#1
Oh god ja.. de inslag.. dat je er echt ff bij moet gaan zitten.. fucking heerlijk. ![:hearteyes:]()
Hardstylr zei:Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld![]()
Angramar Temenos zei:Hardstylr zei:Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld![]()
Helemaal mee eens.
Gemini zei:Angramar Temenos zei:Hardstylr zei:Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld![]()
Helemaal mee eens.
+1. Daar kon ik toendertijds zo van genieten.
Angramar Temenos zei:Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker![]()
Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."