Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets gedaan onder invloed van xtc waar je spijt van hebt?

Iets gedaan onder invloed van xtc waar je spijt van hebt?

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hihi echt lachen!!

Hmmm echt iets gedaan waar ik spijt van heb, eigenlijk nooit!

Maar wel stomme dingen meegemaakt en gedaan!!!! :grin:

gewoon lekker als een kllein kind je gedragen en bomen in klimmen enz.
Vul de rest maar in... :wink:
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dan een keer...

Met mijn beste vriend rond 4 uur 's middags een pilletje gegooid (blauwe mitsu :rock:, goeie ouwe tijd).
Rond half 6, lekker hard aan het gaan, we komen een vriendin van ons tegen die niet mag weten dat we gebruiken..
Ik was een sigaret aan het roken, ik gooi die sigaret weg. Vriend van me was druk ik gesprek met die vriendin, ik zie mijn sigaret in een struik liggen en damp er vanaf komen, en ik zo: GEK! CHECK DIE PEEEEEEEEEEEEEEEEEUK IN DE STRUIK MAN!
Dus die vriendin zo: wat heb je gebruikt?
Ik zo: NIKS! Ik heb gewoon goed geslapen, ben dus goed uitgerust en voel me keigoed :hearteyes:

:flushed:
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
waar ik veel spijt van heb gehad achteraf was op een feest.. was daar even aan de kant gaan staan om wat te rusten/afkoelen, komen er 2 zeer lieve meisjes even goede dag zeggen tege me :) ze vroegen of ik misschien 5€ kon missen dat ze wat te drinke zoude kunnen gaan halen. GEEN PROBLEEM natuurlijk :grin: meisjes vertrokken heb ze nooit meer terug gezien, da dag erna heb ik gezien dat ik ze geen 5€ gegeven had maar 20€ :xtc: vroeg ma al af waarom ze zo vriendelijk waren :grin: sinds dien moet niemand nog wat komen vragen als ik wat op heb :smoke:
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bellen & smsen.... :rolleyes:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel eens is iets gedaan onder invloed van xtc\\mdma waar je spijt van hebt?

ik had een paar bommetjes mdma genomen met me vrienden. het was de heledag gezellig.. tot dat ik dacht: hee hoe zou het zijn om scooter te rijden terwijl je aan het space ben. en dn tog nog zo lomp zijn om op die scooter te stappe en te gaan rijde :rolleyes: ... beetje aan het rijden in de straat, niks aan de hand. opeens zie ik dozen liggen (was 100% een hallucinatie want toen ik trug keek ware ze weg) voor me op de weg. ik probeer ze te ontwijken en flikker zo op me bek!!... (zat ik daar te space in de ziekehuis :( )
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Haha, mooie blunder. Zelf nooit iets doms gedaan onder invloed van mdma. Dan ben ik te druk met feesten en genieten om domme dingen te doen. :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Hahaha ja dan baal je wel :P Het enige domme wat ik wel eens (bijna) heb gedaan is dat ik vaak als ik mdma opheb m'n ouders wil opbellen om ze te vertellen hoeveel ik van ze hou :mrgreen:
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Hahahaha als ik mijn ouders op zou bellen "MAM, PAP IK HOU VAN JULLIE" dan komen ze denk ik direct mij zoeken omdat ze denken dat ik voor een trein wil gaan springen ofzo :rolleyes:

Ik heb nooit echt iets stoms gedaan, maar wel op een feestje met een groepje in de wc (ofja, badkamer) te gaan zitten en dan de deur op slot draaien omdat ik op de grond zat en bang was dat iemand de deur open deed en meteen ging kotsen ofzo, en als je op dat moment iets in je kop heb zitten dan moet het ook zo gaan anders voel je je eigen gewoon niet goed. Daarna kwam degene die het feest gaf vertellen dat we daar niet moesten zitten met de deur op slot, ja zonder slot op die deur wou ik daar gewoon niet zitten :P
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

pilliemonster zei:
wel is iets gedaan onder invloet van xtc\\mdma waar je spijt van heb?
Klik om te vergroten...

Als ik mensen tegenkom en onder invloed ben, kan ik nog weleens iets té hartelijk
ze begroeten. Echt helemaal blij roepen hoe leuk het is ze weer te zien, om de hals
vliegen en dikke zoenen erbij. Wat natuurlijk prima is bij hele goede vrienden, maar
ik doe het dan ook bij mensen die ik helemaal niet zo goed ken :grin:

Gelukkig is het meestal al dik in de nacht of al ochtend als ik dit doe en degene die je
dan nog tegenkomt en wakker is, is vaak ook niet bepaald nuchter meer dat scheelt :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Al 2 dingen tegengekomen. Mn ouders opbellen met oud&nieuw om 12uur terwijl ik helemaal van de kaart op Qountdown sta :P

Te mdma doen tegen mensen en de volgende dag denken.. hmm had wel wat minder gekund :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

@pilliemonster:

jij wel denk ik,
je gevoel voor spelling verloren :P

Maar om on topic te komen, nee.
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Pikachu zei:
Hahaha ja dan baal je wel :P Het enige domme wat ik wel eens (bijna) heb gedaan is dat ik vaak als ik mdma opheb m'n ouders wil opbellen om ze te vertellen hoeveel ik van ze hou :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat was ook 1 van de eerste dingen die ik wou doen en ook heb gedaan. Was mn eerste keer. Ik was thuis met vrienden. Toen de BOMB klapte moest ik uiteraard naar buiten toe .. RONDJES LOPEN! :rock:

Al heel snel het idee naar mn ouders toe te lopen die een kwartier verder wonen. Even vooruit gebeld dat ik een xtc pil had gebruikt en dat ik zo op de stoep stond. Mn ouders wisten van niets, maar zijn zoals jullie waarschijnlijk nu in kunnen komen vrij makkelijk.

Mn moeder zit aan de medicinale cannabis en zodoende ook mn vader. Daarbij ben ik 24 dus het is mn eigen pakkie an!

Zal het je nog mooier vertellen. Nu mn 3de keer stond ik weer op de stoep en nu wil mn pa ook wel eens dr an .. hij is in de 60! :rockband:

Buiten mn ouders mn eerste keer ook 2 vrienden gebeld, waar ik de dag erna spijt van voelde, maar na ze weer gesproken te hebben zat het weer goed. Voel vaak spijt de dag erna, maar heb nooit iets gedaan waarna dat gevoel niet snel weer vervloog ...
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

je gevoel voor spelling verloren :P

ja beetje wel :rolleyes:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

M'n meisje smssen.
Zag er ongeveer zo uit:

heledeee elive scjatttt
thisd hleeele gezhllhg
hdodu hehkk veelk vn jhh!!11!1111!11!!;!:;
Ksjubjes, en weltrusado!11!1!1:!1;1!;


'Schatje, wat heb je in godsnaam uitgevreten gisteravond. Zat je weer aan die rare ketadine?'

Daarnaast wel eens van die 'net iets té' openhartige dingen á la: WOH ALS IK OOIT EEN KEER VREEMD ZOU MOETEN GAAN, DAN ZOU IK HET ECHT MET JOU DOEN!!!

Een volle hand pepernoten in m'n mik geduwd omdat pepernoten onder X natuurlijk veel lekkerder, smakelijker, en zo lief en bol eruit zien. Alsof je een hap zand met een slok zeewater weg spoelt, verschrikkelijk.

Verder is het altijd wel bummer dat áls er veel tabletjes in huis zijn, ik dóór de losbandigheid van de MDMA ook vaak meer en meer wil (de 'zullenwezemaaropmaken' mentaliteit), daar heb ik de week erna dan wel last/spijt van ja.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Inderdaad, die "zullen we het maar opmaken" mentaliteit is wel leuk voor die avond, maar twee weken lang brak zijn, en nog eens ziek worden omdat je weerstand compleet verneukt is en met je brakke zieke kop op 'n koude camping te moeten gaan liggen is toch iets minder aangenaam.

Voor de rest zeg en doe ik wel bespottelijke dingen onder invloed, maar 'k kan daar niet wakker van liggen.

Drank, dat was 'n ander verhaal vroeger, daar ga je niet alleen raar van doen, maar je IQ daalt met 80 punten ook, dat doet x dan weer niet, gelukkig.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Ollemann zei:
Inderdaad, die "zullen we het maar opmaken" mentaliteit is wel leuk voor die avond, maar twee weken lang brak zijn, en nog eens ziek worden omdat je weerstand compleet verneukt is en met je brakke zieke kop op 'n koude camping te moeten gaan liggen is toch iets minder aangenaam.

Voor de rest zeg en doe ik wel bespottelijke dingen onder invloed, maar 'k kan daar niet wakker van liggen.

Drank, dat was 'n ander verhaal vroeger, daar ga je niet alleen raar van doen, maar je IQ daalt met 80 punten ook, dat doet x dan weer niet, gelukkig.

Olle
Klik om te vergroten...

De mensen die ik met mdma op heb gezien lijken ook erg dom hoor :P
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Schaatsen als het dooit in het donker op oudjaarsnacht. Maargoed, voordeel is, als je in een plas dooiwater neerklapt (zoals ik dus.. ) merk je niet hoe koud dat water is :wink: Dat was trouwens de eerste, enige en tot noch toe laatste keer dat ik XTC geslikt had. Ik had geen flauw benul wat me overkwam, maar ik heb het geweten want ik had flink kou gevat. Dat was de eerste keer drugs voor mij xD
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Jordgubb zei:
Schaatsen als het dooit in het donker op oudjaarsnacht. Maargoed, voordeel is, als je in een plas dooiwater neerklapt (zoals ik dus.. ) merk je niet hoe koud dat water is :wink: Dat was trouwens de eerste, enige en tot noch toe laatste keer dat ik XTC geslikt had. Ik had geen flauw benul wat me overkwam, maar ik heb het geweten want ik had flink kou gevat. Dat was de eerste keer drugs voor mij xD
Klik om te vergroten...

Alsof het een voordeel is wanneer je in het water valt en je niet voelt hoe koud het is... :rolleyes:
Voor 't zelfde geld had je zware onderkoeling of raakte je in shock...

Handig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."