#1
Oh god ja.. de inslag.. dat je er echt ff bij moet gaan zitten.. fucking heerlijk. ![:hearteyes:]()
Angramar Temenos zei:Klopt, die knal vind ik echt wel lekker.. Een keer een blauwe mitsu van 180 gehad, toen die erin klapte moest ik echt even zitten, hoorde later dat ik een minuut half kreunend met m'n ogen in m'n oogkassen had zitten rollen. Zag er best ernstig uit, maar damn wat voelde het lekker![]()
Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
martin van nu zei:Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Nee true, dat heb ik overigens maar 1x gedaan. Het smaakt gewoon te ranzig en het is erg slecht voor je gebit.Immo zei:martin van nu zei:Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Goed voor je tanden is het zeker niet, Het is verstandig om het niet bij je tanden in de buurt te laten komen. Dus pil vorm of een bommetje raad ik zeker aan.
Dat lees ik ook altijd en overal, maar altijd via anderen... Nooit via een echte betrouwbare bron. Is echt zo'n 'van horen zeggen' verhaalmartin van nu zei:Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Amfetamine pleegt nou eenmaal een aanslag op je gezondheid.kiekert zei:Dat lees ik ook altijd en overal, maar altijd via anderen... Nooit via een echte betrouwbare bron. Is echt zo'n 'van horen zeggen' verhaalmartin van nu zei:Drientje zei:Een pil komt bij mij altijd heel langzaam op. Irritant vind ik dat. Terwijl pluggen je een instant rush geeft en vroeger maakten we pillen thee. Gewoon kopje thee en dan twee pillen erin oplossen en rustig opdrinken. De thee is zo vies dat tegen de tijd de eerste werkt (warme vloeistoffen worden heel snel opgenomen in je lichaam)je een enorme inslag hebt van de tweede. Deden we overigens met pillen van 60 mg.
In mijn tijd (pfff) ging altijd het gerucht dat MDMA wel zulke chemische troep was dat het dwars door je tandglazuur heenvrat.
Weet iemand of dat echt zo is?
Drientje zei:Amfetamine pleegt nou eenmaal een aanslag op je gezondheid.
Angramar Temenos zei:Gemini zei:+1. Daar kon ik toendertijds zo van genieten.
Nu niet meer..?
Angramar Temenos zei:En dan ga je op een forum zitten?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."