Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDA, waar?

MDA, waar?

102 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
en bij een gram is da genoeg :P om hard van te hallucineren XD
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je mdma-kristal niet omzetten in mda, mdma heb ik namelijk wel genoeg voor handen :mrgreen:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
flashkop zei:
Kan je mdma-kristal niet omzetten in mda, mdma heb ik namelijk wel genoeg voor handen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

@ telefoon: 1 gram MDMA is wel erg veel

@ Flashkop: Ja, je kunt MDA uit MDMA synthetiseren, Overigens onstaat er ook soms wel wat MDA als je MDMA synthetiseert
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ zaag mans ja 1 gram was VEELS te veel .. !

oke .


maar HOE dan gooi ik 20 gram in voor MDA :hearteyes:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe je mdma moet synthetiseren ken ik al bijna van buiten :mrgreen:
Leg me eens even uit hoe je mdma dan terug omzet in mda, ik weet dat je normaal gezien bij de meeste mdma syntheses eerst op mda uitkomt, dat je dan omzet naar mdma maar ik wil trug en hoe moet dat dan???
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me een puik idee als er dan maar wat rondgaat :wink: Vanwege verlies van product is eerder stoppen met synthetiseren ipv terugzetten sneller en makkelijker..
Een google search levert me niets op, evt een chemistryforum afspeuren. Je zal dan wel een b-tje geplaagd worden, die chemo's zijn niet zo lief :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waaar XD dan ga ik daar zoeken XD
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn best MDA pillen in omloop.
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lust er ook wel een paar :)

2x gedaan, en zo`n lekkere space gehad :)
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#10
psilocybine zei:
Ik had één enkel keertje gevonden toen ik een avond uitging in gent
Het was geen pil maar in een poeder (of gemake kristal whatever) voor
Het is veel heftiger dan dan mdma, en je voelt je echt VER weg :grin:
zeker een aanrader
de halucinaties vind ik persoonlijk opvlak wel meevallen
wil het wel eens in combi met lsd doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klinkt gewoon als MDMA poeder...

Of had je et getest?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
onderbroek zei:
ik heb hier thuis een aantal groene duivjes en groene xxxjes liggen waar ik flink ga van spacen, erger dan ''gewone'' pillen
dunno if its mda but sounds like it
Klik om te vergroten...

er kan ook gewoon een goed antal mg mdma in zitten
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lake zei:
held :mrgreen:
Klik om te vergroten...

+1 :sunglasses:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
FlipMeister zei:
Witte molentjes...

60 - 80 mg MDA

Gaat neet....
Klik om te vergroten...

60 - 80 mg.... ? Zijn ze getest ? :rolleyes:

En waar je doel je op met "Gaat neet..."

Verder iemand de witte molentjes wel eens getest ? Kan me namelijk wel van vroeger vaag iets herinneren over blauwe ronde molentjes, maar dat waren hooikoortpillen van een vriend, hebben we eens over gegrapt toen van "oh die moet je eigenlijk als xtc verkopen"
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
FlipMeister zei:
Witte molentjes...

60 - 80 mg MDA

Gaat neet....
Klik om te vergroten...

als dat zo is dan wordt het ernstig vanavond...heb er net 2 gekregen :mrgreen:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Laat weten hoe het was! :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Varry zei:
Laat weten hoe het was! :)
Klik om te vergroten...

combineer het met pep...wordt nog lache dan met koninginnendag...dag erna...sinds ik doortrek...hoop niet dat ik al te aangestaard wordt :rolleyes:

ik laat het weten
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb al zoveel witte molentjes gehad.. maar daar zit geen MDA in..
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
hallucineren dmv mdma is idd heel apart :grin: zelfs het geluid is heel realistisch (background music)

vanacht na 4 pillen toen ik thuis was ff uit raam door de straat gekeken en zag een stukje verder op allemaal mensen staan (waren struikjes enz) en kon ze ook beetje horen praten/muziek erbij alsof ze daar een feestje hadden, heel vaag :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
982 zei:
Ik heb al zoveel witte molentjes gehad.. maar daar zit geen MDA in..
Klik om te vergroten...

idd geen MDA...gewoon mdma
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De 2e keer dat ik XTC heb genomen heb ik amper een echte love/spacegevoel gehad, maar toch (ook voor de 1e x) best hard gehallucineerd, hoewel 't mij niet 't echte MDMA gevoel leek..

Ik had 2 blauwe lovertjes (beetje 'langwerpige hartjes, geen bruiklijn) en later 1,5 (neppe lijkt mij) witte mitsibushis, iig als je zou wou breken, braken ze helemaal af in brokjes. (Dit lijkt mij niet goed ofzo toch?)

Kheb toch gehallucineerd maar niet echt goed een MDMA gevoel gehad, en nu ik het MDMA gevoel beter ken en meer ervaring mee heb, weet ik dat ik pas hallucineer na hogere dosissen. Dus het lijkt me best mogelijk dat in OF die blauwe hartjes, OF die mitsubishi's MDA zat.. (omg. Amersfoort trouwens)

Ik gebruik XTC slechts nog voor het hallucineren en vind dit supervet, dus ben toch ook wel benieuwd naar MDA.. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."