Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC met weed

XTC met weed

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
*Ik kan eindelijk als ervaringsdeskundige meepraten :grin: *

Blowen onder X is geweldig, zeker doen. Te stoned word je niet dus ik raad je eerder aan om om financiele redenen niet ál teveel wiet mee te nemen :wink: .

Tijdens de kater blowen vond ik ook prachtig, gewoon helemaal weg wassie.
m
multi-useLid
01-01-2024, 00:00
#2
van wiet ag ik altijd veel praten maar middenin mijn verhaal raak ik de draad altijd kwijt wat erg vervelend is. maar al sik pillen heb gebruikt en dan blow dan kan ik heel mijn verhaal vertellen (waar ik net over aan het nadenken was bijv.) wat je dus krijgt of wat ik dus krijg is dat ik wel stoned wordt maar nog wel heel goed weet hoe een wat
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blow altijd als ik xtc heb gebruikt, he voeld weinig stonedheid maar een joint is nog noooit zo lekker geweest :stoned:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar sigaretten vind ik ook fuuucking lekker als ik pillen op heb, komt waarschijnlijk omdat ALLES 10x beter is met xtc :mrgreen:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#5
xpressurself zei:
maar sigaretten vind ik ook fuuucking lekker als ik pillen op heb, komt waarschijnlijk omdat ALLES 10x beter is met xtc :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat vind ik nou ook
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dat je wat rustiger wordt maar wel meer spacey. Smaakt zo lekker dan. Net als sigaretten, maak niet uit hoeveel ik er heb, op zullen ze zijn.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
geox zei:
Ik vind dat je wat rustiger wordt maar wel meer spacey. Smaakt zo lekker dan. Net als sigaretten, maak niet uit hoeveel ik er heb, op zullen ze zijn.
Klik om te vergroten...
idem :grin:
+ met weed erbij lach ik altijd harder ook
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
BuZzRiDeR zei:
geox zei:
Ik vind dat je wat rustiger wordt maar wel meer spacey. Smaakt zo lekker dan. Net als sigaretten, maak niet uit hoeveel ik er heb, op zullen ze zijn.
Klik om te vergroten...
idem :grin:
+ met weed erbij lach ik altijd harder ook
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik dus altijd maf, ik kwam erachter dat als ik uit me plaat ben ik gewoon helemaal niet lach! Ben wel vrolijk en shit maar ik lach gewoon nergens om :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
en je voelt de kater niet zo...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik steek meestal de joint aan als de X aan het uitwerken is...
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
ik steek meestal de joint aan als de X aan het uitwerken is...
Klik om te vergroten...

dat is het beste inderdaad, effe lekker na-space
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik geniet dan 5x zo hard van men smoke
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol ik moest ineens denken aan een uitspraak van een kameraad

Vet Hard Relaxen Man
Klik om te vergroten...


inderdaad alles is ineens lekkerder met mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."