Gewoon in je onderbroek, komen ze nooit. Schoenen en dubbele voering enz. is allemaal veel te moeilijk. En als ze eens goed controleren vinden ze het daar echt wel hoor. Je moet dus wel een strakke boxer of slip aan, en anders met een veiligheidspeld aan je onderbroek vast maken.
#3
in mn broekzak :')
#4
Je mdma gewoon oplossen en er spray van maken
Neusspraypropaganda massive he
op je bovenarm een flink stuk verband doen met de pillen eronder en wat nep bloed ter decoratie. Geloof maar niet dat ze onder je verband gaan kijken. Verder zijn er idd allerlei aanstekers te krijgen die hier prima uitkomst voor bieden. Rest van de mogelijkheden zijn al genoemd denk ik zo
bij iemand werd normale neusspray in beslag genomen vorige week zaterdag...of verstop jullie het?
#6
je heb van die sigareten makers, maak je er eentje met wat pillen erin.
en dat die je die peuk in je pakje
#7
in een sealtje bij je zak....of bij vriendin tussen de verkeersdrempels...waarom al die moeite?
#8
zoals al n paar keer gezegd: BH, gaat super goed
#9
Moeten slechte pillen zijn dan (of je wilt gaan dealen..)
Ik gebruik geen pillen, maar ik stop gwn mijn md in een envelopje en dan in m´n buskaart of in een blikke doosje. 'k Word dan ook niet zovaak gecontrolleerd.