Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaan of opkomen

Inslaan of opkomen

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh god ja.. de inslag.. dat je er echt ff bij moet gaan zitten.. fucking heerlijk. :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie dat ook, dat jullie pillen/MDMA soms inslaan en soms langzaam opkomen, eerst een licht nauwlijks merkbaar warm gevoel, om over de duur van ~30 minuten-een uur op hun maximale heftigheid te komen? Waar ligt het bij jullie meestal aan?

Bij mij slaan ze meestal snel in als:

De begindosis enigzinds hoog is. Dus bijv. 140 mg in een keer, i.p.v tussen een uur 3 keer 50 pakken.

Het poeder/kristallen zijn, i.p.v pillen.

Het een bommetje is.. Vaak slaat het door de drank heen/snuiven niet echt in, maar komt het meer op.

Het pilletje een beetje wordt gecrusht

Ik een tijdje geen MDMA heb gedaan.


Natuurlijk is dit subjectief en zegt het niet echt veel.. Hoe zit het bij jullie?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb nog maar 1 keer XTC gedaan maar die sloeg wel in ja het was niet een oplopend traject dingen zoals ik dat met paddo's/lsd heb :P
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld :hearteyes:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begin het meestal langzaam te voelen en dan steeds harder, na z'n 10 min ofzo (indien ik een goeie, sterke pil heb gedropt) op z'n toppunt..slaat dus niet echt zo in 1x in maar komt wel een beetje langzaam op.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij een vast ritueel:

Klamme handen, zweetvoeten, golven van mijn hoofd door mijn voeten en dan zo'n gevoel alsof ik in een achtbaan afgeschoten wordt. Ik merk dan aan mezelf dat ik me even vasthoud aan de stoel/bank. Dit is volgens mij ook het moment dat sommige mensen misselijk worden.

Dat is volgens mij "de inslag" :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het juist geweldig als je net op een feestje komt, licht verveeld rondloopt, en opeens BWAM, totaal nieuwe, geweldige wereld in wordt geschoten. Het "Voel ik al wat?" gevoel is altijd zo vervelend.
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd. Klamme handen/zweetvoeten maar die lekkere rush maakt dat weer goed :xtc:
Ik heb t tot nu toe steeds binnenshuis gebruikt, ik pak dan meestal n dekentje [= dan extra zacht :hearteyes:] want soms krijg k t toch n beetje koud =[
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardstylr zei:
Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens :hearteyes: .
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Hardstylr zei:
Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

+1. Daar kon ik toendertijds zo van genieten.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Normaal heb ik altijd dat ik het een beetje voel kriebelen enzo, dat warme gevoel. Dan gaat het paar seconde weg en slaat het opeens in. Als ik niet genoeg tijd tussen de keren mdma laat, dan sluipt het erin. Ik voel wel de kriebel enzo, maar dan gaat het weg en opeens besef ik dat het al aan het werken is.. Geef mij de inslag maar..
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#12
Persoonlijk vind ik een rush niet aangegenaam, ik heb liever dat ze zeer traag opkomen.
Niet veel mensen delen deze mening echter...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gemini zei:
Angramar Temenos zei:
Hardstylr zei:
Laatste 2 keer geen inslag gemerkt, betrapte mezelf er pas later op dat ik toch wel lekker aan het gaan was. Hou toch meer van inslag, echt heerlijk in 1 klap in de xtc wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

+1. Daar kon ik toendertijds zo van genieten.
Klik om te vergroten...

Nu niet meer..?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou niet echt van die keiharde knal. Laat maar mooi mellow opkomen :)
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die loeiharde klap is juist zo geweldig! Met oud & nieuw stond ik een beetje rustig te dansen, maar ik voelde eigenlijk niet zo veel van de pil. Ik was wel wat blijer dan normaal en iets energieker. En toen opeens: BAF! Alsof iemand een emmer warm water over je heen gooit, echt volledig uit het niets was ik plotseling in space :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker :hearteyes:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat kreunen ja! Heel herkenbaar.. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee ik ga ook voor het rustig opkomen, dat lukt me altijd beter met kristallen dan met pillen. Neem ook nooit zo heel veel.
Vind het rlxt om gewoon me ding te doen en dat het effect er een beetje in sluipt. Met inslaan weet je meteen wat er aan de hand is, maar als het langzaam op komt en ik ben druk bezig dan kan ik zo op het toppunt komen en dan pas doorhebben dat ik gewoon helemaal weg ben. Dat vind ik pas heerlijk, mdma die me verrast! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."