#1
wist het niet zeker, omdat het pas mn 2e keer is namelijk.
wel 2 jaar lang al wiet, hasj etc. maarja, blijft toch wat anders he
wel 2 jaar lang al wiet, hasj etc. maarja, blijft toch wat anders he

Heb je dat weleens geprobeerd dan? Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.Ivoos zei:als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
paraobi zei:dus als de eerste bijna is uitgewerkt en ik pak de 2e, zal die dan niet zo goed werken?
Solidius zei:Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.
Neen maar pas wel op, energy drink droogt ook uit dus drink ook voldoende water.paraobi zei:drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
paraobi zei:De eerste keer dat ik XTC nam was geweldig. Had samen met 3 vrienden allemaal 1 blauwe mitshubishi gepakt, en het gevoel was écht geweldig.
Nou ga ik binnekort naar een groot feest toe, en dat duurt 8 uur lang..
Vraag ik me af of ik meerder mitshubishi's zou kunnen pakken (als de eerste is uitgewerkt, de 2e) zonder een bad trip te hebben?
blauwe driehoek trouwens
pixo207 zei:Neen maar pas wel op, energy drink droogt ook uit dus drink ook voldoende water.paraobi zei:drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
Lauu zei:ligt aan verschillende dingen....
hoe sterk die blauwe is...
hoeveel jij kan hebben...
hoe je gebouwd bent...
hoe lang/vaak je het doet
![]()

zucht...belgen..."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."