Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaan of opkomen

Inslaan of opkomen

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh god ja.. de inslag.. dat je er echt ff bij moet gaan zitten.. fucking heerlijk. :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker :hearteyes:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat kreunen ja! Heel herkenbaar.. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik ga ook voor het rustig opkomen, dat lukt me altijd beter met kristallen dan met pillen. Neem ook nooit zo heel veel.
Vind het rlxt om gewoon me ding te doen en dat het effect er een beetje in sluipt. Met inslaan weet je meteen wat er aan de hand is, maar als het langzaam op komt en ik ben druk bezig dan kan ik zo op het toppunt komen en dan pas doorhebben dat ik gewoon helemaal weg ben. Dat vind ik pas heerlijk, mdma die me verrast! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
martin van nu zei:
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Klik om te vergroten...

Goed voor je tanden is het zeker niet, Het is verstandig om het niet bij je tanden in de buurt te laten komen. Dus pil vorm of een bommetje raad ik zeker aan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
martin van nu zei:
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Klik om te vergroten...

Goed voor je tanden is het zeker niet, Het is verstandig om het niet bij je tanden in de buurt te laten komen. Dus pil vorm of een bommetje raad ik zeker aan.
Klik om te vergroten...
Nee true, dat heb ik overigens maar 1x gedaan. Het smaakt gewoon te ranzig en het is erg slecht voor je gebit.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
martin van nu zei:
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Klik om te vergroten...
Dat lees ik ook altijd en overal, maar altijd via anderen... Nooit via een echte betrouwbare bron. Is echt zo'n 'van horen zeggen' verhaal
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
kiekert zei:
martin van nu zei:
Drientje zei:
Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
Klik om te vergroten...

In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Klik om te vergroten...
Dat lees ik ook altijd en overal, maar altijd via anderen... Nooit via een echte betrouwbare bron. Is echt zo'n 'van horen zeggen' verhaal
Klik om te vergroten...
Amfetamine pleegt nou eenmaal een aanslag op je gezondheid.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Amfetamine pleegt nou eenmaal een aanslag op je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Wel op een heel andere manier.
MDMA is corrosief en kan je glazuur aantasten, maar dat is niet de reden dat het lichamelijk zo schadelijk is.
Volgens mij valt die aantasting van het glazuur reuze me als je goed je mond spoelt na inname en niet nog 12 uur met resten van MDMA op je tanden loopt.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Gemini zei:
+1. Daar kon ik toendertijds zo van genieten.
Klik om te vergroten...

Nu niet meer..?
Klik om te vergroten...

Ik gebruik niks meer, dus nee. Heb al in geen jaren meer xtc gebruikt.
r
rebelskuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij komt hij nu een beetje op:P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
En dan ga je op een forum zitten? :confused:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
En dan ga je op een forum zitten? :confused:
Klik om te vergroten...

Ik kan me nog wel wat topics van jou herinneren met MDMA, paddo's en LSD op.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#16
opkomen
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan me nog perfect herinneren hoe elke pil opkwam. Heerlijk, je bent gewoon iets aan het doen.
Ineens BAM daar heb je het, ik begon eerst even dubbel te horen je voelt je bloed stromen je voelt die 1000den mdma molucules door je bloedbaan stromen. Dan kramp je een beetje in elkaar en het Love feeling komt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou, dit weekend is het weer zover, bommetje met 5 sleutelpuntjes (huissleutel) droppen, benieuwd hoe die gaat inslaan/opkomen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebben jullie dat ook, dat jullie pillen/MDMA soms inslaan en soms langzaam opkomen, eerst een licht nauwlijks merkbaar warm gevoel, om over de duur van ~30 minuten-een uur op hun maximale heftigheid te komen? Waar ligt het bij jullie meestal aan?

Bij mij slaan ze meestal snel in als:

De begindosis enigzinds hoog is. Dus bijv. 140 mg in een keer, i.p.v tussen een uur 3 keer 50 pakken.

Het poeder/kristallen zijn, i.p.v pillen.

Het een bommetje is.. Vaak slaat het door de drank heen/snuiven niet echt in, maar komt het meer op.

Het pilletje een beetje wordt gecrusht

Ik een tijdje geen MDMA heb gedaan.


Natuurlijk is dit subjectief en zegt het niet echt veel.. Hoe zit het bij jullie?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb nog maar 1 keer XTC gedaan maar die sloeg wel in ja het was niet een oplopend traject dingen zoals ik dat met paddo's/lsd heb :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."