#1
Hallo mensen,
Ik ben Zaterdag naar een feest geweest, daar heb ik XTC geslikt, ongeveer 2,5 pilletje denk ik zo.. Ik had heel de avond eigenlijk een hang bui, heb lekker gezeten en van de muziek genoten. Mijn vriendje gaf me beetje aan het einde van de avond een ander pillete (een helft) die ik verkeerd voelde vallen en heb die ook uitgekotst. Hierna ben ik een uur dik los gegaan. Ik had ongeveer 4 uur geslapen en natuurlijk goed brak die dag maar.. Vanaf maandag heb ik nog steeds prikkelingen in mn hersenen die ik voel als je xtc hebt geslikt. Ik heb momenten dat ik met iemand praat en dat ik na 10 min wordt wakker geschud en helemaal niks meer van die 10 minuten afweet. Ik ben vandaag 1 x weg gevallen toen ik mezelf uitrekte, ik weet nu niet dat dat komt door het zuurstof tekort maar ik vind het best freaky!! Nu voel ik me alleen nog heel raar en het lijkt net een beetje of de wereld om me heen draait en ik maak het allemaal niet zo goed mee!! M'n ouders merken dit ook natuurlijk want ik ben hartstikke lusteloos (ben 3 kilo afgevallen in 2 dagen) en ik ben hartstikke futloos.. Wat heb ik?? Hoe kom ik er vanaf?? Is dit normaal?? Ik vind het allemaal een beetje eng omdat ik nog nooit hier last van heb gehad!!
Ik hoop snel respons op dit bericht te krijgen want ik maak me echt een beetje zorgen![:)]()
Alvast bedankt!!!
Ik ben Zaterdag naar een feest geweest, daar heb ik XTC geslikt, ongeveer 2,5 pilletje denk ik zo.. Ik had heel de avond eigenlijk een hang bui, heb lekker gezeten en van de muziek genoten. Mijn vriendje gaf me beetje aan het einde van de avond een ander pillete (een helft) die ik verkeerd voelde vallen en heb die ook uitgekotst. Hierna ben ik een uur dik los gegaan. Ik had ongeveer 4 uur geslapen en natuurlijk goed brak die dag maar.. Vanaf maandag heb ik nog steeds prikkelingen in mn hersenen die ik voel als je xtc hebt geslikt. Ik heb momenten dat ik met iemand praat en dat ik na 10 min wordt wakker geschud en helemaal niks meer van die 10 minuten afweet. Ik ben vandaag 1 x weg gevallen toen ik mezelf uitrekte, ik weet nu niet dat dat komt door het zuurstof tekort maar ik vind het best freaky!! Nu voel ik me alleen nog heel raar en het lijkt net een beetje of de wereld om me heen draait en ik maak het allemaal niet zo goed mee!! M'n ouders merken dit ook natuurlijk want ik ben hartstikke lusteloos (ben 3 kilo afgevallen in 2 dagen) en ik ben hartstikke futloos.. Wat heb ik?? Hoe kom ik er vanaf?? Is dit normaal?? Ik vind het allemaal een beetje eng omdat ik nog nooit hier last van heb gehad!!
Ik hoop snel respons op dit bericht te krijgen want ik maak me echt een beetje zorgen
Alvast bedankt!!!
