Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pfffffff ik ben echt zo bang he dat ik morgen niet meer wakker word Wil AUB iedereen reageren die hier verstand van heeft of dit ook heeft gehad?? Ik ben echt in staat om nu nog langs de huisartsenpost te gaan"
"Ik heb ook wel s gehoord dat er in chocola iets zit waardoor de L-tryptofaam ook wordt aangevuld, of dat je je iig een stuk beter gaat voelen? Klopt dat?"
"Heee, Dankjewel!!! Ik ben gelukkig wat meer gerust gesteld!! Alles lijkt inderdaad allemaal een beetje onecht!! Ik heb net flink wat kinder bueno's en twix gegeten (is niet echt lekker als het moet ) en morgen ga ik s ff flink aan de bananen!! Mocht dit niet geholpen hebben dan ga ik ff langs de smartshop om L-Tryptofaan te halen!! Ik ben meteen helemaal bang dat mijn hersenen blijven beschadigd zijn, moeten we natuurlijk niet hebben en omdat ik nogal een groentje ben op het gebied van drugs ben ik blij dat dit forum bestaat Dankjewel!! Ik laat nog wel weten hoe het allemaal gaat"
"Ja ik ga vanmiddag de smartshop maar eens bezoeken!! Die hebben dat gegarandeerd? En krijg je een potje met pillen? En hoeveel kost dat ongeveer?"
"Nou ik ben langs een smartshop gegaan, eigenlijk 3 (In breda) de 1e had 5-HTP maar die waren voor 10 tabletten 20 euro dus ik wou even verder kijken, nog 1 die had helemaal niks hiervoor en de andere die had voor mij L-triptofaan. 20 voor 12 euro dus dat heb ik meegenomen! Ik heb er 2 uur geleden één geslikt en ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat!! Die verkoper zei trouwens ook dat als je dit zou slikken voor het slapen gaan als je een vette party hebt gehad dat je je dan de volgende dag niet down gaat voelen!! Nou ik ben heeeeel erg benieuwd, eind van deze maand weer een leuk feest tegemoet dus ik zal je op de hoogte houden Heb vandaag ook heeeeeeel veel fruit gegeten en nu zit ik gewoon weer lekker snoep te schranzen De 1e x deze week dat ik daar weer zin in heb Dankjewel allemaal!!"
"Ik vond de sex vooral heel raar Ik was er helemaal niet bij, ik dacht aan een bos en drogers haha en werd steeds wakker geschud, maar het verschilt wel want ik heb ook een keer 2 uur lang sex gehad met mn vriend, voelde me wel een beetje verdoofd maar dat was inderdaad echt wel goed haha, verschillende ervaringen dus"
"Hallo mensen, Ik ben Zaterdag naar een feest geweest, daar heb ik XTC geslikt, ongeveer 2,5 pilletje denk ik zo.. Ik had heel de avond eigenlijk een hang bui, heb lekker gezeten en van de muziek genoten. Mijn vriendje gaf me beetje aan het einde van de avond een ander pillete (een helft) die ik verkeerd voelde vallen en heb die ook uitgekotst. Hierna ben ik een uur dik los gegaan. Ik had ongeveer 4 uur geslapen en natuurlijk goed brak die dag maar.. Vanaf maandag heb ik nog steeds prikkelingen in mn hersenen die ik voel als je xtc hebt geslikt. Ik heb momenten dat ik met iemand praat en dat ik na 10 min wordt wakker geschud en helemaal niks meer van die 10 minuten afweet. Ik ben vandaag 1 x weg gevallen toen ik mezelf uitrekte, ik weet nu niet dat dat komt door het zuurstof tekort maar ik vind het best freaky!! Nu voel ik me alleen nog heel raar en het lijkt net een beetje of de wereld om me heen draait en ik maak het allemaal niet zo goed mee!! M'n ouders merken dit ook natuurlijk want ik ben hartstikke lusteloos (ben 3 kilo afgevallen in 2 dagen) en ik ben hartstikke futloos.. Wat heb ik?? Hoe kom ik er vanaf?? Is dit normaal?? Ik vind het allemaal een beetje eng omdat ik nog nooit hier last van heb gehad!! Ik hoop snel respons op dit bericht te krijgen want ik maak me echt een beetje zorgen Alvast bedankt!!!"