Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil dus voor het eerst een xtc pilletje proberen op mysteryland.. vorig jaar ben ik daar ook geweest de mensen die ik daar met een pilletje zag leken zich goed te vermaken.. verder geen drugservaring behalve wied en hash.. Ik zou sowieso graag wat tips willen, maar ik twijfel of ik het uberhaupt moet doen.. twee dagen later vlieg ik namelijk naar australie.. nogal strenge douane etc.. sommige zeggen dat het geen reet uitmaakt omdat het twee dagen later is.. dus tenzij ze een test doen bij me (kans is zeer klein, want waarom zouden ze dat doen) merken ze niks.. anderen zeggen dat ik het weer niet moet doen met zo'n strenge douane, want met honden etc. kunnen ze ruiken of ik iets gebruikt heb (volgens mij bullshit als het 2 dagen terug is geweest)... en als ze iets ontdekken dan wordt me stage bedrijf ingelicht.. ze hebben me ook verteld dat douane het kan traceren als je 5 weken geleden alleen al een joint gerookt heb.. daar schrok ik wel van de pil is wel gekocht door een ervaren gebruiker en hij heeft em ook van te voren getest.. hij vond em prima duss... wie stemt voor doen en wie stemt voor niet doen en waarom?? alvast bedankt voor advies"
"bedankt voor de tip tis trouwens niet de bedoeling dat ik alle stemmen op ga tellen en aan de hand daarvan me besluit maak hoor ben gewoon benieuwt naar de verschillende meningen maar ik ga zeker ff op die website kijken"
"NOG EEN PAAR VRAAGJES bedankt voor de info..mijn vermoedens zijn hiermee wel bevestigd betreft de douane.. waar ik dus nu alleen nog mee zit zijn mijn eigen reactie op die pil en hoe ik me de dagen erna voel... stel hij slaat niet goed aan, wat gebeurd er dan en kan ik dan nog uberhaupt op reis? kan je van 1 pil in het ziekenhuis komen? stel hij slaat wel goed aan en de dagen erna voel ik me zwaar kut.. das ook nie handig want ik reis op 31 aug en begin 3 sept al met werken daar in Sydney (29 aug Dday XTC) is het verstandig om een halfje te nemen of maakt dat dan ook niks meer uit?"