Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaus naar de dierentuin

Waus naar de dierentuin

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe of een hele grote kermis.. LICHTJESS WOOW :hearteyes:

Of bv De Efteling..met al die gekke gebouwen :P
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#2
laan zei:
Nadiaaah zei:
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Klik om te vergroten...
Dat klinkt Gezellig :)
Klik om te vergroten...



is ckr gezellig..
Je weet niet wat je mist
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga wel waus naar Duinrell
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#4
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Annæ zei:
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wel? jammer... :P :rolleyes:
j
jajaxtcLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat lijkt mij idd wel grof ja,, zal is vragen aan C of ie ook mee wil haha
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Annæ zei:
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Klik om te vergroten...

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
Klik om te vergroten...

wel? jammer... :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

jammer maar helaas :}
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha, ik hou van mensen met zulke geweldige ingevingen, vanavond in een wause bui naar de stakelberg gegaan (zown grote kinderspeeltuin), fucking bruut!!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wij willen met MDMA naar de efteling :grin:
Vrienden van me gingen zijn op zaterdag naar Mindcontroller in Hemkade, jammer genoeg kon ik niet mee.
Wilden ze nog naar walibi gaan de volgende dag ,helemaal van de kaart!
Gingen ze op de motor ,levensgevaarlijk hadden ze bijna een ongeluk gehad.
Maar goed uiteindelijk kwamen ze terug, helemaal doorgemaaid en vielen op de grond in slaap.
Hebben ze vette filmpjes gemaakt :grin:
Prachtige resultaten geeft dat pillen en walibi :grin:

Wil ik zeker een keer doen :P
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe walibi hebben een paar vrienden van me ook is gedaan bij Halloween.. alleen ikzelf vraag me af hoe vet ik dat vind, misschien moetk wel kotsen ofzo.. (hoeft niet) maar efteling is wel mooier met die gebouwen enzo, dat lijk mt zowiezo vet. :hearteyes:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mij zou zoiets beter op lsd gaan:P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
met 2C-B of MDMA op naar een pretpark lijkt me ook vet.. Alleen ben bang dat je bij 2C-B behoorlijk misselijk kan worden van achtbanen enzo.. bodyload is zowiezo al beetje het nadeel daarvan..
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#13
walibi lijkt me iets te heftig...!
lijkt me echt vet in achtbaan waus maarja straks maakt je hart overtoeren ofzo weetikveel er staat ook altijd bij die dingen niet betreden onder invloed van drugs.

Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

dierentuin lijkt me ook wel wat hebben haha heeee aaapies :openmouth:
ben wel is een ker op grote begraafplaats geweest toen ik echt heel waus was zooo spacend op elk graf stond een kaarsje aan ben toen echt keihard gegaan:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
junkie XS zei:
Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!


X
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
junkie XS zei:
Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Klik om te vergroten...

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!


X
Klik om te vergroten...

neej daaar heb je een punt maarja staat beetje raar tegenover die ouders hahahah naja BOEIEND gewoon doen dus:grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#17
033Amnesia zei:
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

heb ik geen last van.. valt toch best mee? :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
033Amnesia zei:
2. Ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen 1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

Ik vind spacende gasten op een feest juist wat aantrekkelijker. Niet persé omdat ze drugs gebruiken maar die zijn vaak veel losser en makkelijker. Niet dat ik voor de sex ga, integendeel, maar mocht het er van komen dan prefereer ik iemand die drugs op heeft, mede omdat ik erg extreem ben in mijn wensen.

Misschien kijk je toch echt op de verkeerde feestjes...


X
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
of misschien ga je zelf te hard? want mensen die te hard gaan zien er idd niet echt gezellig uit :rolleyes:
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)
Klik om te vergroten...

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Klik om te vergroten...

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:
Klik om te vergroten...

1. daarom ga ik ook altijd naar awakenings helemaal uit me plaat of andere vette techno feesten

2. begrijp je punt maar ga puur om los te gaan op een feest en niet voor de chicks op de coke vkan het nog makelijk zelfs makelijker maar als je hard aat op de pillen lukt het idd niet echt heel erg ahahhaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."