Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - meerdere pillen?

XTC - meerdere pillen?

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ik krijg ook altijd last van trillende handen..
Daarom besluit ik ook iedere keer dat ik de pilletjes volgende keer van te voren moet breken, maar vergeet het iedere keer weer.
Nu doe ik gewoon niet meer aan halfjes :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 is genoeg, kan prima
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer dat ik XTC nam was geweldig. Had samen met 3 vrienden allemaal 1 blauwe mitshubishi gepakt, en het gevoel was écht geweldig.

Nou ga ik binnekort naar een groot feest toe, en dat duurt 8 uur lang..
Vraag ik me af of ik meerder mitshubishi's zou kunnen pakken (als de eerste is uitgewerkt, de 2e) zonder een bad trip te hebben?
blauwe driehoek trouwens
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
maakt neti uit als je je houdt aan de voorschriften en genoeg drinkt...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan zeker geen kwaad denk ik hoor
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#7
drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
moa niet erg denk ik, maar t heeft geen zin omdat je al genoeg energy hebt
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maar als ik op 't einde (na de 2e pil) weer helemaal moe ben zeg maar..
had ik de vorige keer, toen de pil eenmaal uitgewerkt was was ik helemaal kapot
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je de eerste voelt opkomen kun je naar behoefte om het anderhalf uur bijslikken.
Een bad trip van XTC? Ik heb een keer 7 pillen op en zou niet weten wat dat is :mrgreen:

Ivoos zei:
als de 1e (bijna) is uitgewerkt weet je wat je er kan verwachten en kan je zelf inschatten of nog eentje slim is
Klik om te vergroten...
Heb je dat weleens geprobeerd dan? Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
dus als de eerste bijna is uitgewerkt en ik pak de 2e, zal die dan niet zo goed werken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
paraobi zei:
dus als de eerste bijna is uitgewerkt en ik pak de 2e, zal die dan niet zo goed werken?
Klik om te vergroten...
Solidius zei:
Als de eerste bijna is uitgewerkt dan heeft het echt geen zin meer om bij te slikken, want dan ben je al uit de 'rush'.
Klik om te vergroten...
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#13
k, thanks (y)
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#14
paraobi zei:
drink alleen water dan.. zou 't erg zijn als ik af en toe wat energy drank pak?
Klik om te vergroten...
Neen maar pas wel op, energy drink droogt ook uit dus drink ook voldoende water.
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#15
nog nooit een bad trip gehad van pillen, altijd hoe meer ik neem hoe relaxter ik me voel en hoe ergere bekken ik ga trekken :P maarja 80% loopt zwaar uit z'n koekie op een hardcore feest :rolleyes:

Maar zo en zo altijd genoeg blijfen drinken, en mocht je voor jouw gevoel wat te hard gaan moet je gewoon even gaan zitten en ff rustig aan doen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt aan verschillende dingen....

hoe sterk die blauwe is...
hoeveel jij kan hebben...
hoe je gebouwd bent...
hoe lang/vaak je het doet

:)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar een ding is zeker 2 pillen kan makkelijk..
En iid op goede moment bijpakkken anders geen werking meer.
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je moe en op bent pak dan niet nog meer
heb eens op een feest 8 pillen gehad
na n pil of 3 was mijn lichaam eigenlijk al op dus die andere 5 werkten gewoon niet meer zeg maar.
eigenlijk zonde van je geld en gezondheid
het is natuurlijk ook best gevaarlijk maar je denkt steeds van "ik voel niks dus ik kan nog wel eentje pakken"
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
paraobi zei:
De eerste keer dat ik XTC nam was geweldig. Had samen met 3 vrienden allemaal 1 blauwe mitshubishi gepakt, en het gevoel was écht geweldig.

Nou ga ik binnekort naar een groot feest toe, en dat duurt 8 uur lang..
Vraag ik me af of ik meerder mitshubishi's zou kunnen pakken (als de eerste is uitgewerkt, de 2e) zonder een bad trip te hebben?
blauwe driehoek trouwens
Klik om te vergroten...

hoe vaker je het doet achter elkaar hoe meer je nodig heb...daarom nemen de meeste mensen 3maanden pauze...2 blauwe mitsu's is zat voor een hele avond
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had op een gegeven moment zo'n tolerantie voor die shit opgebouwd dat het eigenlijk heel normaal en standaard voor me werd om gemiddeld toch wel 4 a 5 pillen per feestje tot me te nemen. Uitschieters naar 7 per nacht kwamen ook geregeld voor en dan ging ik nog niet altijd op mijn allerhardst meer. Echt niet normaal eigenlijk, aangezien ik in die tijd met mijn 1m67 en amper 50 kg nou niet bepaald tot de grootste en dikste mensen behoorde. Gatverdamme, moet daar nu echt niet meer aan denken!! Krijg al kotsneigingen van het idee alleen al. Het was een bijzondere tijd uit mijn leven, heb er ook geen spijt van ofzo, maar ben toch best blij dat ik die tijd ook al lang en breed achter me heb liggen. Als ik nu zoveel zou nemen, ga ik denk ik haast dood, aangezien ik tegenwoordig van een half pilletje al vrij debielerig word!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."