#1
Heee,
Dankjewel!!! Ik ben gelukkig wat meer gerust gesteld!! Alles lijkt inderdaad allemaal een beetje onecht!! Ik heb net flink wat kinder bueno's en twix gegeten (is niet echt lekker als het moet
) en morgen ga ik s ff flink aan de bananen!! Mocht dit niet geholpen hebben dan ga ik ff langs de smartshop om L-Tryptofaan te halen!! Ik ben meteen helemaal bang dat mijn hersenen blijven beschadigd zijn, moeten we natuurlijk niet hebben
en omdat ik nogal een groentje ben op het gebied van drugs ben ik blij dat dit forum bestaat ![:)]()
Dankjewel!! Ik laat nog wel weten hoe het allemaal gaat
Dankjewel!!! Ik ben gelukkig wat meer gerust gesteld!! Alles lijkt inderdaad allemaal een beetje onecht!! Ik heb net flink wat kinder bueno's en twix gegeten (is niet echt lekker als het moet
Dankjewel!! Ik laat nog wel weten hoe het allemaal gaat
