Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapproblemen

Slaapproblemen

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb daar ook last van...
dat ik niet slaapen kan...


Maar meestal rook ik gewoon een jointje op me kamer, dan ben ongeveer 15 min stoned en dan word ik langzaam loom, en uiteindelijk val ik in een diepe coma :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dikke joint roken voor slapengaan, dan sexen en alst dan nog niet goed is effe boekje lezen???
Helpt altijd bij mij, alleen gaat die sex moeilijk zonder vriendin derby.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen stress, maar denk idd wel veel, zal dat t zijn... tnx man :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thnx voor wat? Ik heb je niet echt geholpen.

Ik heb het ook wel eens gehad; teveel dingen aan mijn hoofd, persoonlijke dingen die je niet zomaar 1,2,3 op een forum gooit.

Je ligt in bed, je wilt slapen, maar je hersenen werken op volle toeren; problemen en gedachtes razen door je hoofd waardoor je gewoon niet in slaap kan vallen (Lijkt verdomd veel op het pep-effect).

Als je dan in bed blijft liggen en probeert je te concentreren op slaap word het erger, je zal je gaan ergeren en irriteren aan die gedachtes, en een goed dutje kan je dan echt vergeten. :wave:

Ik heb een manier gevonden om zulke gedachtes te stoppen en een heerlijk nacht rust te krijgen;

Als je merkt dat je ergens wakker van ligt (Problemen, persoonlijke dingen, levensvragen) ga dan naar buiten.
En ga lopen, een flink stuk lopen. dat je pas over een uur of langer thuis bent.

Het is rustig, je bent alleen, en in je hoofd zal je (uit verveling) alles gaan verwerken. Je zal oplossingen vinden voor je problemen, als die soms niet perfect, maar in dat geval heb je waarschijnlijk geen betere opties.

En je hebt lekker de rust en de tijd om lekker filosofisch na te denken over alle levensvragen die je wakker houden. Je zal dan merken dat je het denken gewoon helemaal zat bent! En dat je eigenlijk fysiek en geestelijk erg moe bent.

En als je dan thuis komt van je nachtwandeling zal je slapen als een blok! :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel een mooie tip.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
J, Gewoonvol, wat n serieuze tip... realiseer me dat ik dd erg druk in mn hoofd ben... ga meestal ff krantlezen als ik echt neti kan pitten, maar naar buiten is ook een goedm idee van je....

werdom, tnx man :beer:
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smoken voor het slapen gaan is dit zeker niet slim.. je valt er wel van in slaap maar naast het feit dat je afhankelijk wordt van je jointje om in slaap te komen, wordt je ook nog eens minder uitgerust wakker en rust je niet goed uit.. In een goede diepe slaap verwerken je hersenen een heleboel dingen en als je niet goed slaapt dan blijf je ook met veel dingen zitten, waardoor je wakker ligt de avond erna (it's a vicious circle !!)

Trouwens is de tip van GewoonVol heel goed, en als ik niet kan slapen ga ik ook vaak in mn open raam zitten en soms even naar buiten.. Ook is het relaxt om wat te lezen, ik lees vaak een boek over meditatie en met wijsheden zodat je een beetje tot rust komt. Als laatste is warme melk met honing bijna een wondermiddel te noemen!

Veel succes :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Melatonine.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste lijkt mij om inderdaad geen middelen te nemen maar dit zelf te stimuleren. Bekende hulpmiddelen zijn ademhalingsoefeningen, warme douche, afleiding (boekje oid), masturberen of beter nog sex met een ander, op tijd naar bed, gezonde voeding, op tijd je bed in voor een gezond slaap/'dagritme, niet overdag slapen of tukken en ook "het stoppen van interne dialoog"dwz lekker aan nix denken. Dit zijn vooral inslaap tips...Maar door eenmalig xtc gebruik zal dit nie komen... Suc6! of beter: slaap lekker!
Als je denkt aan middelen dan is melatonine t beste, en dan in apotheek doseringen vanaf 3 mg tot 10 mg. Sommigen zweren erbij. Bij drogist:0,1 mg per tablet, dus dat wordt doorkauwen...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ kijk! daar hebben we wat aan! welkom op het forum :beer:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
tanx :mrgreen: :wave:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan me niet voorstellen dat het aan de xtc ligt. Gebruik ook vaker en slaap als een roosje. :xtc:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
slaap altijd prima onder extacy
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
het ligt eraan wat ik neem. Ken 1 dealer waar zeker weten wat speed in de pillen zit ( krijg je ook enorme energiekick van ), en met een paar van die slaap ik de hele nacht niet. Dan ken ik een dealer die alleen maar pure mdma pillen verkoopt, zoals hij altijd zegt: als ik speed wil hebben snuif ik wel speed. Op deze pillen slaap je al iets beter maar ook lastig om in slaap te vallen. Dan heb ik ook een aantal keer kristallen gehad, en hierop val je gewoon in slaap goed ( net als op alcohol bijvoorbeeld ).

maar, ik las hier laatst een keer dat mdma in pillen minder puur is dan kristal-mdma, maar wat bevat de mdma in pillen voor de rest dan meer dan kristallen? mdea, mda bijvoorbeeld? zit dat gewoon in mdma zelf verwerkt? ( waardoor mdma in pillen dus ook stimulerender zal zijn omdat het meer mdea bevat? )
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
pepito zei:
tanx :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Welcome! ^^ :beer:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#16
2 capsules L-trypofaan........heerlijk slapen .. 3 mag ook ik neem na gebruik 3 en de rest van de week 2 per avond,.. had al slaapproblemen maar die slaappillen kom je niet meer lekker vanaf en dit mag je gewoon gebruiken slaap er als een blok op .. kan wel zijn dat je de eerste x lekker slaapt en de nacht er op wat onrustiger.. ik heb gemerkt dat het pas echt lekker werkt als je het blijft nemen... helpt voor de aanmaak van serotonine en melatonine...
kan het bij een reformwinkel kopen of bij een smartshop hebben ze het meestal ook
Grz
D
DylenLid
01-01-2024, 00:00
#17
laaat mij maar is een paar nachten wakker dan is et voor me niej moeilijk
ik voel me dan zo goed da ik zo slaap :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik slaap altijd en overal...
zelfs onder invloed van xtc
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan slapen als ik hem nog zwaar space. Als het uitgewerkt is lukt het al moeilijker.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat je teveel dingen aan je hoofd hebt. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."