shag draaien, hem neit aansteken, hij kon helemaal nix meer.
- Hij kon bijna niet meer op zijn fiets stappen, omdat hij zijn voet heletijd naast het pedaal zette. Keer op keer.
- Toen we ergens aan het lopen waren, stapte hij over een meterhoog object wat er niet was.
- We fietsen, toen stond hij opeens stil en maakte allemaal gebaren in de lucht. Uit zijn gebaren kon ik aflezen dat hij dacht een object voor zich te zien wat hij weg moest duwen om verder te kunnen. Minutenlang bleef hij zo staan, ongeacht hoe vaak ik schreeuwde dat het niet meer grappig was en dat hij hier moest komen en gewoon door moest fietsen.
- Hij probeerde serieus van een 5 euro biljet een shag te draaien. Toen ik zei dat hij daar geen shag mee moest draaien, gooide hij het 5 euro biljet weg. Toen ik daarop zei van "wtf doe je?" en ik liet hem het biljet zien zei hij "Jonge, daar kan je toch niet mee draaien?!" en gooide hij het wéér weg. Op de grond dus.
Veel van de dingen, zeker de dingen op de fiets eindigden met "wtf?" van me maat en dingen zoals "ouwe, wat gebeurde er net? " Waarop hij een beetje raar naar me keek. Hij was écht de kluts kwijt.
Als me nog een paar dingen te beginnen schieten, waarmee ik kan verduidelijken hoe hij eraan toen was, zal ik ze zeker erbij zetten.
Het waren roze pentagrammen, voor het geval iemand het interesseert. Hij heeft natuurlijk wel erg veel op voor zijn eerste keer, maar dat er zoiets zou kunnen gebeuren had ik nooit kunnen weten. Ik heb nog nóóóit zoiets bij iemand meegemaakt.
Dus zat er MDA in de pillen (of iets anders?) of is er gewoon veel MDA in zijn lichaam ontstaan uit de hoeveelheid MDMA die hij op had? Ik schat de pillen op 100 mg MDMA.
Hij heeft in de loop van de hele avond 4 pillen op. Het was zijn derde keer pillen ooit. Het waren goede pillen, want ik was ook wel vaag op zich. Ik had echter nogal wat tolerantie opgebouwd van 3 maanden geleden.
Maar goed iig, hier een paar van de gebeurtenissen (ik zal me maat maar M noemen):
- Toen we aan het fietsen waren op een uitgestrekte, lange weg, stopte hij uit het nix keek om zich heen, en wilde oversteken. Uit het nix.
- We waren een gesprek aan het voeren en opeens zei hij "Hey Tommy, paas ff wat shag man!" "Dude, ik ben Tommy niet!" "Jonge, paas gewoon!" Ik ben dus idd Tommy niet.
- We zaten ergens op een bankje en hij was totaal het gevoel van diepte kwijt; hij kon geen shag draaien, hem neit aansteken, hij kon helemaal nix meer.
- Hij kon bijna niet meer op zijn fiets stappen, omdat hij zijn voet heletijd naast het pedaal zette. Keer op keer.
- Toen we ergens aan het lopen waren, stapte hij over een meterhoog object wat er niet was.
- We fietsen, toen stond hij opeens stil en maakte allemaal gebaren in de lucht. Uit zijn gebaren kon ik aflezen dat hij dacht een object voor zich te zien wat hij weg moest duwen om verder te kunnen. Minutenlang bleef hij zo staan, ongeacht hoe vaak ik schreeuwde dat het niet meer grappig was en dat hij hier moest komen en gewoon door moest fietsen.
- Hij probeerde serieus van een 5 euro biljet een shag te draaien. Toen ik zei dat hij daar geen shag mee moest draaien, gooide hij het 5 euro biljet weg. Toen ik daarop zei van "wtf doe je?" en ik liet hem het biljet zien zei hij "Jonge, daar kan je toch niet mee draaien?!" en gooide hij het wéér weg. Op de grond dus.
Veel van de dingen, zeker de dingen op de fiets eindigden met "wtf?" van me maat en dingen zoals "ouwe, wat gebeurde er net? " Waarop hij een beetje raar naar me keek. Hij was écht de kluts kwijt.
Als me nog een paar dingen te beginnen schieten, waarmee ik kan verduidelijken hoe hij eraan toen was, zal ik ze zeker erbij zetten.
Het waren roze pentagrammen, voor het geval iemand het interesseert. Hij heeft natuurlijk wel erg veel op voor zijn eerste keer, maar dat er zoiets zou kunnen gebeuren had ik nooit kunnen weten. Ik heb nog nóóóit zoiets bij iemand meegemaakt.
Dus zat er MDA in de pillen (of iets anders?) of is er gewoon veel MDA in zijn lichaam ontstaan uit de hoeveelheid MDMA die hij op had? Ik schat de pillen op 100 mg MDMA.
