#1
Daarom ook altijd 3 samples inleveren en het gemiddelde nemen!!
Fezz zei:84mg is wel redelijk aan de lage kant imo![]()

tomz0r zei:Bij pillen meten ze echt alleen het mdma-gehalte. Bindmiddel vermelden ze apart. Dus pillen van 100 mg bevatten ook daadwerkelijk 100 mg mdma zonder andere stoffen.
In MDMA kristal zit ook bindmiddel, vandaar die maximale 84 procent. Mdma is van zichzelf vloeibaar.
Daar zat ik vandaag eigenlijk ook al over na te denken toevallig :P
takedown84 zei:Fezz zei:84mg is wel redelijk aan de lage kant imo![]()
dacht dat 80 fzo in een gemiddelde pil zat![]()
Drientje zei:takedown84 zei:Fezz zei:84mg is wel redelijk aan de lage kant imo![]()
dacht dat 80 fzo in een gemiddelde pil zat![]()
Neuh, heb er ook wel van 160mg gehad. Normaal is 100mg ongeveer...
Dacht dat het 100 mg was. Niet goed geïnformeerd dus....space scientist zei:tomz0r zei:Bij pillen meten ze echt alleen het mdma-gehalte. Bindmiddel vermelden ze apart. Dus pillen van 100 mg bevatten ook daadwerkelijk 100 mg mdma zonder andere stoffen.
In MDMA kristal zit ook bindmiddel, vandaar die maximale 84 procent. Mdma is van zichzelf vloeibaar.
Daar zat ik vandaag eigenlijk ook al over na te denken toevallig :P
fout, ze meten idd de hoeveelheid mdma in een pil, maar volgens mij niet de zuiverheid van de mdma. Of ik heb het fout, ik zal als ik tijd heb er eens dieper in graven
space scientist zei:tomz0r zei:Bij pillen meten ze echt alleen het mdma-gehalte. Bindmiddel vermelden ze apart. Dus pillen van 100 mg bevatten ook daadwerkelijk 100 mg mdma zonder andere stoffen.
In MDMA kristal zit ook bindmiddel, vandaar die maximale 84 procent. Mdma is van zichzelf vloeibaar.
Daar zat ik vandaag eigenlijk ook al over na te denken toevallig :P
fout, ze meten idd de hoeveelheid mdma in een pil, maar volgens mij niet de zuiverheid van de mdma. Of ik heb het fout, ik zal als ik tijd heb er eens dieper in graven

citrobacter zei:space scientist zei:tomz0r zei:Bij pillen meten ze echt alleen het mdma-gehalte. Bindmiddel vermelden ze apart. Dus pillen van 100 mg bevatten ook daadwerkelijk 100 mg mdma zonder andere stoffen.
In MDMA kristal zit ook bindmiddel, vandaar die maximale 84 procent. Mdma is van zichzelf vloeibaar.
Daar zat ik vandaag eigenlijk ook al over na te denken toevallig :P
fout, ze meten idd de hoeveelheid mdma in een pil, maar volgens mij niet de zuiverheid van de mdma. Of ik heb het fout, ik zal als ik tijd heb er eens dieper in graven
fout heb je het: meten ze de hoeveelheid mdma, dan is dit enkel en alleen maar mdma wat ze meten. de zuiverheid is in principe de hoeveelheid. Stel je laat een gram pure mdma meten op zuiverheid en ze zeggen: voor 90 % zuiver dan zit er 900 mg mdma in je gram poeder. Derest is dan wat anders.
Dit is verschillend van een identificatie test waar enkel word gekeken wat er in een pil zit, niet hoeveel...
200466 zei:Er wordt in de testlabs uitsluitend gemeten op MDXX, Dus niet uitsluitend op MDMA want er kan MDA, MDMA enz.. inzitten..
Robdebob zei:Veel mensen weten niet dat er heel veel factoren zijn die invloed hebben op 'hoe hard je gaat'. Bijvoorbeeld maaginhoud (erg belangrijk! dit wordt altijd heel erg onderschat, zorg voor een compleet lege maag om pillen objectief te beoordelen), tolerantie, samenstellng vd pil (hardheid, aanwezigheid andere stoffen, etc.).
space scientist zei:200466 zei:Er wordt in de testlabs uitsluitend gemeten op MDXX, Dus niet uitsluitend op MDMA want er kan MDA, MDMA enz.. inzitten..
onzin, je krijgt als resultaat terug wat er precies in zit
ze testen wat er in een pil zit, en hoeveel dan
200466 zei:NOT! Kom maar eens met een rapport waar in staat dat er MDMA, MDA, MDEA met naam genoemd in zit. Vind je niet...
Heb eens een pil laten testen waarvan ik ZEKER wist dat er alleen MDA inzat en de uitslag was.... MDMA... Dus!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."