Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 5 dagen nog steeds raar gevoel door XTC

Na 5 dagen nog steeds raar gevoel door XTC

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
Juttie19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik ben Zaterdag naar een feest geweest, daar heb ik XTC geslikt, ongeveer 2,5 pilletje denk ik zo.. Ik had heel de avond eigenlijk een hang bui, heb lekker gezeten en van de muziek genoten. Mijn vriendje gaf me beetje aan het einde van de avond een ander pillete (een helft) die ik verkeerd voelde vallen en heb die ook uitgekotst. Hierna ben ik een uur dik los gegaan. Ik had ongeveer 4 uur geslapen en natuurlijk goed brak die dag maar.. Vanaf maandag heb ik nog steeds prikkelingen in mn hersenen die ik voel als je xtc hebt geslikt. Ik heb momenten dat ik met iemand praat en dat ik na 10 min wordt wakker geschud en helemaal niks meer van die 10 minuten afweet. Ik ben vandaag 1 x weg gevallen toen ik mezelf uitrekte, ik weet nu niet dat dat komt door het zuurstof tekort maar ik vind het best freaky!! Nu voel ik me alleen nog heel raar en het lijkt net een beetje of de wereld om me heen draait en ik maak het allemaal niet zo goed mee!! M'n ouders merken dit ook natuurlijk want ik ben hartstikke lusteloos (ben 3 kilo afgevallen in 2 dagen) en ik ben hartstikke futloos.. Wat heb ik?? Hoe kom ik er vanaf?? Is dit normaal?? Ik vind het allemaal een beetje eng omdat ik nog nooit hier last van heb gehad!!
Ik hoop snel respons op dit bericht te krijgen want ik maak me echt een beetje zorgen :)

Alvast bedankt!!!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het sowieso verstandig is om even naar je huisarts te gaan,
en voorlopig geen xtc meer te pakken.
Vitamines zijn ook belangrijk!

Sterkte!
J
Juttie19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pfffffff ik ben echt zo bang he dat ik morgen niet meer wakker word :cry:

Wil AUB iedereen reageren die hier verstand van heeft of dit ook heeft gehad?? Ik ben echt in staat om nu nog langs de huisartsenpost te gaan :(
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juttie19 zei:
Pfffffff ik ben echt zo bang he dat ik morgen niet meer wakker word :cry:

Wil AUB iedereen reageren die hier verstand van heeft of dit ook heeft gehad?? Ik ben echt in staat om nu nog langs de huisartsenpost te gaan :(
Klik om te vergroten...
Hee.. overdrijf eens niet zo!
Maak je niet teveel zorgen, rust en eet / drink veel. Alles komt goed
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaan die verschijnselen gepaard met 'schokjes in je hoofd'? Zo ja, heb je last van een (tijdelijk) serotonine-tekort, waarvoor je bijvoorbeeld L-tryptofaam pilletjes bij de smartshop kunt halen. Lees daarover hier alles; http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... kjes+hoofd
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
plus veel vitaminen, eiwitten, koolhydraten en mineralen binnenkrijgen.

Normaal volstaat een gezonde voeding daarvoor, maar als je futloos bent, en ook weinig eetlust hebt, dan kun je weight gainers proberen. daar zitten vaak veel koolhydraten, eiwitten, en vitaminen in. Mineralen weet ik niet zo. Overigens zitten daar ook best veel L-tryptofaan (goed voor je serotoninegehalte, welke uitgeput wordt door mdma/xtc) en L-tyrosine (goed voor je dopamine gehalte, welke uitgepu wodt door coke en speed).
J
Juttie19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook wel s gehoord dat er in chocola iets zit waardoor de L-tryptofaam ook wordt aangevuld, of dat je je iig een stuk beter gaat voelen? Klopt dat?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
youperdepoep zei:
maar als je futloos bent, en ook weinig eetlust hebt, dan kun je weight gainers proberen
Klik om te vergroten...
rofl, een meisje dat serotonine problemen heeft raad jij een pot weightgainer aan?..
Koop gewoon L-Tryptofaan of nog beter, 5-HTP als je serotonine receptoren van slag zijn.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat klopt zeker! Daarom krijgen mensen die zich een beetje down voelen heel erg trek in chocola :beer:
Nee serieus, in chocola zit een zekere hoeveelheid l-tryptofaan net als in banaan dus van allebei een behoorlijke hoeveelheid kan geen kwaad :)
En ik zou me maar niet te veel zorgen maken, serotonine is een neurotransmitter die je bewustzijn en perceptie regelt, dus dit kan na xtc een beetje verstoord zijn (gevoelens alsof de realiteit niet meer 'echt' is enzo) maar het word wel weer aangevuld.
J
Juttie19Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heee,

Dankjewel!!! Ik ben gelukkig wat meer gerust gesteld!! Alles lijkt inderdaad allemaal een beetje onecht!! Ik heb net flink wat kinder bueno's en twix gegeten (is niet echt lekker als het moet :wink:) en morgen ga ik s ff flink aan de bananen!! Mocht dit niet geholpen hebben dan ga ik ff langs de smartshop om L-Tryptofaan te halen!! Ik ben meteen helemaal bang dat mijn hersenen blijven beschadigd zijn, moeten we natuurlijk niet hebben :wink: en omdat ik nogal een groentje ben op het gebied van drugs ben ik blij dat dit forum bestaat :)
Dankjewel!! Ik laat nog wel weten hoe het allemaal gaat :wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb elke keer als ik zaterdags xtc gebruik (bijna nooit meer hierom) dat ik de maandag of de dinsdag dezelfde effecten heb in mindere mate.

Wat ik heb zijn suizen door m'n hoofd, net of je gaat flauwvallen, of koorts hebt. (toevallig zit ik nu met koorts op de bank :wink:)

Dit duurt 2 a 3 dagen meestal, en ik heb het echt elke keer als ik xtc doe.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
watjes zeg...

:wave:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
o ja en koop goede pillen, die getest zijn.. had je je al een stuk beter gevoeld... :wave:

caoi
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Juttie19

Ben je toevallig aan het dieeten enzo? (zoals elke vrouw doet? :P ) :) Ik heb namelijk exact hetzelfde meegemaakt met een vrouw :) Die loopt ook al de hele week met dezelfde klachten als jij hebt. En elke keer als ze even goed gegeten heeft, gaat t weer een stuk beter.

Volgens mij is het een vrouwenkwaaltje namelijk.

En de laatste reageerder: Dit kwam dus door goeie én geteste pillen (150mg zuivere pillen)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
pretender zei:
watjes zeg...

:wave:
Klik om te vergroten...
pretender zei:
o ja en koop goede pillen, die getest zijn.. had je je al een stuk beter gevoeld... :wave:

caoi
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan deze topic!

OT: Denk, wat de anderen al gezegd hebben, dat het met je serotonine te maken heeft. Ga eens langs de smartshop om L-triptofaan te halen. Is volgens mij een stuk prettiger/ handiger dan duisent bananen te eten :P
J
Juttie19Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik ga vanmiddag de smartshop maar eens bezoeken!! Die hebben dat gegarandeerd? En krijg je een potje met pillen? En hoeveel kost dat ongeveer?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
youperdepoep zei:
maar als je futloos bent, en ook weinig eetlust hebt, dan kun je weight gainers proberen
Klik om te vergroten...
rofl, een meisje dat serotonine problemen heeft raad jij een pot weightgainer aan?..
Koop gewoon L-Tryptofaan of nog beter, 5-HTP als je serotonine receptoren van slag zijn.
Klik om te vergroten...

meestal als ik kneiterhard heb gefeest, en mijn lichaam heb uitgeput, heb ik de volgende dag weinig eetlust. En zo ken ik er wel meer mensen. Om ondanks weinig eetlus toch voldoende voeding binnen te krijgen is zo'n pot wel handig ja.

Maar dat vermeld ik in mijn post er ook duidelijk bij, lees nog maar een keer, en zoek het gedeelte op met 'weinig eetlust'.

In dat verband is het niet zo'n heel gek idee toch...

futloos wordt je nl. niet alleen maar van serotoninegebrek, dat kan door een miljoen andere oorzaken komen. Er zijn zoveel stoffen die je lichaam nodig heeft om je energiek en fit te voelen, een gebrek aan een van die stoffen kan je al futloos doen voelen. En als je een nacht flink hebt doorgehaald zit het er dik in dat je door een of meer van je reserves heen bent. Goed eten is dan het advies, of lekker makklijk beunen: wheightgainer...

Overigens is een poje L tryptofaan helemaal geen slecht idee, maar combineer het wel met goed en gevarieerd eten.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bananen eten jij!
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoeveel kost zon pot L-nog wat>????? :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier helemaal boven aan de pagina staat een reclame voor Azarius, daar kun je L-Tryptofaan kopen voor 11.50euro per 30 stuks. Kijk onder supplementen, dan staat het halverwege.

Succes!

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."