Neem er gewoon 1 of 2, een kwart zal echt niet zo veel toevoegen. Als je er 2 neemt, doe dat dan tegelijk en neem aan het eind wat pep tegen de crash. Meer kan ik er niet van maken.
ExceptionalInsight zei:Neem er gewoon 1 of 2, een kwart zal echt niet zo veel toevoegen. Als je er 2 neemt, doe dat dan tegelijk en neem aan het eind wat pep tegen de crash. Meer kan ik er niet van maken.
slik.
MarSNEL zei:Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt...
MarSNEL zei:Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt...
Niet iedereen is een josti zonder ruggegraat. Ik heb al jaren een constante, vrij grote, voorraad thuis en kan echt zonder moeite er een week of 8 tussen mijn gebruik laten hoor. En als ik gebruik neem ik er niet meer dan tweeMarSNEL zei:Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt...
Readerbot zei:MarSNEL zei:Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt...
Ik ken dat al maar al te goed, nu niet meer maar in het begin kon ik gewoon niet accepteren dat het uit met de pret is, maar heb geleerd dat na de tweede keer bijpakken het niks meer uitmaakt.. Als je eenmaal 6-8 uur hard bent gegaan, kun je bijpakken wat je wil, maar je sero is gewoon op, het enige wat je doet is het je leiper, meer speedy maken, en je dopen groter.. Naar gevoel..

Angramar Temenos zei:Pre-loaden met veel 5-HTP wil bij mij ook wel helpen.
Angramar Temenos zei:Meestal doe ik dan om 12 uur 's middags beginnen, elk uur 50 MG 5-HTP tot ong. 8 uur 's avonds (4 uur voor ik m'n MDMA inneem). Nooit wat gemerkt van symptomen van serotoninesyndroom, ook veel reports op erowid gelezen over 5-HTP en MDMA combo. Volgens mij is het risico er pas als je er MAO-remmers bij gooit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."