Thnx voor wat? Ik heb je niet echt geholpen.
Ik heb het ook wel eens gehad; teveel dingen aan mijn hoofd, persoonlijke dingen die je niet zomaar 1,2,3 op een forum gooit.
Je ligt in bed, je wilt slapen, maar je hersenen werken op volle toeren; problemen en gedachtes razen door je hoofd waardoor je gewoon niet in slaap kan vallen (Lijkt verdomd veel op het pep-effect).
Als je dan in bed blijft liggen en probeert je te concentreren op slaap word het erger, je zal je gaan ergeren en irriteren aan die gedachtes, en een goed dutje kan je dan echt vergeten.
Ik heb een manier gevonden om zulke gedachtes te stoppen en een heerlijk nacht rust te krijgen;
Als je merkt dat je ergens wakker van ligt (Problemen, persoonlijke dingen, levensvragen) ga dan naar buiten.
En ga lopen, een flink stuk lopen. dat je pas over een uur of langer thuis bent.
Het is rustig, je bent alleen, en in je hoofd zal je (uit verveling) alles gaan verwerken. Je zal oplossingen vinden voor je problemen, als die soms niet perfect, maar in dat geval heb je waarschijnlijk geen betere opties.
En je hebt lekker de rust en de tijd om lekker filosofisch na te denken over alle levensvragen die je wakker houden. Je zal dan merken dat je het denken gewoon helemaal zat bent! En dat je eigenlijk fysiek en geestelijk erg moe bent.
En als je dan thuis komt van je nachtwandeling zal je slapen als een blok!
