#1
Ik word er misselijk van.
pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water!
pilliewilly zei:Wat vinden jullie ervan? Iedereen zegt niet doen dat het kutslecht is voor je maar eigelijk heb ik zelf nog geen last gehad van deze combo.. Gisteren nog stuk of 10pintjes gedronke en wat jenever, zalige avond gehad, pintjes ginge erin als water! Ook vandaag geen last gehad buite deze ochtend wat hoofdpijn maar die ging over na een piza te eten
::edit:: Geen waardeloze reacties over hoe dom dit wel niet is aub.. Ik weet dat het niet goed is i.v.m. uitdroging maar het is gwn CHILL![]()
henkie84 zei:Vind het ook wel wat hebben dat je de ochtend erna via een aantal vrienden langzamerhand een beeld krijgt van hoe - euh - goed je 't te pakken had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."