Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en alcohol

XTC en alcohol

65 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word er misselijk van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je niks meer van je avond wilt herinneren, moet je het vooral doen. Black-outs verzekerd! :confused:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#3
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
Klik om te vergroten...

combination of my live! Bestaat niets beters, alcohol zorgt voor een demping van de amfetaminewerking wat een leuke tint aan het effect geeft.
Natuurlijk best niet overdrijven met beide... Ik drink meestal mazoutjes, of afwisseling tussen water, cola en biertjes.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind het ook een heerlijk effect! maar zoals gezegd zijn black-outs goed mogelijk.. Maar over het algemeen wist ik de hoogtepunten wel hoor.. buite wat vage shit die ik later hoorde.. Achja :hearteyes:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#6
pilliewilly zei:
Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten :hearteyes:

::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL :wink:
Klik om te vergroten...

Och heerlijk, doe meestal geen x meer zonder alcohol. Varierend van een biertje tot kutzat. Ik voel de x gewoon beter als ik een paar pinten op heb. Dit is persoonlijk, dus zou het je niet meteen aanraden. Ik drink tijdens de x ervaring overgens ENKEL en ALLEEN water (en veel).

henkie84 zei:
Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.
Klik om te vergroten...

Salut! Insgelijks! :grin: En dan ben je zeker weer van "the gang" afhankelijk om te horen dat ze je handje moesten vasthouden terwijl je met je blote (verbranden/geschroeide) voeten perse die 2 km. moest meewandelen over ruig terrein. Aangezien je anders, tegen hun geschreeuw in, regelrecht tegen prikkeldraad, en andere, gevaarlijkere obstakels inliep :grin: :grin: :grin:



HENK HEEFT PIJN AAN Z'N POTEN!!!




Love

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."