Ik heb het thuis gedaan dus heb niet echt recht van spreken, maar ik vond het hartstikke chill om gewoon te zitten met vrienden beetje praten.. had ook geen behoefte aan muziek oid..
Miss J zei:Lauu zei:maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
hmm ik vind niets irritanter dan dat te moeten aanhorenSupervlieg zei:Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn pleziertomz0r zei:htweeoo zei:Haha daar word je ziek van.Lauu zei:teebo zei:zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
dat is irritant idd![]()
Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.![]()
thuis kan je lekker onderuit hangen -spaceman- zei:thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:
- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...
-
-
-
-etc.
groetjes!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."