Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lauu zei: troep dus... Klik om te vergroten... Heb jij de snoepies die ik gehad heb tot nu toe, allemaal getest of zelf geprobeerd ? Nee, psies.. zeg dan niks.. Ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik dacht dat er hier serieus gepraat werd over drugs.. Dat een newbie in zijn eentje 7 smarties makkelijk weg werkt, wil niet gelijk zeggen dat het maar gelijk troep is.. Heb ik pijn in mijn hoofd en pak ik een paracetamol, dan doe ik er ook altijd gelijk 2, daar 1 gewoon niet helpt.. Misschien ligt het gewoon aan mijn lichaam en heb ik gewoon "meer" nodig dan de rest.. En nogmaals.. volgens mij ligt het er bij mij ook aan het idee... (lees een paar posts van mij terug..) en anders ben ik toch zeer benieuwd waar jij haalt.. misschien zijn die beter... (kom ook uit die buurt....)"
"nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen.. en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken.. maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ?? ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter.."
"Gek genoeg heb ik ook totaal geen last van alle bekende draw-backs.. ben niet sjaggo, voel me niet moe of wat dan ook. Ja ok, goed rauwe tong en wangen, maar das met een paar dagen ook wel over.. Even een klein beetje geschiedenins.. is nie helemaal het topic, sorry daarvoor.. maar ik ben nog een "verse" hier, dus een beetje voorstellen kan geen kwaad.. ben een jaar of 8 geleden veel naar kraakfeesten gegaan, heb daar aardig wat ephedra gebruikt (begon met 2 per avond.. na 3 jaar ieder weekend waren dat er rustig 8, soms 10 op een avond).. Genoeg aan andere soorten versmakelijkheden voorbij zien komen, maar nooit echt er wat van gebruikt. Gek genoeg was mijn beste maatje met wie ik naar die feesten ging aardig anti en het hele spul reed elk weekend met mij mee.. Dus nooit iets heftigs gebruikt.. Wel blowen erbij.. Blowen doe ik sinds mijn 14e ofzo, maar heb ook lange tijden (lees jaren) niet geblowd. Vorig jaar werd het me gek genoeg voor het eerst aangeboden.. Ik heb altijd gezegt dat ik het nog allemaal wel eens wilde zien en proberen, maar tot aan vorig jaar was het gewoon de tijd er nog niet voor.. Voor het eerst mdma poeder gebruikt.. een "normaal" bommetje.. gewoon klein bergje in een vloetje en gaan.. Uur later weinig te merken.. nog een bommetje gedaan.. uur later nog steeds weinig.. Daarna heb ik nog 1 keer mdma geprobeerd, maar dat sloeg gewoon niet aan.. Vervolgens een pilletje geprobeerd en dat wilde wel althans.. na de 2e.. Nou weet ik dat je er totaal niet bij moet nadenken.. maar daar schuilt bij mij een klein probleempje.. ik heb nogal moeite om me eraf te zetten.. Zelfs compleet iets anders gaan doen.. ergens op concentreren.. Soms lukt dat, soms niet.. Sommige muziek kan wonderen doen Gooi dan meestal een volgende naar binnen, meestal begint het feest dan een klein half uurtje later.. Nou moet ik eerlijk zeggen, de laatste keer had ik er maar 2 liggen en daar ben ik de complete nacht van onder zeil geweest.. Ik denk dat het er bij mij ook mee te maken heeft, met het idee.. dat er toch nog meer ligt en ik daarom mezelf "onderbewust" zit tegen te houden.. Vrienden van mij die mij dit hebben laten leren kennen (godzijdank ) kunnen het serieus ook niet geloven dat ik zoveel kan gebruiken.. en er nog normaal bij loop.. en nergens last van heb. Sommige van hen kunnen nog niet de helft kwijt in de zelfde tijd, zonder ziek te worden.. Komende 3 maanden gaat het voor mij zowiezo niet worden, ik ga binnenkort (over 2 weken) een operatie krijgen en wil ff "schoon" zijn voor dat ik onder het mes ga.. Daarna zit ik aan een lange revalidatie vast.. thuis bij mijn ouders.. Zal aardig wennen zijn, na een jaar of 7 op jezelf wonen Maar goed.. in die tijd blijf ik er dus ook vanaf, maar als ik eenmaal weer los kan..... Maar dan ben ik dus benieuwd hoe of wat het dan gaat worden.. slaat ie in als een bom ? of gebeurt er niks ? Ander kort vraagje.. 2 om gelijk mee te beginnen.. ik ben nog een groentje.. zou ik dat wel doen ? Kan dat niet mis gaan in de zin van dat je ineens echt "te" hard gaat ofzo ? Of is de klap het zelfde, maar komtiedan gewoon sneller opzetten ? En kan het ook omdat ik eigenlijk de laatste paar keer alleen thuis was (ik gebruik iets vaker nu dan mijn vrienden, die hebben die lol al gehad zeg maar en ik moet het nog uitvinden.. Om geen "Verslaafde" stempel te krijgen, zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben..) Sorry voor het lange off-topic verhaal.."
"pretender zei: nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening.. en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt.. caoi Klik om te vergroten... 1e 20:00 2e 22:00 3e 00:00 4e 02:00 5e 04:00 6e 06:00 nummer 7 zou dan om 8 uur komen... dat is me serieus gelukt.. om echt serieus een uurtje of half 12 mijn bed in te gaan, om vervolgens in slaap te vallen tot een uur of 10 's avonds.. en na een paar uur tv kijken (tot een uur of 2 snachts) ben ik gaan slapen tot een uur of 7 en daarna gewoon gaan werken.. Ik had eerlijk gezegt later toen ik erover ben gaan nadenken hoe ik me voelde, dat het vanaf pil nummer 5 eigenlijk geen zin meer heeft gehad.. Ik had net zo goed pepermunt kunnen pakken...."