#1
hmm Gent aye?
es mn oren uitsteken![:grin:]()
es mn oren uitsteken
DarkScope zei:Wat is ongeveer de gewenste dosis voor MDA? Als je een gram mdma neemt, en 8 % wordt omgezet, heb je dus 80 mg MDA in je lichaam in principe. Is dit genoeg om te trippen, dus in principe zou 80 mg MDA wel genoeg zijn?
Verder is het erg jammer dat je van veel MDMA niet altijd gaat hallucineren. De ene keer neem je meer dan de andere keer, en zie je niks, keer drvoor zie je bijvoorbeeld heel veel. Hangt bij mdma af van veel factoren denk ik, waaronder de omzetting naar MDA, maar dat is er maar 1 denk ik.
Ivoos zei:DarkScope zei:Wat is ongeveer de gewenste dosis voor MDA? Als je een gram mdma neemt, en 8 % wordt omgezet, heb je dus 80 mg MDA in je lichaam in principe. Is dit genoeg om te trippen, dus in principe zou 80 mg MDA wel genoeg zijn?
Verder is het erg jammer dat je van veel MDMA niet altijd gaat hallucineren. De ene keer neem je meer dan de andere keer, en zie je niks, keer drvoor zie je bijvoorbeeld heel veel. Hangt bij mdma af van veel factoren denk ik, waaronder de omzetting naar MDA, maar dat is er maar 1 denk ik.
Denk niet dat 80mg dan genoeg zou zijn, want met die gram mdma hou je ook nog 920mg mdma over, dat zal ook wel wat effect geven. Voor de hallucinaties normaal wel dan, maar qua gevoel lijkt me niet...
erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
Eckster C zei:erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
pak gwn een bommetje van 600 a 700 mg mdma en je zit ook in de mda wereld

BelgonX zei:Eckster C zei:erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
pak gwn een bommetje van 600 a 700 mg mdma en je zit ook in de mda wereld
Ja help jezelf en je serotine naar de klote... en mensen vragen zich dan soms af waar MDMA dips vandaag kome... Tsjah
PS: Moet ook een zicht zijn iemand waarbij 600 Ã 700 gram ineens inslaat...![]()
erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
zaagmans zei:erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
Vroeger (1990 en iets later) heb ik wel vaker MDA en MDEA gehad. MDA is inderdaad wat trippy, maar niet zo erg als bijvoorbeeld paddo's of LSD. Je ziet ook niks golven, je ziet alleen vaag dingen die er niet zijn. Ik vond het wel leuk altijd. Het waren zonnetjes en in Eindhoven.
broodplank zei:ik had een keer 300mg mdma op en 2 pille van 150mg mdma dus 600 mg mdma, toen halicuneerde ik ook vet hard voor 3 uur lang ofzo, zag echt de hele tijd mensen lopen maar het was 4 uur s'nachts en ik was op een afgelegen stuk dus echt konden ze niet zijn xd![]()
erwin krol zei:Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.
thanks, EK
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."