Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time (no effect at all)

First time (no effect at all)

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kom wel met 'Zijn slechte pillen'...

Geloof ons hier: Als er >50mg MDMA in een pil zit (wat opzich al niet veel is) dan had je het bij 2, en al helemaal bij 3 zeker moeten voelen.

Als je alleen een Marquis test hebt gedaan dan weet je nog niks. Ik had laatst ook pillen die mooi donker blauw/paars werden, maar het lab toonde aan waarom ik na 2 hele (in 2 uur tijd) nog niks voelde:
Zat maar 30mg MDMA in en 18mg MDEA...
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kunt toch ook gewoon minder gevoelig zijn voor mdma?

tijdje terug heb ik een topic geopend waarin ik aangaf dat als ik 500mg mephedrone in mijn vriendin stop zij daar ook zeer weinig van voelt en dit in de meest ideale omstandigheden.
op pillen reageerd zij ook veel minder heftig dan mij.

heb je misschien bepaalde medicijnen gebruikt ivm kruistolerantie?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat laatste zou wel eens kunnen, ik neem een ant-epileptica en een antidepressiva.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan kan het toch wel aan die AD liggen, ja. Ik weet niet wat je slikt, maar bij sommige AD-slikkers werkt XTC gewoon helemaal niet. Het is trouwens erg gevaarlijk, je had een serotoninevergiftiging kunnen krijgen.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
dat laatste zou wel eens kunnen, ik neem een ant-epileptica en een antidepressiva.
Klik om te vergroten...

idiot
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#6
zazzoo zei:
dat laatste zou wel eens kunnen, ik neem een ant-epileptica en een antidepressiva.
Klik om te vergroten...

das inderdaad niet slim nog al logisch dus.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd ik probeer het ook geen tweede keer meer.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#8
is MDMA niet sowieso al een heel slecht idee voor mensen met epilepsie? ik bedoel, je kent je eigen ziekte toch wel?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je ze zelf laten testen?? Als ze "mooi getest" zijn, dan zou je ook echt wel wat moeten voelen hoor! Zeker als je er nu inmiddels al 3 van in je mik hebt zitten... :openmouth: Maar misschien komt het nog, je schrijft er niet bij hoe lang geleden het is dat je die andere twee genomen hebt.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok: onlangs van een vriendin/collega van me 5 pillen gekregen, ze had er 150 dus tja :)
Heb voor alle duidelijkheid nog nooit xtc genomen, maar dit slaat echt alles, ik heb mensen zien gaan dit weekend op 1 van mijn pillen, nu dacht ik (uit verveling en wie weet levert het nog iets muzikaals op) ben muzikant "denk ik". Ik dacht zo'n 3 uur geleden "ach we gooien der eens een halfje in en zien wel", 3kwartier later niks effect "dan kan dat andere halfje der ook wel bij"
nog niks 2 pillen later nog niks, heb er nu nog 1 over maar ik vrees er een beetje voor.
Ik ben wel ietsje actiever "denk ik" maar heb dan ook de hele dag in m'n nest gelegen en kan ietsje beter muziek appreciëren "denk ik"

Kan het zijn omdat het m'n eerste keer is, of was dat enkel zo bij weed.
Kom niet af met "het zijn gewoon slechte pillen", ze zijn mooi getest.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer het nog een keer mischien? mischien helpt het als je er niet meer zo op focussed, dat je er opeens door verrast wordt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het kan rustig 2 uur duren voor ze werken.

Als 3 goede pillen echt niet werken, dan zie ik maar een paar mogelijkheden:
-je hebt ze naast je mond gegooid en ze toch niet op gegeten.
-Je bent een alien.
-Ze zijn toch niet zo goed en getest als je dacht.

Echt hoor, 3 pillen werken, geen gelul, heeft nix te maken met focussen ofzo. Het effect is echt sterk genoeg dat je niet hoeft te twijfelen of het echt is of placebo ofzo. Het zal dus wel geen 2 uur geleden zijn dat je ze hebt genomen, en strax sta je te stuiteren omdat je veel te snel hebt bijgepakt.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#13
"Mooi getest" Echter je hebt geen testrestultaten.... ik denk dat daar ergens de fout zit :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."