#1
Patrick a.k.a Spaceface zei:Angramar Temenos zei:Meestal doe ik dan om 12 uur 's middags beginnen, elk uur 50 MG 5-HTP tot ong. 8 uur 's avonds (4 uur voor ik m'n MDMA inneem). Nooit wat gemerkt van symptomen van serotoninesyndroom, ook veel reports op erowid gelezen over 5-HTP en MDMA combo. Volgens mij is het risico er pas als je er MAO-remmers bij gooit.
Gewoon meer pillen erin mikken, die 5-HTP moet je ERNA gebruiken niet ERVOOR! Neem er altijd minimaal 2 probeer altijd max. 6 aan te houden! Hele avond/ochtend/middag lovegevoel en spaceyness gegarandeerd. Had zelf ook die duifjes, waren wel ok maar gevoel verdween snel blij dat ik er drie had en nog wat speed
Pillen zijn niet meer vergelijkbaar met de pillen van '99, toen had ik gewoon altijd pillen van 160mg en vaak ook nog met extra spice (MDEA, MDA, 2CB). Mijn interesse in pillen is een beetje verdwenen hierdoor... Toen stond de wereld gewoon 8 uur op zijn kop van twee goede pillen. Nu mag je blij zijn als je 4 uur waus bent...
Dat kan ook met tolerantie te maken hebben eh