Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaus naar de dierentuin

Waus naar de dierentuin

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
met 2C-B of MDMA op naar een pretpark lijkt me ook vet.. Alleen ben bang dat je bij 2C-B behoorlijk misselijk kan worden van achtbanen enzo.. bodyload is zowiezo al beetje het nadeel daarvan..
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#2
walibi lijkt me iets te heftig...!
lijkt me echt vet in achtbaan waus maarja straks maakt je hart overtoeren ofzo weetikveel er staat ook altijd bij die dingen niet betreden onder invloed van drugs.

Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

dierentuin lijkt me ook wel wat hebben haha heeee aaapies :openmouth:
ben wel is een ker op grote begraafplaats geweest toen ik echt heel waus was zooo spacend op elk graf stond een kaarsje aan ben toen echt keihard gegaan:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
junkie XS zei:
Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!


X
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
junkie XS zei:
Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!


X
Klik om te vergroten...

neej daaar heb je een punt maarja staat beetje raar tegenover die ouders hahahah naja BOEIEND gewoon doen dus:grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga wel waus naar Duinrell
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben eens met wat BromodragonFLY naar de Burgers Zoo geweest, was wel echt een aanrader!!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe of een hele grote kermis.. LICHTJESS WOOW :hearteyes:

Of bv De Efteling..met al die gekke gebouwen :P
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil ermee naar een pretpark :) , maar ga het toch gewoon blijve doen tijdens het uitgaan denk ik :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#11
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

heb ik geen last van.. valt toch best mee? :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
033Amnesia zei:
2. Ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen 1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

Ik vind spacende gasten op een feest juist wat aantrekkelijker. Niet persé omdat ze drugs gebruiken maar die zijn vaak veel losser en makkelijker. Niet dat ik voor de sex ga, integendeel, maar mocht het er van komen dan prefereer ik iemand die drugs op heeft, mede omdat ik erg extreem ben in mijn wensen.

Misschien kijk je toch echt op de verkeerde feestjes...


X
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
of misschien ga je zelf te hard? want mensen die te hard gaan zien er idd niet echt gezellig uit :rolleyes:
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:
Klik om te vergroten...

1. daarom ga ik ook altijd naar awakenings helemaal uit me plaat of andere vette techno feesten

2. begrijp je punt maar ga puur om los te gaan op een feest en niet voor de chicks op de coke vkan het nog makelijk zelfs makelijker maar als je hard aat op de pillen lukt het idd niet echt heel erg ahahhaha
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jaja, we zijn zaterdag, vanavond ga ik naar the oh (een hardstyle/jump dancing in BE), en 's ochtends nadat ik vertrek, gaan we meteen naar Walibi :grin:
Ik vraag me af hoe ik het zal stellen, wanneer ik op die attracties zal zitten, op de pillen :grin:

Zal morgen verslagje maken fzo lol
i
ikspacehemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

junkie XS zei:
haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Haha geloof mij nou in die lange wachtrijen kun je niet stilstaan en trek je behoorlijk de aandacht van andere bezoekers :sunglasses: Niet dat het me uitmaakte, want die droomvlucht was GEWELDIG :stoned:
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

ikspacehem zei:
junkie XS zei:
haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Haha geloof mij nou in die lange wachtrijen kun je niet stilstaan en trek je behoorlijk de aandacht van andere bezoekers :sunglasses: Niet dat het me uitmaakte, want die droomvlucht was GEWELDIG :stoned:
Klik om te vergroten...

haha dat zal best ja denk dat ik toch maar is ga proberen:-P
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok, 4 maanden verder...

Dierentuin lijkt me echt niet chill meer, efteling wel :hearteyes:

En dat jullie het raar vinden dat ik geen meisje kan scoren op X? Jullie snappen niet echt met wat voor mensen ik omga denk ik.. najah, mensen die alleen hard smoken en zuipen. Op feesten waar ik heenga zie je gewoon GEEN strakke mensen. Voor bijna al die mensen, en bijna een grote vriendengroep van mij, is elke drugsgebruiker een junk. Als je pillen gebruikt, ga je dat steeds vaker en vaker doen net als dat meisje van Afblijven en zo eindig je als junk. Dat is gewoon de gedachte voor de mensen hier. Drugsgebruik op feesten (waar ik heen ga, waar; Rap/Hiphop/R&B/Reggeaton word gedraait) zie je gewoon niemand strak. En ieder1 die geen vrienden heeft en zelf geen X gebruik, heeft gewoon een slecht beeld van harddrugs en XTC. Ik zou nooit op een feest met bekenden XTC gebruiken, en dus de meisjes die naar dat soort feesten gaan, zouden me ook een junk ofzo vinden als ze me strak zouden zijn.

Helaas, heel erg jammer... Tsjah, dat word wachten tot m'n 18e, op Mysteryland ofzo.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beter ga je gewoon naar hardcore4life ofzo.. :beer: :beer:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

henkie84 zei:
Hmm ik denk dat ik als ik een loveboost krijg midden in de dierentuin medelijden zal gaan krijgen met die dieren.
Klik om te vergroten...
Ja zoiets...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."