Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mcPP ervaringen Ik en een vriend van me hebben afgelopen weekend wat ervaring opgedaan met mcPP. We hadden vrijdag 10 groene versace鈥檚 gekocht. We dachten echter dat er gewoon mdma in zou zitten. Zaterdagavond namen wij 1 pil rond 8 uur. We gingen naar buiten en na een half uur/3 kwartier voelden we nog niks. We wilden bijnemen, maar ik zei dat we beter even konden wachten. Een paar minuten later begon het te werken. Onze symptomen: 路 Hartstikke grote pupillen 路 Evenwichtsstoornis 路 Wisseling in warm en koud hebben 路 Helemaal in ons eigen wereldje wegspacen 路 Dezelfde gevoelens hebben 路 In het begin even het love-gevoel en een energieboost 路 Tijdsbesef was totaal weg 路 Andere muzieksmaak 路 Wegdraaien van de ogen 路 Gevoel van moeten braken maar het lukt niet Om 2 uur moesten we allebei thuis zijn, we hadden later (rond half 11/11 uur) nog eentje gegooid, dus in totaal hadden we 2 stuks op, en we waren nog steeds aan het spacen, ik kwam met hartstikke grote pupillen thuis. Ik ben op bed gaan liggen met mijn mp3 in en ben in slaap gevallen. De dag erna (zondag) hebben we rond 7 uur 鈥檚 avonds (deze keer bewust) weer eentje genomen. Na 45 minuten begon deze te werken. Echter, het gevoel deze keer was wel anders. Minder spacen, wisseling van spacen naare strak staan (lag denk ik aan de muziek, soms luisterden we trance of psytrance, soms speedcore en terror). We hadden nog dezelfde symptomen, alleen het spacen was minder heftig. Ik had alleen in het begin het lovegevoel. We hadden rond 10 uur nog een halve bijgepakt. Door mcPP treed je als het ware in je eigen wereldje. Ik en mijn vrienden hebben het niet als onprettig ervaren. Echter hebben we liever mdma. mcPP zouden we liever niet gebruiken op een feest, want je bent als het ware strak en brak. Om eens even een avondje heerlijk weg te spacen is mcPP heerlijk."
"Iemand nog ervaringen met mcPP ??"
"En wat is dat??"
"Ok, bedankt voor jullie snelle reacties Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben Bedankt"
"Ik dan een keer... Met mijn beste vriend rond 4 uur 's middags een pilletje gegooid (blauwe mitsu , goeie ouwe tijd). Rond half 6, lekker hard aan het gaan, we komen een vriendin van ons tegen die niet mag weten dat we gebruiken.. Ik was een sigaret aan het roken, ik gooi die sigaret weg. Vriend van me was druk ik gesprek met die vriendin, ik zie mijn sigaret in een struik liggen en damp er vanaf komen, en ik zo: GEK! CHECK DIE PEEEEEEEEEEEEEEEEEUK IN DE STRUIK MAN! Dus die vriendin zo: wat heb je gebruikt? Ik zo: NIKS! Ik heb gewoon goed geslapen, ben dus goed uitgerust en voel me keigoed"
"Ik heb een vraagje. Ik weet niet tot nisk van ketamine, maar vrienden van me hebben het wel eens gedaan, en ik wil het binnenkort ook een proberen. Mijn vraag is: als de keta uitgwerkt is, is er dan nog iets te zien aan de gebruiker zoals bij mdma wel het geval is (enkele uren na gebruik) Alvast bedankt!"
"Ik wil eens voor de 1e keer speed doen. Mijn vraag is: Hoe lang is de werking van speed, 6 tot 8 uur toch? En ik heb ook nog zoiets gehoord van als je 's avonds speed doet dat je die nacht niet slaapt. Maar als ik bijv. om 6 uur 's middags begin, slaap ik dan wel rond 2 uur ofzo? Alvast bedankt."
"Ik weet echt wel zeker dat we mcPP hadden..misschien met een beetje mdma erbij..mara volgende keer laten w eonze pillen fijn testen.. Het gevoel tijdens de trips was bets chill, maar de dagen erna zijn zwaar kl*te.."
"Wat doen jullie de dag na speed? Ik bedoel als het uitgewerkt is? Veel fruit eten enzo? Ik bedoel hier handelingen om de brakheid een beetje tegen te gaan. Alvast bedankt, Sjpeezer."
"Toen ik onder invloed was, gingen we samen naar zo'n beekje met een brug droverheen:P Toen we onder de brug wilden zitten zei ik dat we moetsen wachten omdat een paard die de boot trekte (zoals dat vroeger gebeurde) eerst langsmoest. Toen we over de brug wilden lopen moetsen we volgens mij weer wachten op de overstekende schoolkinderen. En ik zag 2 kleine en 2 grote paaltjes als mama- en babypaard. En dan verder het standaardgevalletje: Wat waren we net aan het vertellen:P?"