#1
ik ga wel waus naar Duinrell
laan zei:Dat klinkt GezelligNadiaaah zei:Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait![]()

takedown84 zei:ik wil ermee naar een pretpark, maar ga het toch gewoon blijve doen tijdens het uitgaan denk ik
![]()
hersenspinsel zei:Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he![]()
033Amnesia zei:Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuinDit lijkt me echt zo vet
![]()
Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?
![]()
riflexz zei:033Amnesia zei:Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuinDit lijkt me echt zo vet
![]()
Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?
![]()
Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"
Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...
Hou het gewoon bij het uitgaan

riflexz zei:033Amnesia zei:Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuinDit lijkt me echt zo vet
![]()
Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?
![]()
Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"
Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...
Hou het gewoon bij het uitgaan
033Amnesia zei:hersenspinsel zei:Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he![]()
Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik
1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk'![]()
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.
Andere grappige ideeen toevallig?
033Amnesia zei:hersenspinsel zei:Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he![]()
Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik
1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk'![]()
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.
Andere grappige ideeen toevallig?
Lauu zei:ik ga wel waus naar Duinrell
Annæ zei:Lauu zei:ik ga wel waus naar Duinrell
want daar kikker je van op!

033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
citrobacter zei:033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Annæ zei:citrobacter zei:033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."