Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen worden nu echt gedoogd?

Hoeveel pillen worden nu echt gedoogd?

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel je wordt gepakt op een groot feest, bv Qlimax 2008. Met hoeveel pillen laten ze je dan gewoon lopen of ontzeggen ze je de toegang en met hoeveel pillen word je opgepakt als 'dealer'?

Gaat dit ook op voor capsules mdma?

Zelf neem ik er meestal vier mee en slik ik er één voor de ingang.

Heeft het beleid van de gemeente er misschien iets mee te maken?

Ben erg benieuwd of iemand zeker weet hoeveel je bij je mag hebben zonder dat je echt in de problemen komt.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ben ik ook wel benieuwd naar of dat nou echt gedoogd word.

trouwens ik zou helemaal niks nemen van te voren en je zakje goed verstoppen dan ruiken de honden(als ze er staan) niks en kan je gewoon doorlopen :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit verschilt idd per gemeente en dus feest. Over het algemeen mag je 2a3 pillen volgensmij meenemen. Zelf zou ik het zakje gewoon op een goeie plek verstoppen. In je sok (onderkant), van mij part doe je het zakje tussen je billen :P

Ik geloof dat je rond de 7/10 pillen in de problemen kan komen. Die hoeveelheden worden als 'dealerhoeveelheden' gezien ofzo. Maar met klein beetje geluk pakken ze het alleen af.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm dan zit ik volgens mij wel veilig, ik ga toch niet om te verkopen ^.^ Wel strontvervelend dat het niet gewoon legaal is. Maarja, scheve wetgeving etc etc.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm

gewoon allemaal tussen je ballen duwen...

of ruiken doggies dat :openmouth:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doggies ruiken dat

Kennis van had het een keer naar binnen gestopt en zelfs zij werd er tussenuit geplukt :rolleyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar helt het dan niet als je er heel veel deodorant of parfum over spuit:openmouth:?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou het helpen als je het vacuümeerde?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vacuüm zou kunnen, maar dan moet je zorgen dat er geen ENKEL spoor de buitenkant geraakt heeft of jou of je kleding of whatever. En ruim vantevoren inpakken. Zolang er geen enkel MDMA molecuul in aanraking komt met de lucht zal een hond het niet ruiken.

Maar parfum en deo filtert een hond er zo tussenuit. Dat zal geen nut hebben.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
J86 zei:
vacuüm zou kunnen, maar dan moet je zorgen dat er geen ENKEL spoor de buitenkant geraakt heeft of jou of je kleding of whatever. En ruim vantevoren inpakken. Zolang er geen enkel MDMA molecuul in aanraking komt met de lucht zal een hond het niet ruiken.

Maar parfum en deo filtert een hond er zo tussenuit. Dat zal geen nut hebben.
Klik om te vergroten...

Idd, vacuüm helpt trouwens ook niet altijd. Als je de maatregelen treft die J86 zegt zou het misschien kunnen. Maar voor de rest komt er altijd wel WAT lucht vrij. En dat is voor een hond al genoeg om het op te kunnen pikken.

Gewoon geen 10 pillen meenemen. De meeste mag je er 2a3 meenemen en verstop het alsnog op een goede plek.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Dit verschilt idd per gemeente en dus feest. Over het algemeen mag je 2a3 pillen volgensmij meenemen. .
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig mag je niet eens meer wiet meenemen naar een festival...
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken mensen die met wiet het volgende deden. Ze gingen naar het buiteland (weet niet precies waar maargoed) en hadde de wiet en zilverfolie gedaan, dat in een boterham zakje. Om dat zakje mosterd en daar omheen weer zilverfolie. Ze werden gecontroleerd en de honden ruikten niks... Maar wel een heel gedoe en niet zo praktisch op een feestje :P
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon je pilletjes of zakjes in folie doen, daarna in zo'n afsluitbaar plastic zakje. dan pak je nog zo'n zakje, doe je shampoo in en doe daar dat zakje in. ruiken ze niks... :rolleyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
kiekert zei:
TrippyShit zei:
Dit verschilt idd per gemeente en dus feest. Over het algemeen mag je 2a3 pillen volgensmij meenemen. .
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig mag je niet eens meer wiet meenemen naar een festival...
Klik om te vergroten...



licht er ook aan wat voor een festival he denk ik :wink:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Worstenjongen zei:
kiekert zei:
TrippyShit zei:
Dit verschilt idd per gemeente en dus feest. Over het algemeen mag je 2a3 pillen volgensmij meenemen. .
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig mag je niet eens meer wiet meenemen naar een festival...
Klik om te vergroten...



licht er ook aan wat voor een festival he denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
Afgelopen zomer mocht je op bijna geen enkel groot bekend dancefestival wiet mee. Was zero tolerance voor elke drugs.
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#16
greenpower zei:
Ik ken mensen die met wiet het volgende deden. Ze gingen naar het buiteland (weet niet precies waar maargoed) en hadde de wiet en zilverfolie gedaan, dat in een boterham zakje. Om dat zakje mosterd en daar omheen weer zilverfolie. Ze werden gecontroleerd en de honden ruikten niks... Maar wel een heel gedoe en niet zo praktisch op een feestje :P
Klik om te vergroten...
voortaan neemt iedereen potten mosterd mee naar de feestjes :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
''normaal'' is het OF 5 gram wiet OF een halve gram hard-drugs... (<-mijn ondervindingen)
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet in welke tijd sommige hier leven maar tis 2008 en helaas vaak Zero Tolerance beleid en zeker in de gemeente Arnhem.

Bij Qlimax ben je met een al de lul dan kom je niet binnen, het is niet voor niks zero telorance. Hoe dat dan verder afgehandeld wordt weet ik niet.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#19
op sensation black was iemand gepakt die ik ken met 1,3 gram pep.

300euro boete , zijn pep kwijt en hij kwam het feest niet binnen... :openmouth:
s
stoeipoeskeLid
01-01-2024, 00:00
#20
kijk op www.tolerantie.nu daar staat alles op wat je bij mag hebben op een feest en wat je moet doen mocht je een keer opgepakt worden op een feest :wink:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."