Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlvast een kwartje proberen?

Alvast een kwartje proberen?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jessy2409Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb ong. 8 jaar geleden een paar keer xtc gebruikt (supermannetjes) en nu wil ik het weer een keertje gaan doen volgende week. Bederf ik de werking van volgende week als ik morgen alvast een kwartje uitprobeer (salmiakjes)? En wat kan ik het beste wel en niet eten voor en na gebruik? Alvast Bedankt!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg veel kan het niet verpesten aangezien dat kwartje je serotoninepeil niet te gigantisch verneukt. Ik denk dat je er niet veel aan hebt om morgen al een kwartje te doen. Beter laat je de komende week je pillen testen )Als je dat nog niet gedaan hebt) en zorg je dat volgende week geweldig word! Let op de dosis, de locatie en de mensen. Veel plezier :wave:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#3
als het 8 jaar geleden is wacht dan tot volgende week om het ineens goed te doen. Ja je serotonine zal verminderen, maar als je het al 8 jaar niet gedaan hebt zou ik echt wel wachten tot volgende week.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
een kwartje dan kan je net zo goed niks nemen :grin:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, niet doen.. compleet useless! Gewoon die avond zelf er voor gaan! :mrgreen:
Succes er mee, en veel plezier!
J
Jessy2409Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor jullie antwoorden maar weet iemand misschien ook wat ik beter wel en niet kan eten voor en na gebruik? Heb iets gelezen over MAO-remmers maar snap er niet zo veel van! En wat vinden jullie van salmiakjes?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
morgen gewoon een ganse pakken ipv ene kwartje :tongueout:
J
Jessy2409Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee moet om 10 uur werken de volgende dag dus een hele lijkt me niet zo'n goed idee, ga het om 7 uur innemen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Salmiakjes zeggen me niets, laat ze testen voor je gebruikt. Ga voor een fijne dosis :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Salmiakjes zeggen me niets, laat ze testen voor je gebruikt. Ga voor een fijne dosis :)
Klik om te vergroten...

salmiakjes, dat is iets van vroeger volgens mij
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nou sommige mensen zijn gevoelig voor X hoor. En space hem op een kwartje al en als je dan 8 jaar neits heb gedaan kan je al chillen. Maarja is niet slim om eerst kwart te nemen en daarna ene hele ofoz. Kan je beter ineens los gaan inderdaad.

Of 2 keer losgaan kan ook nog je serotine is die 2e keer ook nog wel goed na zon tijd waarschijnlijk.

En dan daarna maximaal om de 2 maanden he.

:wave:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#12
MAO remmers zijn stoffen die zorgen dat de afbraak van MDMA door de MAO's word geremt. Je MDMA werkt dus heftiger en langer. (je peak is hoger)

Er zitten in en aantal producten MAO remmers, de meest voor de hand liggende is de 97% pure chocolade. Eet hier van 4 blokjes en na een kwartier eet je je pil. Je zult zien dat ie beter werkt en maybe zelfs langer.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
raging_bull zei:
MAO remmers zijn stoffen die zorgen dat de afbraak van MDMA door de MAO's word geremt. Je MDMA werkt dus heftiger en langer. (je peak is hoger)

Er zitten in en aantal producten MAO remmers, de meest voor de hand liggende is de 97% pure chocolade. Eet hier van 4 blokjes en na een kwartier eet je je pil. Je zult zien dat ie beter werkt en maybe zelfs langer.
Klik om te vergroten...

zal ik is doen voor me X chocolade eten :grin:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#14
MAO remmers en xtc worden je dood...
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die salmiakjes in het noorden zijn niet meer wat ze geweest zijn..
6 tot 3 maanden geleden zaten ze nog op 160-170 mg (80% pure mdma) getest.
In de nieuwste batch zit nog maar 110-115 mg getest.. :confused:
Maarja als je 8 jaar al niet meer gedaan hebt is dat nog prima, ga er goed voor zou ik zeggen :grin:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#16
xtc mag niet met mao-remmers worden gebruikt!
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#17
he WIE KAN FF EEN FOTO STURE VAN EEN SALMIAKJE
Ik kan t nerges vinde
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#18
wtf heeft dat voor zin.. :tongueout: :confused:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
xcrement op 29 jun 2007 19:15 zei:
xtc mag niet met mao-remmers worden gebruikt!
Klik om te vergroten...

liamgallagher op 21 jun 2008 19:53 zei:
he WIE KAN FF EEN FOTO STURE VAN EEN SALMIAKJE
Ik kan t nerges vinde
Klik om te vergroten...

Ja tover ergens pillen vandaan die ongeveer een jaar geleden in de omloop waren :P
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

LekkerDing zei:
Hey, Wij kennen de salmiakjes ook wel (in het noorden).
Kunnenn ze niet meer krijgen en nu hebben we de groene kersjes.
Klik om te vergroten...
Die zijn ook al minstens een jaar oud.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."