Re: kermerken van een betrouwbare dealer
Of ie blank is.
als ik eerlijk mag zijn
Of ie blank is.
als ik eerlijk mag zijn
Oom Klaas zei:Is de beste dealer niet gewoon de producent?
Grootste kans op zuiver spul en rechtstreeks van de bron.
Kan niets tegen op.
Dat gaat lastig met Coke hè.Oom Klaas zei:Is de beste dealer niet gewoon de producent?
Kan niets tegen op.
Daar heb je een punt maar je moet natuurlijk ook nog een producent vinden en dat is meestal niet zo makkelijk..Oom Klaas zei:Is de beste dealer niet gewoon de producent?
Kan niets tegen op.
kiekert zei:Dat gaat lastig met Coke hè.Oom Klaas zei:Is de beste dealer niet gewoon de producent?
Kan niets tegen op.
glamourcide zei:mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D
SchilDpadDo zei:glamourcide zei:mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D
ik zou niet weten of ik dit wel zo fijn vind. Ik kan het goed met mijn dealers vinden enzo. Maar om hem nou echt een goede vriend te noemen. Een vriend hoort naar je problemen te luisteren enzo. Mijn dealer moet dat geen ruk kunnen schelen. Ben blij dat ze niet sentimenteel , maar gewoon zakelijk zijn. Af en toe een babbel. Want stel hij word opgepakt, of erger, neergeschoten/gestoken. Als het een vriend is , zou ik dit echt erg vinden. Maar bij mijn dealer is het lullig. Maar dat is het risico. Ik zal er niet over treuren ofzo.Dan vindt ik het een stuk minder erg.
Oom Klaas zei:SchilDpadDo zei:glamourcide zei:mijn dealer is tevens een hele goede vriend van me. heb zelfs zijn huissleutel :'D
ik zou niet weten of ik dit wel zo fijn vind. Ik kan het goed met mijn dealers vinden enzo. Maar om hem nou echt een goede vriend te noemen. Een vriend hoort naar je problemen te luisteren enzo. Mijn dealer moet dat geen ruk kunnen schelen. Ben blij dat ze niet sentimenteel , maar gewoon zakelijk zijn. Af en toe een babbel. Want stel hij word opgepakt, of erger, neergeschoten/gestoken. Als het een vriend is , zou ik dit echt erg vinden. Maar bij mijn dealer is het lullig. Maar dat is het risico. Ik zal er niet over treuren ofzo.Dan vindt ik het een stuk minder erg.
Precies, vrienden als dealer of andersom is gevaarlijk.

Oom Klaas zei:Ik heb het niet over ongelukken.
En ik denk dat je goed genoeg begrijpt waarom dat gevaarlijk zou kunnen zijn,
als je dat niet begrijpt is het voor jou een risico om zo iemand als vriend te hebben.
glamourcide zei:Dealers zijn ook mensen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."