#1
hihi echt lachen!!
Hmmm echt iets gedaan waar ik spijt van heb, eigenlijk nooit!
Maar wel stomme dingen meegemaakt en gedaan!!!!
gewoon lekker als een kllein kind je gedragen en bomen in klimmen enz.
Vul de rest maar in...
Hmmm echt iets gedaan waar ik spijt van heb, eigenlijk nooit!
Maar wel stomme dingen meegemaakt en gedaan!!!!
gewoon lekker als een kllein kind je gedragen en bomen in klimmen enz.
Vul de rest maar in...
, goeie ouwe tijd).
vroeg ma al af waarom ze zo vriendelijk waren 

