#1
Hehe of een hele grote kermis.. LICHTJESS WOOW
Of bv De Efteling..met al die gekke gebouwen :P
Of bv De Efteling..met al die gekke gebouwen :P
laan zei:Dat klinkt GezelligNadiaaah zei:Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait![]()
citrobacter zei:033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
Annæ zei:citrobacter zei:033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}

Lauu zei:Annæ zei:citrobacter zei:033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..
er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}
wel? jammer... :P![]()
junkie XS zei:Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Drientje zei:junkie XS zei:Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt
Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!
X
033Amnesia zei:hersenspinsel zei:Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he![]()
Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik
1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk'![]()
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
033Amnesia zei:2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
033Amnesia zei:2. Ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen 1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Lauu zei:033Amnesia zei:hersenspinsel zei:Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he![]()
Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik
1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk'![]()
2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.
1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...
2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."