Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je pillen mee naar een party

Hoe neem jij je pillen mee naar een party

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#1
in me maag :hearteyes:
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon in je onderbroek, komen ze nooit. Schoenen en dubbele voering enz. is allemaal veel te moeilijk. En als ze eens goed controleren vinden ze het daar echt wel hoor. Je moet dus wel een strakke boxer of slip aan, en anders met een veiligheidspeld aan je onderbroek vast maken.
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#3
in mn broekzak :')
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je mdma gewoon oplossen en er spray van maken :sunglasses:

Neusspraypropaganda massive he :wink:

op je bovenarm een flink stuk verband doen met de pillen eronder en wat nep bloed ter decoratie. Geloof maar niet dat ze onder je verband gaan kijken. Verder zijn er idd allerlei aanstekers te krijgen die hier prima uitkomst voor bieden. Rest van de mogelijkheden zijn al genoemd denk ik zo
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spor zei:
Je mdma gewoon oplossen en er spray van maken :sunglasses:

Neusspraypropaganda massive he :wink:
Klik om te vergroten...

bij iemand werd normale neusspray in beslag genomen vorige week zaterdag...of verstop jullie het?
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#6
je heb van die sigareten makers, maak je er eentje met wat pillen erin.
en dat die je die peuk in je pakje :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
in een sealtje bij je zak....of bij vriendin tussen de verkeersdrempels...waarom al die moeite?
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#8
zoals al n paar keer gezegd: BH, gaat super goed :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moeten slechte pillen zijn dan (of je wilt gaan dealen..)

Ik gebruik geen pillen, maar ik stop gwn mijn md in een envelopje en dan in m´n buskaart of in een blikke doosje. 'k Word dan ook niet zovaak gecontrolleerd.
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tape ze vast aan je ballen!!!!!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Limer zei:
Tape ze vast aan je ballen!!!!!
Klik om te vergroten...


Yeahhh het beste plan:P en als je de tape eraf haalt Auw???!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik verstop ze in mn konthaar :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tussen neem ik aan :wink: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."