Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en alcohol

XTC en alcohol

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik krijg juist geen alchohol door de strot met xtc alleen water en cola
n
nretelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen probleme mee... Kotsen niet en ook niet fout gaan..

wel had ik op een zaterdag 10 Malibu Cola, 3 Joint's & halve Blauwe Mitsu..
toen gingk heel vaag.. :openmouth: maar wel leuk.. ik voeld emet net die kerol uit Fear Loting in Lasvegas..!! leuke ervaring :mrgreen:

Geen mankemanten!! Gwn een X probere dan weet je t van zelf oft same gaat.,

Suc6 !
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens iets weggeslikt met sterke drank, maar dat doe ik niet weer.
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben laatst zo lomp geweest om na een 'hammered' bui een pil weg te slaan, nou dat doe ik nooit meer...
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je een pil ophebt heeft het weinig zin om alcohol te drinken want daar merk je weinig van door de werking van de pil. verdder haalt de lacohol de werking van de pil naar beneden dus gewoon zonde!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van deze combi krijg ik altijd hele erge blackouts...
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
daar doe ik niet aan mee XTC met alcohol.
ik smoor er liever op :grin:, heb je nog wat een flash effect.
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Van deze combi krijg ik altijd hele erge blackouts...
Klik om te vergroten...

heb ik ook vooral als ik al dronken ben voor ik iets neem
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#9
De combi mdma, speed en alcohol is erg gevaarlijk, omdat je door de pep de alcohol gewoon niet voelt. Dit wil niet zeggen dat je geen alcohol kunt gebruiken terwijl je spaced, maar dat je gewoon even na moet denken voordat je 10 biertjes wegdrinkt :wink:
Ik zelf neem bijna altijd 1 tot 3 alcoholische drankjes voordat ik een pil inneem, omdat het x-effect dan gewoon wat langer aanhoud.
Verder vind ik echt dat mensen gewoon lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, mits ze verantwoordelijk genoeg zijn om niet over hun eigen grenzen heen te gaan.. Nouja, bij deze dus mijn eerste post hiero ^^
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Konijntje:x zei:
Verder vind ik echt dat mensen gewoon lekker moeten doen wat ze niet laten kunnen, mits ze verantwoordelijk genoeg zijn om niet over hun eigen grenzen heen te gaan.. Nouja, bij deze dus mijn eerste post hiero ^^
Klik om te vergroten...

Welkom en groot gelijk :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcohol geeft je altijd zo'n snelle downer... xtc is al lekker genoeg, drink gewoon lekker aquarius of andere niet al te zoete frisdrank... Alcohol is niet echt een probleem, ik zou een glaasje drinken voor de smaak, niet voor de alcohol die er in zit. :wink:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik drink meestal 1 a 2 biertjes in de vroege avond.En als ik dan in de late avond vertrek,heb ik die biertjes al lang uitgeplast :wink:
d
dom-lomp-brainlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe leuk topic, k drink meestal wel redelijk wat biertjes met xtc op,
Hoewel ik vaak van te voren wel voorneem om een avond alleen op de pil te gaan.....
En als ik eindelijk aan de beurt ben bij de bar...
en die mevrouw/meneer vraagt wat ik wil drinken.....
kan ik gewoon geen Nee tegen zo'n koud biertje dat staat te wachten...



:beer:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo'n lekkere koude verfrissende goudgele rakker is werkelijk HEMELS met een pil achter je kiezen
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#15
hetzelfde als een jointje roken dan
B
BazuintjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC & Alcohol!

Ik heb vaker deze combi gebruikt met een vriend van me,
En wij hebben nog nooit ergens last van gehad.

We begonnen wel ALTIJD met zuipen en daarna pas met de pillen.

Ten 1e omdat ik weet dat het dan goed valt

en

Ten 2e omdat als je eerst die pil(len) gaat slik(ken) en je voelt je al goed en strak en DAN PAS ga je drinken heb je niet door of je dronken ben of niet en kan je dus snel over je limiet heengaan zonder dat je het doorheb.

Dus verstandigst vind ik toch echt eerst zuipen tot je aangeschoten bent en dan je pilletje innemen, desnoods zuip je dan de andere helft op maar let wel op wat je grenzen zijn! :)

Greeetz Bazuintje
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word er misselijk van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je je niks meer van je avond wilt herinneren, moet je het vooral doen. Black-outs verzekerd! :confused:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#19
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
Klik om te vergroten...

combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."