Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb ong. 8 jaar geleden een paar keer xtc gebruikt (supermannetjes) en nu wil ik het weer een keertje gaan doen volgende week. Bederf ik de werking van volgende week als ik morgen alvast een kwartje uitprobeer (salmiakjes)? En wat kan ik het beste wel en niet eten voor en na gebruik? Alvast Bedankt!"
"Bedankt voor jullie antwoorden maar weet iemand misschien ook wat ik beter wel en niet kan eten voor en na gebruik? Heb iets gelezen over MAO-remmers maar snap er niet zo veel van! En wat vinden jullie van salmiakjes?"
"Nee moet om 10 uur werken de volgende dag dus een hele lijkt me niet zo'n goed idee, ga het om 7 uur innemen."