Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste pil 2 dagen voor vliegreis

eerste pil 2 dagen voor vliegreis

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Memmûm zei:
Als je er zo over in zit: Doe het dan gewoon NIET en zeur niet zo. Het gaat om je toekomst en een stage in Australië is niet een les Nederlands maandagochtend het eerste uur die je kunt missen. Ga gewoon lekker zuipen en heb een mooi feest. :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

Mystery Land is natuurlijk wel een ultiem feest om voor het eerst een pilletje te slikken.. Het terrein en feest opzich zijn al ultiem, met een pil erbij (en zeker als het voor het eerst is) kan dat toch alleen maar mooier worden :grin: Ik denk toch een stuk anders wan wanneer je aan de zuip gaat.. Maar dat is natuurlijk meer persoonlijk :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nina28 zei:
NOG EEN PAAR VRAAGJES

bedankt voor de info..mijn vermoedens zijn hiermee wel bevestigd betreft de douane..

waar ik dus nu alleen nog mee zit zijn mijn eigen reactie op die pil en hoe ik me de dagen erna voel... stel hij slaat niet goed aan, wat gebeurd er dan en kan ik dan nog uberhaupt op reis? kan je van 1 pil in het ziekenhuis komen?
stel hij slaat wel goed aan en de dagen erna voel ik me zwaar kut.. das ook nie handig want ik reis op 31 aug en begin 3 sept al met werken daar in Sydney (29 aug Dday XTC)

is het verstandig om een halfje te nemen of maakt dat dan ook niks meer uit?
Klik om te vergroten...

ZORG DAT JE PILLEN GETEST ZIJN! Als dat gebeurt is hoef je je geen zorgen te maken. Praten over halfjes of hele is bullshit, want je als je ze niet test weet je niet hoeveel of wat erin zit.

www.drugs-test.nl
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga niet voor of tegen stemmen want dat is iets wat je best zelf beslist. Als je nog geen ervaring hebt met xtc zou ik aanraden eerst genoeg over lezen. Drugsinfo.nl enzo zijn goede websites.
Ik betwijfel dat drugshonden iets kunnen ruiken na twee dagen als je helemaal niets meer bij hebt. Als je die twee dagen voldoende drinkt kan het zelfs zijn dat die pillen niet meer aantoonbaar zijn in het bloed.
N
Nina28Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil dus voor het eerst een xtc pilletje proberen op mysteryland..
vorig jaar ben ik daar ook geweest de mensen die ik daar met een pilletje zag leken zich goed te vermaken..
verder geen drugservaring behalve wied en hash..

Ik zou sowieso graag wat tips willen, maar ik twijfel of ik het uberhaupt moet doen..
twee dagen later vlieg ik namelijk naar australie.. nogal strenge douane etc..

sommige zeggen dat het geen reet uitmaakt omdat het twee dagen later is.. dus tenzij ze een test doen bij me (kans is zeer klein, want waarom zouden ze dat doen) merken ze niks.. anderen zeggen dat ik het weer niet moet doen met zo'n strenge douane, want met honden etc. kunnen ze ruiken of ik iets gebruikt heb (volgens mij bullshit als het 2 dagen terug is geweest)... en als ze iets ontdekken dan wordt me stage bedrijf ingelicht.. ze hebben me ook verteld dat douane het kan traceren als je 5 weken geleden alleen al een joint gerookt heb.. daar schrok ik wel van

de pil is wel gekocht door een ervaren gebruiker en hij heeft em ook van te voren getest.. hij vond em prima

duss... wie stemt voor doen en wie stemt voor niet doen en waarom??

alvast bedankt voor advies
N
Nina28Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt voor de tip

tis trouwens niet de bedoeling dat ik alle stemmen op ga tellen en aan de hand daarvan me besluit maak hoor :grin: ben gewoon benieuwt naar de verschillende meningen

maar ik ga zeker ff op die website kijken
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon lekker na australie gaan en niet van te vore doen, je heb tijd zat om het eens te probere als je trug ben. ik zou geen risico's nemen :wink:
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar gaat de douane echt niks van merken. Bovendien zullen ze als een vermoeden hebben dat je drugs bij je hebt hooguit gaan fouilleren en geen bloedproeven uitvoeren. En daar ik mag aannemen dat je geen halfjes of gebruikte zakjes meeneemt het vliegtuig in, heb je echt niks te vrezen.

Lees je, als je graag XTC wilt gebruiken, wel even goed in en laat bij voorkeur testen. Veel plezier op Mysteryland en in Australie of course!
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het wel of niet gebruiken hoef je niet af te laten hangen van de douane. Als je niks bij je hebt is er geen probleem.
In bloed is xtc zo'n drie dagen zichtbaar daarna niet meer. Als je weinig blowt geld dat ook daarvoor. Blow je veel dan kan het oplopen tot 2 maanden.
In je haar is drugs daarentegen veel langer zichtbaar. Maar laat je niet bangmaken.... dit zal zeker niet onderzocht worden.

Lees je in en maak een keuze, weet wel dat je de dagen na gebruik je minder voelt dan normaal.
C
Coldie1986Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het enige wat vervelend is, is de dip die je kan krijgen een paar dagen na gebruik. Het kan zijn dat je wat depri het vliegtuig in gaat :P
Zolang je niets bij hebt zullen ze je niet aanhouden.
Lees je inderdaad goed in van te voren. Het is zoiezo fijn om te weten wat je naar binnen werkt en wat de effecten er van zijn.
Ik wens je alvast een hele vette dag op Mysteryland. Ik ga er ook weer lekker verdwalen!! :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij de eerste keer MDMA had ik helemaal geen kater, ik voelde me de volgende dagen zelf beter dan ervoor. gewoon enorm vrolijk, even als mensen die ik ken hebben dit, al hoeft dit geen gerantie te bieden dat jij dit ook zult hebben.

En bij de douane checken ze alleen maar of je drugs mee neemt. het maakt hun geen fuck uit of het in je lichaam zit btw.
N
Nina28Lid
01-01-2024, 00:00
#11
NOG EEN PAAR VRAAGJES

bedankt voor de info..mijn vermoedens zijn hiermee wel bevestigd betreft de douane..

waar ik dus nu alleen nog mee zit zijn mijn eigen reactie op die pil en hoe ik me de dagen erna voel... stel hij slaat niet goed aan, wat gebeurd er dan en kan ik dan nog uberhaupt op reis? kan je van 1 pil in het ziekenhuis komen?
stel hij slaat wel goed aan en de dagen erna voel ik me zwaar kut.. das ook nie handig want ik reis op 31 aug en begin 3 sept al met werken daar in Sydney (29 aug Dday XTC)

is het verstandig om een halfje te nemen of maakt dat dan ook niks meer uit?
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hangt er vanaf of wat er in die pil zit. Als het MDMA is en je hebt geen hart- of andere fysieke problemen is 1 pil niets om zorgen over temaken. Er kan altijd iets misgaan, maar dat is (en komt zelfs veel meer voor) bij alcohol ook. En als hij niet goed inslaat denk ik niet dat er veel gaat gebeuren buiten dat je gewoon weinig voelt. Je kan met een half beginnen en als je na 40min niets voelt de andere helft nemen.

Verder ga je je waarschijnlijk bij de eerste keer niet slecht voelen de volgende dag. Hangt allemaal van persoon tot persoon af eigenlijk. Maar over het algemeen is 1 pil xtc nog relatief veilig vergeleken met veel andere dingen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt 0,0 tollerantie. Als je dus 1 pilletje neemt is niet heel je serotonine vooraad opgemaakt. De kater zal dus wel mee vallen, maar hoe vaker je neemt hoe harder de katers worden. Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat 1 pilletje vrij onschuldig is. Als je je zorgen maakt over de eventuele nasleep (al moet dat met 1 pilletje met een normale dosis MDMA vrij beperkt zijn) kun je op zoek gaan naar L-Tryptofaan, een middeltje dat helpt je serotonine level weer op peil te krijgen. Ik denk persoonlijk niet echt dat het nodig is, je nasleep zal ook niet zijn alsof je dood gaat oid.. Je zal hoogstens wat down zijn of geen zin hebben in dingen :)
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je er zo over in zit: Doe het dan gewoon NIET en zeur niet zo. Het gaat om je toekomst en een stage in Australië is niet een les Nederlands maandagochtend het eerste uur die je kunt missen. Ga gewoon lekker zuipen en heb een mooi feest. :grin: :beer:

en als je het echt wilt weten: Douane gaat echt geen bloedproeven doen, weet je wat dat kost? Als je maar 1x in de maand blowt ofzo dan pis je het er binnen en dag of 2 alweer uit, niets aan de hand. Verder zit half Australie aande bushweed, het enige waar ze niet van houden die douane daar is XTC. XTC van 2 dagen oud is je lijf al uit en een hond ruikt dat al helemaal niet. Zo'n hond slaat aan op gedrag. Gewoon niks bij je hebben, huppatee, en nu naar mysteryland gek doen :xtc:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
stel je niet zo ontzettend aan over de douane, omfg :P

je moet je goed voelen tijdens het gebruik, gewoon nemen en los gaan.

kater is vaak minder erg dan alcohol kater als je niet zoveel neemt.

plus dat het van 10 in de ochtend tot 10 in de avond is , kan je 's nachts nog gewoon goed slapen...

ik krijg een beetje het gevoel dat je het wil nemen omdat andere mensen in je omgeving het ook wel is doen...

je moet het nemen wanneer jij er klaar voor bent en niet laten beinvloeden door andere mensen.

zorg gewoon dat je goed getest spul hebt en begin met je lichaamsgewicht in mg MDMA.
dus weeg je 60 neem je 60mg...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Douana zal het niet merken. Gewoon je koffers inleveren en niks aan het handje als het goed is.
Maar ik lees enige twijfel in je post, dus ik zou er goed over nadenken om het te doen. Misschien ben je nog niet goed genoeg ingelezen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."