#1
Ja, ik krijg ook altijd last van trillende handen..
Daarom besluit ik ook iedere keer dat ik de pilletjes volgende keer van te voren moet breken, maar vergeet het iedere keer weer.
Nu doe ik gewoon niet meer aan halfjes :P
Daarom besluit ik ook iedere keer dat ik de pilletjes volgende keer van te voren moet breken, maar vergeet het iedere keer weer.
Nu doe ik gewoon niet meer aan halfjes :P
