Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskenmerken van een betrouwbare dealer

kenmerken van een betrouwbare dealer

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: kermerken van een betrouwbare dealer

Is de beste dealer niet gewoon de producent?
Grootste kans op zuiver spul en rechtstreeks van de bron.

Kan niets tegen op.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: kermerken van een betrouwbare dealer

shadowlands zei:
:tearsofjoy: :grin:
Klik om te vergroten...

Ik snap 'm niet.
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
SchilDpadDo zei:
glamourcide zei:
mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D
Klik om te vergroten...

ik zou niet weten of ik dit wel zo fijn vind. Ik kan het goed met mijn dealers vinden enzo. Maar om hem nou echt een goede vriend te noemen. Een vriend hoort naar je problemen te luisteren enzo. Mijn dealer moet dat geen ruk kunnen schelen. Ben blij dat ze niet sentimenteel , maar gewoon zakelijk zijn. Af en toe een babbel. Want stel hij word opgepakt, of erger, neergeschoten/gestoken. Als het een vriend is , zou ik dit echt erg vinden. Maar bij mijn dealer is het lullig. Maar dat is het risico. Ik zal er niet over treuren ofzo.Dan vindt ik het een stuk minder erg.
Klik om te vergroten...

Precies, vrienden als dealer of andersom is gevaarlijk.
Klik om te vergroten...

Hoezo is het gevaarlijk?
Ik bedoel.
Een vriend vertrouw je toch gewoon? Ik chill heel vaak bij hem thuis, en dan komen klantjes langs, heel gezellig enzo. maar ik zie hem gewoon als een vriend.
En een gewone vriend, die niet dealt, kan ook aangereden worden of opgepakt voor weetikveelwat. Het zou idd erger zijn ja, en hij loopt een grote kans, maar ik voel me juist veilig hiermee.
Je weet dat hij je goed spul geeft, en meestal met een vette korting.
Ik zie er niets gevaarlijks mee. Dealers zijn ook mensen :'DD :mrgreen:
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Ik heb het niet over ongelukken.
En ik denk dat je goed genoeg begrijpt waarom dat gevaarlijk zou kunnen zijn,
als je dat niet begrijpt is het voor jou een risico om zo iemand als vriend te hebben.
Klik om te vergroten...

okee.
dat vind jij :'D
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, je hoeft er ook helemaal niets mee te doen.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#6
* Content (hoeft geen warme persoonlijkheid te zijn, maar wel een nette zakelijke benadering)
* Minimaal 3 dagen in de week bereikbaar (en laat ook weten wanneer hij een tijd NIET bereikbaar is)
* Levert thuis, of laat 't spul ophalen in een prettige omgeving
* Moet niet te beroerd zijn om een probeerseltje te geven bij overweging van een 'grote aanschaf'.
* Liefst weten wat z'n spul bevat zonder tellsell, moet in ieder geval weten wat MDMA uberhaubt is.

Bovenstaande punten, voor mij in ieder geval van belang.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
glamourcide zei:
Dealers zijn ook mensen
Klik om te vergroten...

Ik denk dat een dealer toch een stuk zakelijker moet staan als een ''gemiddeld mens''. Anders zou hij het erg voor mensen vinden als ze verslaafd aan zijn product raken enzo. Ik heb liever dat mijn dealer hard, en zonder fratsen is. Als dat hij zich sowieso zonder reden zich gaat bemoeien met mijn gebruik.

Als ik naar de supermarkt ga , kom ik daar om wat te kopen. Ik kan natuurlijk een praatje maken met de cassiere. Maar kan ook afrekenen en weer verdergaan.
Zo'n dealer lijkt mij beter.
Een vriend gaat zich meestal met je gebruik bemoeien, en uiteindelijk naait hij/zij je er aan om je niet te helpen stoppen ( als vrienden zouden doen ) maar geeft hij je steeds meer. Voor hem zal het een platonische relatie zijn. Dus zo op te geven als er aan te verdienen valt. Voor hem zal het als werk voelen . Maar voor jou als dat een vriend je heeft opgelicht.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat was ongeveer mijn punt,
maar bij haar heeft het geen zin om dat te verwoorden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat het er ook van afhangt wat hij dealt. En van de persoon zelf natuurlijk ook.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Een goede dealer is een dooie dealer .....

:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Een goede dealer is een dooie dealer .....

:grin:
Klik om te vergroten...

Met een huis vol stuf helemaal alleen
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Goede ervaringen uit het verleden

En iedereen geeft aan dat het prettig is als hij altijd kan leveren. Ik vind het juist relaxed dat hij niet altijd iets heeft (al is dat wel zuur..). Het geeft in ieder geval aan dat de pillen die hij heeft van fatsoenlijke kwaliteit zijn (blijkt ook uit tests), en hij niet alles aanneemt w voorbij komt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, daar heb je ongelijk in.
De dealer zou altijd een goede aanvoer van kwaliteit moeten hebben,
want dat is ook gewoon mogelijk.
Niet altijd hebben betekend niet gelijk kwaliteit.
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met de 'xtc crisis' van nu is het moeilijk nog aan goede te komen. Aldus de dealer. Er komt aardig wat troep langs, en alleen goede kwaliteit neemt hij aan. Klinkt als een mooi praatje, maar ik heb nog geen troep voorbij zien komen.

Zou natuurlijk helemaal relaxed zijn als hij altijd kwalitatief goede pillen had :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
viewtopic.php?f=22&t=11488&p=386242&hilit=dealer#p386242

Zelfde? :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=11488&p=386242&hilit=dealer#p386242

Zelfde? :beer:
Klik om te vergroten...

Euj inderdaad :beer:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het meeste wat ik nodig heb , verkopen mijn maten.
dus ik weet dan ook direct dat het betrouwbaar is.
Ik ga niet zo snel bij mensen kopen die ik niet echt ken
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn dealer(s) verschillen wel van elkaar, ieder mens is anders toch?

Een ervan is vrij zakelijk, een hele korte babbel maar vooral afrekenen en door naar de volgende klant. Hou ik wel van, de andere gaat meestal een kort gesprekje aan van 5 minuten en dan weer weg. Hij zegt wel even wanneer ik een beetje moet opletten als ik per toeval 3 x ieder weekend een grammetje kom afhalen, best netjes :wink:
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: kermerken van een betrouwbare dealer

Of ie blank is.

als ik eerlijk mag zijn
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: kermerken van een betrouwbare dealer

ALs hij een rood pak aan heeft met een witte baard en een punt muts!

Als je net een nieuwe dealer hebt is het niet te zeggen, kwestie van ervaring met de desbetreffende dealer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."