Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - "huiskamergebruik"

XTC - "huiskamergebruik"

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc kan prima thuis met een groep vrienden :)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het thuis gedaan dus heb niet echt recht van spreken, maar ik vond het hartstikke chill om gewoon te zitten met vrienden beetje praten.. had ook geen behoefte aan muziek oid..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
Klik om te vergroten...

wie niet?...kan het nogwel irritant zijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
Ik heb al getript op elk aantal. Ooiit had ik er 35 binnen maar dat was gewoon onvolwassen.
Klik om te vergroten...

ja, staat ie al na 1 te trippen en heeft ie de hele snoeppot thuis leeggegeten en hallucineert ie dat t zn pillen zijn...whahaa :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja thuis of in een discotheek aan de pillen gaan is natuurlijk een groot verschil.in een discotheek staat de muziek redelijk luid,je hebt de lasers en visuele eigenschappen en dat maakt de roes totaal anders of thuis.
ik persoonlijk vond de gekste momenten altijd in de auto dat was zalig.lekker een potje liggen razen tegen elkaar en beginnen doorslaan op je vrienden :grin: dat was flippen hoor.en dan thuis in de zetel zweefmuziekje opzetten,lekker in de zetel en dan vertrekken waar de wereld toch zo mooi kan zijn :openmouth:
of op een festival in de openlucht dat kan ook heftig zijn:zon zien ondergaan,de lichten,temperatuurverschil en dan smorgens hetzelvde liedje.een paar duizend mensen die de zon zien opkomen en er nog volledig voor gaan, zich geen zak aantrekken hoe je eruit ziet.de zon op je gezicht voelen héérlijk is dat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
de enkele keren dat ik xtc gebruik is toch altijd op een feestje in discotheek of bij iemand thuis maar in me eigen huis gebruik ik eigelijk geen xtc woon ook nog thuis dus niet erg handig :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
Klik om te vergroten...

Of je zorgt gewoon dat je die persoon al in verschillende toestanden hebt gezien en dat je beste vrienden bent. Zo was mijn 1e keer, gewoon mensen die ik volledig vertrouw en samen een avond genieten, elkaar niet scheef aankijken als wat de andere zegt raar klinkt of gewoon raar is.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja goed punt. Doe het met mensen dat je vertrouwt.
Ik heb de raarste toestanden meegemaakt. Ik heb mijn vrienden geknuffelt etc. Ooit al is publiek hand in hand gelopen want een maat van me kon niet zonder zei hij.

Nouja wat ik bedoel vrienden waarbij je niet moet nadenken voor iets te zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Supervlieg zei:
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
Klik om te vergroten...

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Klik om te vergroten...
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)
Klik om te vergroten...
hmm ik vind niets irritanter dan dat te moeten aanhoren
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ietsje minder kan altijd, uurtje later bijnemen ook.. :wink:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het nog nooit buiten een feest gedaan eigenlijk

toch eens proberen in 2008, lijkt me wel chill, alleen praat ik net graag met onbekenden als ik aan md zit
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.

Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.

Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.

Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
vdk zei:
MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party :rolleyes:
Klik om te vergroten...
\\

ik zou zeggen veel plezier dan op MOH :wink:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
1x gedaan en nooit meer, dag erna kotsmisselijk en ik heb deze pillen meer gehad
maar ik ben de dag erna precies altijd ziek als ik me verveel als ik onder invloed ben, is met alcohol ook zo... :)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
htweeoo zei:
Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
Klik om te vergroten...

Dat is ieder voor zich neem ik aan, dat jij bang werd van die hallucinaties wil niet zeggen dat iedereen dat wordt...

Ligt er net aan of je kan onthouden wat realiteit is en wat niet.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miss J zei:
htweeoo zei:
Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
Klik om te vergroten...

Dat is ieder voor zich neem ik aan, dat jij bang werd van die hallucinaties wil niet zeggen dat iedereen dat wordt...

Ligt er net aan of je kan onthouden wat realiteit is en wat niet.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt en gaat hallucineren met 2 dat het je niet meer gezellig huiskamergebruik zult vinden :wink:

Wat denk je dat ik dacht dat het echt zo was -_- maar het kon toch dat mijn ma bijvoorbeeld in de kamer was het was zo realistisch kan jij je nooiit voorstellen.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
htweeoo zei:
Dan 10 pilletjes steken.
Klik om te vergroten...

htweeoo zei:
Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op
Klik om te vergroten...

htweeoo zei:
Ik denk dat je 30 pillen binnenhebt
Klik om te vergroten...

Hoeveel pillen waren het nou dan? 10, 20 of 30? :rolleyes:

En naar mijn mening wordt je bang van je hallucinaties als je niet meer weet wat realiteit is en wat wel omdat je toch zeker weet dat het hallucinaties zijn? Maarja, dat is voor jou dan vast anders...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
htweeoo zei:
Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.

Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.

Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.

Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
Klik om te vergroten...

ik snap dat niet, neem je 5 pillen space je een paar uurtjes en dan ga je slapen :confused:
ten eerste kan ik dan vaak geeneens in slaap komen en ten tweede heb ik geeneens zin om te slapen :grin:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb al getript op elk aantal. Ooiit had ik er 35 binnen maar dat was gewoon onvolwassen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."