Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaus naar de dierentuin

Waus naar de dierentuin

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga wel waus naar Duinrell
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe of een hele grote kermis.. LICHTJESS WOOW :hearteyes:

Of bv De Efteling..met al die gekke gebouwen :P
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#3
laan zei:
Nadiaaah zei:
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Klik om te vergroten...
Dat klinkt Gezellig :)
Klik om te vergroten...



is ckr gezellig..
Je weet niet wat je mist
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben eens met wat BromodragonFLY naar de Burgers Zoo geweest, was wel echt een aanrader!!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik wil ermee naar een pretpark :) , maar ga het toch gewoon blijve doen tijdens het uitgaan denk ik :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
takedown84 zei:
ik wil ermee naar een pretpark :) , maar ga het toch gewoon blijve doen tijdens het uitgaan denk ik :)
Klik om te vergroten...

Pretpark lijkt me ook wel dik, maar ik durf het denk ik niet aan helemaal strak in de Goliath te gaan ofzo..straks moet ik kotsen of krijg ik een badtrip :openmouth:

Gewoon lekker spacen op allemaal gekke dieren lijkt mij chiller :hearteyes:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.

Andere grappige ideeen toevallig?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#10
033Amnesia zei:
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"

Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...

Hou het gewoon bij het uitgaan
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
riflexz zei:
033Amnesia zei:
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"

Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...

Hou het gewoon bij het uitgaan
Klik om te vergroten...


noe dat zal wel meevallen, en eht alleen op feesten gebruiken is lekker wou je zeggen :P dat als je geen pillen op een feest gebruikt, dat het ook gelijk niet leuk meer is :wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm ik denk dat ik als ik een loveboost krijg midden in de dierentuin medelijden zal gaan krijgen met die dieren.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
riflexz zei:
033Amnesia zei:
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:
Klik om te vergroten...

Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"

Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...

Hou het gewoon bij het uitgaan
Klik om te vergroten...

Waarom? Het lijkt mij gewoon een vet idee. Ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT XTC op een feest gebruiken, en geloof mij ik ga zo graag mogelijk naar feesten en vermaak me prima op wiet en drank.

Hou het bij het uitgaan?

Ik denk dat ik eerder 1x in de 2 weken, of 1x in de maand, lekker kan spacen op XTC en met feesten/uitgaan gewoon flink kan zuipen, dan elke x dat ik naar een feest ga/uit ga, XTC ga gebruiken.

Ik ben echt totaal niet verslavingsgevoelig en sta erg stevig in mn schoenen. Ik vermaak me prima op drank en wiet en dat zal altijd zo blijven, geloof me ik zou NOOIT X op een feest gebruiken, ik hou totaal niet ervan dat mensen 't van me weten, veel mensen die 't nooit hebben gedaan vinden je dan snel een junk en daar heb ik echt een hekel aan.

Ik heb slechts een kleine groep vrienden die 't ook doen, en buiten die kamer met die vrienden zou ik 't niet doen, ik heb genoeg anderen vrienden waarmee ik gewoon ga zuipen en uitga, dus geen zorgen.

Khou gewoon van chill spacen en de dierentuin leek me een grappig idee. Over diegene hierboven, Burger Zoo werd mij ook meteen aangeraden ja..maar wat is DragonFLY ofzo? X? Of een andere drug? Het was wel chill dus? :mrgreen: :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.

Andere grappige ideeen toevallig?
Klik om te vergroten...

100% mee eens :hearteyes:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#15
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.

Andere grappige ideeen toevallig?
Klik om te vergroten...

ik vertrek over een paar dagen een nacht naar nope is dope, daar met een pilletje lekker waus rondspringen.
ben benieuwd hoe me dat bevalt aangezien er echt minstens 40 bekenden komen die dat niet allemaal hoeven weten.
vorige keer ging het opzich wel goed in een discotheek

wat me ook ervaringvol + spacevol lijkt is de Efteling :}
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
ik ga wel waus naar Duinrell
Klik om te vergroten...

want daar kikker je van op!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Annæ zei:
Lauu zei:
ik ga wel waus naar Duinrell
Klik om te vergroten...

want daar kikker je van op!
Klik om te vergroten...

en zo is het :beer:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#18
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#19
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Annæ zei:
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wel? jammer... :P :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."