Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaus naar de dierentuin

Waus naar de dierentuin

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
*klimt over het hek van de tijgers en geeft de tijger een knuffel*

Wat ben jij een lieve poes! :hearteyes:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
*klimt over het hek van de tijgers en geeft de tijger een knuffel*

Wat ben jij een lieve poes! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha :tearsofjoy: Ik denk ook dat ik die beesten helemaal denk te gaan begrijpen. Sommige beesten zullen op dat moment dan ook wel behoorlijk eng zijn zoals bijv de kop van een rare aap.
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nadiaaah zei:
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Klik om te vergroten...
Dat klinkt Gezellig :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
paraobi zei:
Beter ga je gewoon naar hardcore4life ofzo.. :beer: :beer:
Klik om te vergroten...

Ja volgens mij snap je me niet... ik hou niet van hardcore.
Overigens ken ik wel een cafe'tje/discotheekje in de buurt waar een beetje hardcore met soort bubbling beat doorheen wordt gedraait. 1x heen geweest en was best relax. Maar ik voel me daar gewoon niet echt thuis, ik ben getint en veel mensen hebben 't daar niet echt op mensen zoals ik. Veel te bang dat ik gewoon in m'n space in elkaar word getrapt door racisten en dan eindig met een badtrip ofzo :P
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#6
laan zei:
Nadiaaah zei:
Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P
Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait
Klik om te vergroten...
Dat klinkt Gezellig :)
Klik om te vergroten...



is ckr gezellig..
Je weet niet wat je mist

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."