Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vul jij serotonine aan na drugs!??

Hoe vul jij serotonine aan na drugs!??

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
youperdepoep zei:
tomz0r zei:
youperdepoep zei:
kunlan zei:
De algemene standaard wordt gezet op 3-4 maanden XTC-rust om je serotonine weer op te laden...

Maar als je nou bovenstaande praktijken allemaal gebruikt zou dit dan naar ongeveer 1-2 maanden kunnen herleid worden? zonder schade

L-tryptofaan supplementen
Multivitamines
Sport
Algemeen gezond eten
niet teveel andere drugs
Klik om te vergroten...

vraag ik me ook af eigenlijk...
ga ik stiekem wel vanuit, ik heb voor mij de termijn van 3 mnd naar ong. 2 mnd gelegd (soms een week langer, soms een week korter, hang van de data af van gave partys)
Klik om te vergroten...

Hehe ja, bij mij is het ook ongeveer 2 maanden nu.
Mede Delftenaar :beer:
Klik om te vergroten...

moet kunnen denk ik, en laten wij delftenaren (TU) nou net een logische denkwijze erop na houden :wave:
misschien een x delftmeeting doen ofzo :beer:
Klik om te vergroten...

Ja zou super zijn :sunglasses:
Ik zit volgend jaar ook op het TU (bouwkunde of technische natuurkunde, moet nog ff kijken wat ik wil. Misschien kan jij ook een beetje helpen kiezen :P )
Nog meer Delftenaren hiero? Meeting lijkt me echt vet! :hearteyes:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind persoonlijk die 3maandenregel bullshit..

Je gespaarde serotine ben je dan toch in een keer kwijt. Dus je hebt alleen gespaard om 1 keer het love gevoel mee te maken terwijl je al 13 keer raar had kunnen zijn daarvoor.

Als je het aan mij vraagt verspilde moeite!

Niet sparen maar slikken
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
982 zei:
Dus je hebt alleen gespaard om 1 keer het love gevoel mee te maken terwijl je al 13 keer raar had kunnen zijn daarvoor.
Klik om te vergroten...

JA!
3 maanden wachten is dé shit man! Ik verneuk men hersens niet en als ik neem heb ik genoeg aan 1 pil om zelfs de buitenwippen z'n been te humpen en z'n kale kop te kussen.
Elke 3 maanden die magische samenkomst met 3 andere leden van 'team-xtc'. Het blijft ook lekker speciaal zo. Ook nog NOOIT een kater gehad van X.

Het blijft voor mij een gelegenheidsdrug.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maargoed, ieder zijn eigen natuurlijk! Ik snap het wel, alleen ik denk er zelf anders over.

Oh enne team-xtc kun je beter serotonine-team van maken
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel naar Elton John luisteren :smoke:
http://www.youtube.com/watch?v=zIJIBo9b ... re=related
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
NexxtGen zei:
Kxtel zei:
neem het wekelijks eet doordeweeks gewoon zo gezond mogelijk.. blijft iedere keer weer heerlijk :beer
en hoelang doe je het al elke week als ik vragen mag? Ik heb dat namelijk 4 maanden volgehouden (en de rest 1 keer per maand) en veel van mijn geheugen is er niet over. Maar ja iedereen is wel verschillend en elke week 6 pillen is ook niet zo gezond... en dom... heel dom...extreem dom...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

idd van de x wordt je zeker vergeetachtig dat weten veel mensen... dus met mate zou ik zeggen.. gezond eten is ook goed maar elke week x is niet goed als we over een lange termijn hebben zou het kunnen zijn dat je er wel degelijk last gaat krijgen van bepaalde symptonen.. maar goed hoe lang neem je al elke week x.. en in welke hoeveelheid..?

laters
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#7
982 zei:
Ik vind persoonlijk die 3maandenregel bullshit..

Je gespaarde serotine ben je dan toch in een keer kwijt. Dus je hebt alleen gespaard om 1 keer het love gevoel mee te maken terwijl je al 13 keer raar had kunnen zijn daarvoor.

Als je het aan mij vraagt verspilde moeite!

Niet sparen maar slikken
Klik om te vergroten...

Hahahaha
Ik kom jou nog wel een keer tegen in het bejaardenhuis. Wedden dat jij dementer bent dan ik?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#8
vroeger in mijn wilde uitgaansperiode nam ik wekelijks xtc,speed en alles wat ik in men handen kon krijgen en heb dit zo een jaar of 4 elk weekend vol gehouden.nooit geen last van depri gevoel gehad.nam in de week wel altijd vitamine supplimenten en zo.driftbuien kwamen wel regelmatig voor.een groot nadeel nu de dementie begint al,korte termijn gegeugen zwaar aangetast moet alles opschrijven of ik vergeet het :angry: ,lange termijn gegeugen nog geen last van gelukkig maar.de toekomst zal nog wel parkinson brengen maar als ik dan toch al dement ben vergeet ik misschien te beven :grin:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#9
slapen fruit slapen chocola slapen cola slapen slapen slapen
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon wachten tot het weer is bijgevuld :)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niets speciaal, een paar joints mss.. :)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#12
geox zei:
Niets speciaal, een paar joints mss.. :)
Klik om te vergroten...

cool! vullen jou joints je serotine aan? :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
standaard:grin: joints maken je dag altijd goed (Y) maar na xtc heb ik normaal gesproken wel last van een down gevoel, maar dit weekend had ik het weer voor het eerst gedaan na heel veel maanden en 2 foute trips(de reden dus) en dit x heb ik nergens last van gehad, waarscheinlijk werd dat onderdrukt door de pep, net als de angst van te voren :wink: heerlijke avond geweest :hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
MiNiMaLiSDope zei:
geox zei:
Niets speciaal, een paar joints mss.. :)
Klik om te vergroten...

cool! vullen jou joints je serotine aan? :P
Klik om te vergroten...
Ja hoor ik rol ze met 5HTP :sunglasses:

Nee ik vind gewoon dat je lichaam natuurlijk moet herstellen en niet door meer chemische troep er intestoppen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
vitamine kauwtabletten, l-tryptofaan, goed gezond eten, blowen
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#16
maiskorrel zei:
Gewoon wachten tot het weer is bijgevuld :)
Klik om te vergroten...
Idd.. na 3 maanden is het weer bijgevuld en mag je weer :P
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
geox zei:
MiNiMaLiSDope zei:
geox zei:
Niets speciaal, een paar joints mss.. :)
Klik om te vergroten...

cool! vullen jou joints je serotine aan? :P
Klik om te vergroten...
Ja hoor ik rol ze met 5HTP :sunglasses:

Nee ik vind gewoon dat je lichaam natuurlijk moet herstellen en niet door meer chemische troep er intestoppen.
Klik om te vergroten...

+1 Ben het alleen niet eens met het woordje chemisch, alles is chemisch namelijk, in de tussentijd worden zelfs veel van deze "chemische" producten via een natuurlijke weg gemaakt, via bacterien en enzymen. Ik heb er ook voor de rest niet zoveel problemen mee om me een weekje beetje kut tevoelen, je hebt ten eerste de leuke tijd nog in geheugen en ten tweede is het wel handig zodat je het niet te vaak gaat doen :P en de feeling gaat dan ook achteruit.

Wirwar zei:
maiskorrel zei:
Gewoon wachten tot het weer is bijgevuld :)
Klik om te vergroten...
Idd.. na 3 maanden is het weer bijgevuld en mag je weer :P
Klik om te vergroten...

+1

En gewoon proberen om gezond te eten, maarja dat moet je altijd proberen, hehe.
a
amyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb daar echt heel erg veel last van na gebruik, dat depressieve gevoel. Ik doe er ook eigenlijk niks aan behalve goed eten en drinken, en huilen helpt altijd heeel erg goed voor de een of andere reden. Aan het einde van de dag moet ik gewoon ineens keihard huilen en daarna is alles weer goed :grin:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zijn dat niet onderdrukte gevoelens welke je voor je xtc gebruik al hebt, en die je door een gebrek aan serotine lastiger weet te 'verdoezelen' zodat je haast wel 'verplicht' bent om je even helemaal te laten gaan (huilen dus)?
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#20
een goede vraag en er is eigenlijk weinig aan te doen. De 3 maanden wachten regel is niet waar voor iedereen. Ik heb het gedaan en helaas bijna niets gevoeld van de pillen. Op internet is te vinden dat je serotonine eigenlijk pas na een half jaar weer op zijn top is. Maar ja, het is natuurlijk voor iedereen verschillend.
In de eerste maanden dat ik xtc gebruikte (elke 2-3 weken) voelde ik me ook erg depressief en kreeg elke keer na 2 dagen nachtmerries. Daar was ik ook zat van en ik heb op internet gevonden dat je inderdaad veel fruit moet eten om je beter te voelen maar ook pinda's eten. En verrassend werkt dat laatste het beste bij mij! De laatste 4-5 keer dat ik heb gebruikt heb ik me niet meer klote gevoeld. Veel pinda's voor het gebruik, tijdens als je eraan denkt en lust, en de volgende dag moet je jezelf echt verplicthen om pinda's te eten.
ik hoop dat het voor jou ook gaat werken :wink:
Het geheugen dat je kwijt bent na langdurig gebruik van xtc krijg je nooit terug. Be aware!!

ik had ergens gelezen dat je xtc niet vaker dan 1x per 2-3 maanden moet gebruiken wil je je geheugen niet voor altijd kwijt zijn. En het is ook bewezen dat dementie eerder komt als je te veel x gebruikt.
Ik ben nu 3 maanden, nee nee! 4 maanden :grin: clean en ik merk dat mijn geheugen het weer helemaal doet! En dat vond ik het ergste aan de x, naast dat ik niets meer voelde dan :P

Ik lees nu over die 5htp, dat ga ik zeker uitproberen! maar ik weet nu dat ik echt minimaal een half jaar wil wachten voordat ik weer ga gebruiken. En dan lekker sexen :grin: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."