seks. chocola. en fruit, ^^

youperdepoep zei:tomz0r zei:youperdepoep zei:kunlan zei:De algemene standaard wordt gezet op 3-4 maanden XTC-rust om je serotonine weer op te laden...
Maar als je nou bovenstaande praktijken allemaal gebruikt zou dit dan naar ongeveer 1-2 maanden kunnen herleid worden? zonder schade
L-tryptofaan supplementen
Multivitamines
Sport
Algemeen gezond eten
niet teveel andere drugs
vraag ik me ook af eigenlijk...
ga ik stiekem wel vanuit, ik heb voor mij de termijn van 3 mnd naar ong. 2 mnd gelegd (soms een week langer, soms een week korter, hang van de data af van gave partys)
Hehe ja, bij mij is het ook ongeveer 2 maanden nu.
Mede Delftenaar![]()
moet kunnen denk ik, en laten wij delftenaren (TU) nou net een logische denkwijze erop na houden![]()
misschien een x delftmeeting doen ofzo![]()
982 zei:Dus je hebt alleen gespaard om 1 keer het love gevoel mee te maken terwijl je al 13 keer raar had kunnen zijn daarvoor.
NexxtGen zei:Kxtel zei:neem het wekelijks eet doordeweeks gewoon zo gezond mogelijk.. blijft iedere keer weer heerlijk :beer
en hoelang doe je het al elke week als ik vragen mag? Ik heb dat namelijk 4 maanden volgehouden (en de rest 1 keer per maand) en veel van mijn geheugen is er niet over. Maar ja iedereen is wel verschillend en elke week 6 pillen is ook niet zo gezond... en dom... heel dom...extreem dom...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."