#1
ik gebruikte elke dag 15 stuks en voelde t al nietmeer goed maar bleef wel raar gevoel ervan krijgen wa je niks aan hebt dus als je helemaal niks voelt weet ik t ook nietmeer...
Safaarii zei:oke, dat is duidelijk dan. alleen ik heb ze op voorschot. maar hij wil dat ik ze nog
wel betaal terwijl ze niks deden.
Haha lovelyAngramar Temenos zei:Betaal hem dan ook. Monopoly geld; Geld dat niks doet voor pillen die niks doen.
Safaarii zei:ik had dus blauwe dolfijntjes gehaald om na 2 maanden weer is lekker van de wereld af te zijn. ik had er dus een ingenomen, voelde na 1 uur niks. nog 2 uur gewacht en een 2e ingenomen. en gewoon daarna weer niks. de volgende dag wilde ik het weer proberen. nam er 2 tegelijk maar gewoon weer niks. me vriendin heeft het ook geprobeerd maar zij voelde ook helemaal niks terwijl zij ookal 3 maanden niks had gebruikt, ik neem aan dat je hem juist dan erg goed zou moeten voelen. kan het zijn dat pillen niet werken door veel speed gebruik , of hebben ze mij gewoon echt troep aangesmeerd??
Je hebt helemaal gelijk, zie ik na wat cijfers te hebben opgezocht.kiekert zei:Dat valt in nederland heel erg mee hoor.sjaaktrekhaak zei:Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
In 2004 zijn bijna 2000 pillen getest die als XTC verkocht zijn.
- 95,4% (1893 pillen) van de geteste pillen bevatte XTC
- De pillen met XTC, bevatten gemiddeld pillen 82,1 mg
- 5% van de pillen bevatte naast XTC nog andere werkzame stoffen.
De hoeveelheid XTC die een pil bevat kan behoorlijk verschillen:
- 5% van de pillen bevatte 1-35 mg XTC
- 9,5% van de pillen bevatte meer dan 140 mg.
(bron: rapportage Dims 2004)
Laatste jaren zijn de cijfers nog positiever geworden dacht ik.

Dat valt in nederland heel erg mee hoor.sjaaktrekhaak zei:Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
sjaaktrekhaak zei:Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
Check even dat topic over "crisistijd in regio Amsterdam", het is niet zo dat je nu per seSafaarii zei:Ja ik weet ook niet waardoor het komt. Volgens vrienden van mij had ik
er echt wat van moeten voelen. Maar ing haal ik ze de volgende keer bij een
vertrouwd iemand. Want ik wil dit niet nog een keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."