Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet werkende pillen??

niet werkende pillen??

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruikte elke dag 15 stuks en voelde t al nietmeer goed maar bleef wel raar gevoel ervan krijgen wa je niks aan hebt dus als je helemaal niks voelt weet ik t ook nietmeer...
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had dus blauwe dolfijntjes gehaald om na 2 maanden weer is lekker van de wereld af te zijn. ik had er dus een ingenomen, voelde na 1 uur niks. nog 2 uur gewacht en een 2e ingenomen. en gewoon daarna weer niks. de volgende dag wilde ik het weer proberen. nam er 2 tegelijk maar gewoon weer niks. me vriendin heeft het ook geprobeerd maar zij voelde ook helemaal niks terwijl zij ookal 3 maanden niks had gebruikt, ik neem aan dat je hem juist dan erg goed zou moeten voelen. kan het zijn dat pillen niet werken door veel speed gebruik , of hebben ze mij gewoon echt troep aangesmeerd??
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je dealer heeft je gewoon een streek geleverd. Nieuwe dealer vinden, move on.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke, dat is duidelijk dan. alleen ik heb ze op voorschot. maar hij wil dat ik ze nog
wel betaal terwijl ze niks deden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Safaarii zei:
oke, dat is duidelijk dan. alleen ik heb ze op voorschot. maar hij wil dat ik ze nog
wel betaal terwijl ze niks deden.
Klik om te vergroten...

Betaal hem dan ook. Monopoly geld; Geld dat niks doet voor pillen die niks doen. Zelfs al gebruik je elke dag xtc en speed zul je wel wat voelen, alleen geen spacey love gevoel meer. Beetje een halfbakken, wakker kutgevoel.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha oke, bedankt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Betaal hem dan ook. Monopoly geld; Geld dat niks doet voor pillen die niks doen.
Klik om te vergroten...
Haha lovely
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Safaarii zei:
ik had dus blauwe dolfijntjes gehaald om na 2 maanden weer is lekker van de wereld af te zijn. ik had er dus een ingenomen, voelde na 1 uur niks. nog 2 uur gewacht en een 2e ingenomen. en gewoon daarna weer niks. de volgende dag wilde ik het weer proberen. nam er 2 tegelijk maar gewoon weer niks. me vriendin heeft het ook geprobeerd maar zij voelde ook helemaal niks terwijl zij ookal 3 maanden niks had gebruikt, ik neem aan dat je hem juist dan erg goed zou moeten voelen. kan het zijn dat pillen niet werken door veel speed gebruik , of hebben ze mij gewoon echt troep aangesmeerd??
Klik om te vergroten...

miss zijn het slechte pep-pillen?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat ze testen, alleen dan weet je het zeker. Speculeren over zogenaamde pep-pillen slaat nergens op
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je zou er naar mijn inziens toch altijd wel wat van moeten merken.
Als je helemaal niks merkt klopt er iets niet.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik weet ook niet waardoor het komt. Volgens vrienden van mij had ik
er echt wat van moeten voelen. Maar ing haal ik ze de volgende keer bij een
vertrouwd iemand. Want ik wil dit niet nog een keer.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
kiekert zei:
sjaaktrekhaak zei:
Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
Klik om te vergroten...
Dat valt in nederland heel erg mee hoor.

In 2004 zijn bijna 2000 pillen getest die als XTC verkocht zijn.
- 95,4% (1893 pillen) van de geteste pillen bevatte XTC
- De pillen met XTC, bevatten gemiddeld pillen 82,1 mg
- 5% van de pillen bevatte naast XTC nog andere werkzame stoffen.

De hoeveelheid XTC die een pil bevat kan behoorlijk verschillen:
- 5% van de pillen bevatte 1-35 mg XTC
- 9,5% van de pillen bevatte meer dan 140 mg.
(bron: rapportage Dims 2004)

Laatste jaren zijn de cijfers nog positiever geworden dacht ik.
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk, zie ik na wat cijfers te hebben opgezocht.

http://www.jellinek.nl/cijfers/cijfers.php?id=47

Weet ik niet hoe ik bij die 25% kwam.. zwaar weekend zal ik maar zeggen. :rock:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaaktrekhaak zei:
Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
Klik om te vergroten...
Dat valt in nederland heel erg mee hoor.

In 2004 zijn bijna 2000 pillen getest die als XTC verkocht zijn.
- 95,4% (1893 pillen) van de geteste pillen bevatte XTC
- De pillen met XTC, bevatten gemiddeld pillen 82,1 mg
- 5% van de pillen bevatte naast XTC nog andere werkzame stoffen.

De hoeveelheid XTC die een pil bevat kan behoorlijk verschillen:
- 5% van de pillen bevatte 1-35 mg XTC
- 9,5% van de pillen bevatte meer dan 140 mg.
(bron: rapportage Dims 2004)

Laatste jaren zijn de cijfers nog positiever geworden dacht ik.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaaktrekhaak zei:
Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
Klik om te vergroten...

Ja ik heb dit wellis eerder gehad, waren donkerblauwe's met sterretjes erop. Ik was er alleen maar ziek van geworden en een vriend van me voelde er ook niks van.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan je lang of kort over doen. Je bent gewoon genaaid. Lijkt me duidelijk.
Snap de vraag opzich niet eens heel erg. Niet aanvallend bedoeld ofzo :P
Als een pil NIKS doet. Snap je zelf toch wel dat je genaaid bent.. Nieuwe dealer zoeken.

Heb met zulke dingen nog NOOIT gezeik gehad. Lees het toch best vaak slechte pillen enzo :P

Oja later betalen is ook niet het slimste om te doen vind ik zelf. Kan gezeik door komen.
Maar dat moet je zelf weten :P
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safaarii zei:
Ja ik weet ook niet waardoor het komt. Volgens vrienden van mij had ik
er echt wat van moeten voelen. Maar ing haal ik ze de volgende keer bij een
vertrouwd iemand. Want ik wil dit niet nog een keer.
Klik om te vergroten...
Check even dat topic over "crisistijd in regio Amsterdam", het is niet zo dat je nu per se
bij een vertrouwd iemand moet kopen. Je moet NU gewoon zeker weten dat je XTC hebt.

De cijfers van het Jellinek hierboven gepost zijn nu niet echt up-to-date en op dit moment
circuleren en meer slechte pillen dan ooit!!!!

Ik hoop dat je er nog eentje hebt en die als een speer weg kunt gaan brengen om te laten
testen, want met alleen maar de tekst "ze werkten niet" bij je dealer aan te komen zal
ongetwijfeld een hoop gezeik met zich meebrengen. En dat is ook logisch natuurlijk :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
er circuleren niet veel meer slechte pillen dan ooit...denk dat dit niks is vergeleken met de jaren 80/90. maar goed toen was ik nog niet in "de scene" :grin:.

verder kan ik gewoon nog steeds heel makkelijk aan goede pillen komen. ook buiten mijn eigen omgeving, dus het valt allemaal wel mee.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat het ook wel meevalt. Je hoeft hier niet al te ver te zoeken naar goeie pillen. Zal ook wel per regio verschillen.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Altijd als ik ze bij me vertrouwde dealer haalde had ik er geen gezeik mee, maar die 2 keer dat ik ze bij een onbekend iemand haalde ging het mis. Nouja, het is wel duidelijk ja dat ik gewoon genaaid ben met die dingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."