misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde..
Chic_16 zei:heejj,,
ben nu vet stoned en dronken..![]()
Maar jah lijkt me echt vet een keer xtc te gebruiken..
Ik zal ff een reactie achter laten hoe het was![]()
Byebye
psychopsychedelic zei:ik heb een x xtc gedaan met een vriendin van mij en haar pupillen gingen trillen, ook dat blijkt een verscheinsel van epileptie te zijn.. look out!!!
paraobi zei:je ogen beginnen meestal te trillen..
dan ga je flink hard![]()

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;Chic_16 zei:misschien nog meer mensen met tips en ook hoe ze hun eerste keer vonde..
Chic_16 zei:ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??
Ellesdee zei:Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
hahahaExceptionalInsight zei:Ik zie, ik zie wat jij niet ziet;
Chic_16 zei:ik heb van mn geboorte tot een half jaar geleden Epilepsie gehad..
is het dan verstandig om te XTC gebruiken ik slik er geen medicijn meer voor..??Ellesdee zei:Unity tips
* Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, zwangerschap, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen (vooral niet met MAO-remmers en astmageneesmiddelen).
psychopsychedelic zei:Lauu zei:- begin met een halve
- drink minimaal 1 water per uur tijdens gebruik
- twijfel niet
- geniet ervan en wacht gewoon rustig dat half uurtje tot het opkomt...ga niet om de 5sec op je telefoon/horloge kijken...
- doe het in een vertrouwde omgeving..dus met vrienden om op je te letten
al met al lijkt het me nog steeds niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken als je epileptie hebt gehad(nog hebt)(je bent nog maar net van de medicatie af) dus ik zou het eerlijk gezecht niet proberen(niet nu al) doe je het wel: post een tripverslagje ofzo![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."