Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWegvallen @ eigen wereld met veel X of mdma?

Wegvallen @ eigen wereld met veel X of mdma?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er wel eens last van dat als ik een paar goede steine opheb, of een redelijke dosis mdma kristallen, dat ik echt van de wereld ga.
Dan droom ik helemaal weg, en op een gegeven moment ben ik weer 'wakker'' als iemand me roept oid.
gebeurd ook midden in een gesprek enzo.
meer mensen hier last van?

Laatst had ik het weer, ik zat in me woonkamer naar een paar schilderijen te kijken,
en ik hoorde iemand me naam roepen, en in 1x verdween alles wat ik droomde terug in dat schilderij, ik zat dus een soort van tv te kijken in het schilderij:P

heb het meestal na pilletje of 3 (wel goede)
en heb het ook gehad toen ik bijna een hele gram mdma kristal ophad (ja, ik weet het, het is veel ik wist niet wat de dosering was, en toen ik eenmaal waus was sloeg ik door en heb ik alles in me wauze bui opgemaakt :confused: )
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het niet heel vaak maar af en toe is het alsof ik opga in een schilderij of wazige tekening. Dit heb ik alleen bij heel veel slikken en blowen. Ik heb er geen last van, ik vind het zelfs wel fijn.

Het was net als in deze film:


Een aanrader om eens te kijken.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik was aan het kijken in de spiegel naar mezelf :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het wel eens als ik aan het trippen ben. Best vet vind ik het om eventjes helemaal weg te zijn van deze wereld. Meestal kom ik dan ook terug als er iets om me heen gebeurd of als iemand mijn naam roept. Dan denk ik echt ineens van "Huh wat gebeurde er net nou". :grin:
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat heb ik ook gehad toen ik 5 pillen op had, een andere keer was het wat minder maar toen zat ik tv te kijken op een fotolijstje of iets anders wat de vorm van een tv had (cowboy film voor de geintreseerden :P ...)
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nuchter ook :confused: (Nee niet extreem veel gebruikt, maar 5x gedaan tot nu toe in een jaar).
Last ervan heb ik niet echt, het is meer vaag voor de mensen die me op dat moment aankijken, het schijnt dat ik dan erg doods uit me ogen kijk :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit laast voor het eerst gehad. normaal ben ik echt heel allert als mdma opheb. Maar laast viel ik echt steeds weg, net zoals ik vaak bij paddo's heb. :rolleyes:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat heb ik laatst ook gehad, dat was met 2 blauwe mitsubitsi's. Alsof je een hele tijd ergens anders was, en dan 'pop!' was je weer terug ofzo. Echt raar. Ik heb die avond ook de raarste dingen gedaan.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb er niet echt 'last' van. Wel is een tijd zitten internetten terwijl k gewoon naar mn muur keek.
Op de xbox360 kan je je MediaPlayer van muziek besturen. Die visualisatie zegmaar. Ook helemaal in opgezogen. Rare dingen gezien.
Wat ik ook altijd wel mooi vind is, dat als je je ogen dichthebt, je echt helemaal wegspaced. Dat je gewoon met je vrienden zit te praten ergens weet ik veel allemaal en opeens doe je je ogen open en zit je in je kamer :P Dacht ook keer dat ik mn ogen open had omdat k de hele kamer rond kon kijken. Maar had ze gewoon dicht uiteindelijk :P Luvee mdma
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
...
Op de xbox360 kan je je MediaPlayer van muziek besturen. Die visualisatie zegmaar. Ook helemaal in opgezogen. Rare dingen gezien.
...
Klik om te vergroten...

Lol, in mijn 360 visuals heb ik ooit eens 2 naakte dames aan het zwembad gezien, vreemdgenoeg zagen andere NIET-nuchtere mensen dit ook :hearteyes:

Iedereen met een Xbox, dit is gewoon een must!

En over het wegvallen: heb een kameraad die het al heeft bij dosissen rond de 100.. het eerste uurtje is hij echt met zn ogen aant rollen en tandjes aant klapperen best wel vaag terwijl de rest op een bommetje van bijna 200 nog (redelijk) bij de les zijn. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon denk ik...
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was een keertje aan het darten richting het plafond zonder pijltjes, dus ja dan kan je idd wel stellen dat je in een eigenwereldje leeft :grin:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het een keertje gehad met een spelprogramma op rai-uno.....op een gegeven moment zat ik gewoon in het spel..... echt bizar,, wat was ik van de planeet.. :P

ciao
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Dacht ook keer dat ik mn ogen open had omdat k de hele kamer rond kon kijken. Maar had ze gewoon dicht uiteindelijk :P Luvee mdma
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, dan ben je gewoon echt te ver heen maar het blijft geweldig :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb ik ook eens gehad, best irri

ben je net aant wii'en moet je net slaan met ej club
Ben je ff vande kaart af

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."