#1
martin van nu zei:Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Goed voor je tanden is het zeker niet, Het is verstandig om het niet bij je tanden in de buurt te laten komen. Dus pil vorm of een bommetje raad ik zeker aan.