Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je pillen mee naar een party

Hoe neem jij je pillen mee naar een party

72 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eeeeen bedankt... weet ook gelijk wie me vrienden zijn :rolleyes:

Safire zei:
Als het maar op of in Nick zit :P
Klik om te vergroten...
Ga jij het dan ook weer daar vandaan pakken? Dan weet ik nu al wat de volgende verstop plek word namelijk! :mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Eeeeen bedankt... weet ook gelijk wie me vrienden zijn :rolleyes:

Safire zei:
Als het maar op of in Nick zit :P
Klik om te vergroten...
Ga jij het dan ook weer daar vandaan pakken? Dan weet ik nu al wat de volgende verstop plek word namelijk! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

je kan ook gewoon aan zo'n uitsmijter vragen of die je effe kontvingert, als je een beetje verdacht doet doen ze dat met liefde :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nick de Neger zei:
Eeeeen bedankt... weet ook gelijk wie me vrienden zijn :rolleyes:

Safire zei:
Als het maar op of in Nick zit :P
Klik om te vergroten...
Ga jij het dan ook weer daar vandaan pakken? Dan weet ik nu al wat de volgende verstop plek word namelijk! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Oehhhhh kinky :P

:hearteyes:
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een lege labello waar ik ze in stop... maar eigenlijk ben ik nog nooit gecontroleerd op pillen bij de feesten waar ik heen ging... Hoewel toch heel veel mensen daar gebruiken!
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend van me heeft een lege aansteker zonder bodem erin waar ie zn pillen in kan doen. Voor 25 stuks kan je het beste een Zippo gebruiken denk ik :P
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmn, meestal doe ik ze gewoon in m'n sok.., maar als je gewoon pas slikt als je binnen bent dan ben je sowieso minder verdacht, niet dat je met van die enorme stuiters in je hoofd daar voor die beveiliging staat.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je niet te grote stuks hebt, dan kan je ze in je sigaretten doen, dwz tabak er even uit halen , pilletje onderaan of in het midden, terug wat tabak erover en je steekt je sigarette terug in het pakje. Wel niet vergeten dan :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 keer dezelfde topic is een beetje onzinnig :rolleyes: Verder zou ik je doorverwijzen naar onze vriendelijke man Kees. Dezer gelijk zou reageren met je konthuis. :beer:
w
wapskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe neem jij je pillen mee naar een party?
Ben op zoek na tips voor vanavond.
Wil er 25 mee nemen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon 2 meenemen, dan is er niets aan de hand als ze die vinden. :)
w
wapskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
3970 zei:
euhm....doorslikken? In een boterhamzakje in je poepert stoppen? In de dubbele voering van je frak?

Hemi
Klik om te vergroten...
in je frak???
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kende dat woord ook niet... toch handig zo'n woordenboek :beer:

frak (dem; frakken)
1 rokjas
2 (in België; informeel) jas
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Frak, jekske, oewe jes...
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weetje waar ik eens geluk heb gehad. Ik had 1gr sos bij maar het stak in dat kleine zakje van een jeansbroek. Dat controleerden ze niet.

Ik steek ze meestal in mijn bokser.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
In m'n bh. Of een gaatje maken in de voering van m'n tas en het dan met een plakbandje achter je voering vastplakken. Je wilt natuurlijk niet vervolgens je hele tas uit elkaar trekken om je zooi terug te vinden.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha dat was vroeger, toen we nog schaamteloos overal mochten roken en we geen 2,20 voor een biertje betaalden. De goede ouwe tijd. :P

Ik heb nu al zo'n 4 jaar geen xtc meer gebruikt.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#17
jij stoute tripperin! :wave:
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lang leve de BH
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fauni zei:
Lang leve de BH
Klik om te vergroten...

handig hè! :grin:
D
DorkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor een meisje heb ik een goede tip..
een maandverbandje aan de onderkant openknippen, maar 1 laagje (het zijn 2 laagjes zeg maar) en dan tussen die laagjes schuiven.. wie gaat nou een maandverbandje onderzoeken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."