Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerst 2 advil's en dan flink blowen het was alsof t weer mn eerste keer roken was"
"Cypress hill - Tequila sunrise.. egt geweldig hebt t laats 3 uur achter elkaar geluisterd maar ik heb pas 6xtjes x gedaan ik woon in venlo en heb niet zoveel adresjes hier.. iemand n idee ??"
"down, rustig, had helemaal geen zin om te bewegen en toen ik naar huis liep werd alles draaierig en werd ik misselijk meschien ligt het aan mij maar een vriend van me had ghb of dat wou proberen nou ben ik iemand die alles wil proberen dus ik wat in drinken gedaan wachten en helemaal niks nog een paar druppels weer niks nou werd ik dr een beetje chagi van want ik wou t graag voelen dus heb ik een heel flesje flugel gevuld met ghb opgezopen nou toen voelde ik t wel zijn dr meer mensen die dit hebben gehad want ik vond t zo vreemd"
"Elfquest zei: Je hebt t ook niet erg handig aangepakt he. Eerst een paar druppels - toen had je te weinig Een heel flesje GHB - teveel. Je moet het afmeten met een spuitje. 3 tot 5 ml voor een eerste keer en pas bijpakken als je na 3 kwartier tot een uur niets voelt, niet eerder. En dan niet nog eens een volle dosis pakken maar 1/2 ml erbij. Klik om te vergroten... Nou bedankt de volgende keer zal ik t zo doen"
"jah dit is gewoon puur en t beste wat je kan pakke maar kijk uit voor je tanden ! neem beter geen vingerpuntjes maar maak n bommetje t is egt killing voor je tanden dude maar ik denk dat je m wel spacet wat vinden jullie eigenlijk van t snuiven ervan ??"
"clockcable zei: Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed. Klik om te vergroten... daar heb je zeker gelijk in. maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk"
"jaah oke cola is idd n et zo slecht. maar goed ik praat over mn eigen ervaringen .. clockcable zei: Lizetteee zei: clockcable zei: Valt reuze mee hoor. Het schadelijke voor je tanden is de verminderde speeksel productie en het knarsen, niet de drugs zelf. Dit gaat ook op voor speed. Klik om te vergroten... daar heb je zeker gelijk in. maar als je een avondje goed mdma pakt en je pakt vingerpuntjes dan is het wel degelijk slecht voor je tanden. weetje hoe chemisch het wel niet is en dat geld ook voor speed, je tanden kunnen losser gaan zitten. en als je het dan echt goed doet krijg je wolf maar dan ben je tog wel n echte junk Klik om te vergroten... Ik denk zelf dat een glas cola net zo slecht is voor je tanden eigenlijk. TheFuckingDutchman zei: is zo'n zakje mdma niet irritant om in een feest te smokkelen? En hoe maak je zo'n bommetje ? Klik om te vergroten... Dat is het zeker, doseren is ook moeilijker. Vandaar dat pilletjes populairder zijn op feesten. Een bommetje is gewoon een vloeitje met een beetje poeder erin wat dicht is gedraaid en dat slik je dan door. Klik om te vergroten..."
"Dat het wel degelijk slecht kan zijn voor je tanden clockcable zei: Wat is hier de toegevoegde waarde van? Klik om te vergroten..."